Golovkin’e Büyük Şok! “O Rakiple Ringe Çıkamazsın”


5 Mayıs’ta Canelo ile tarihi bir rövanşa çıkması beklenen Kazak WBA, IBF, WBC ve IBO orta sıklet dünya şampiyonu Gennady Golovkin, Meksikalının numunelerinde yasaklı maddeye rastlanması sonrası rotayı alternatif rakiplere çevirmişti.

Dün alınan bilgilere göre Golovkin, 21 yaşındaki Meksikalı Jamie Munguia ile anlaşmış, 28 maçta namağlup durumda bulunan Munguia ile 5 Mayıs’ta Las Vegas’ta ringe çıkmak üzere çalışmalara başlamıştı.

Bugün alınan bilgilere göre Las Vegas’ta gerçekleşecek olan boks maçlarının otoritesi durumunda bulunan Nevada Eyaleti Atletik Komisyonu (NSAC), henüz 21 yaşında olan ve geçtiğimiz yıl içinde yarı orta sıklet ve süper yarı orta sıklette ringe çıkan Munguia’nın, orta sıklette Gennady Golovkin ile karşılaşmasının sporcu sağlığı açısından risk teşkil edeceği gerekçesiyle Jamie Munguia’nın bu karşılaşmaya çıkmasının uygun olmadığını bildirdi.

Böylelikle Golovkin’in 5 Mayıs için rakip arama çalışmaları da kaldığı yerden devam edecek. Şu an için Kazak şampiyonun karşısına çıkmaya en güçlü aday, İrlandalı Spike O’Sullivan olarak görülüyor. Billy Joe Saunders ve Chris Eubank gibi isimlere karşı ringe çıkan O’Sullivan(27-2, 19 KO), en son Amerikalı Antoine Douglas’ı nakavt ederek dikkatleri üzerine çekmişti.


Haberle ilgili başlıklar: , ,

Benzer Haberler

54
Yorumlar

36 Comment threads
18 Thread replies
3 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
34 Comment authors
GGG KRALRomanGGGökhanKaan TÜRKahmet kurt Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Öğretmen Bey
Ziyaretçi
Öğretmen Bey

Bu Adam Golovkin’i öperse ortalık karışır demedi demeyin.

oguz55
Üye
★★★
oguz55

O’sullivan beyfendiye soralım.Maçtan önce slip donla sokağa çıkıp,Golovkin’i öpecek misiniz O’sullivan bey? 🙂

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

yok öğretmenim, yapmaz öyle şey, golovkin’e büyük saygı duyuyor. belki elini öper 😀

Hotter
Üye
★★★★★

Helal olsun nevada eyaleti sana. Güzel bir tepki koymuşsun.

TÜRK
Üye
★★
TÜRK

Jacopsla rövanş yapılabilir

Attack06
Üye
★★
Attack06

neden korkak billy varken yendigi birini bir daha yensin golovkin billy yendiginde kariyerini tamamlayacak amacı orta siklet tüm kemerler

MURAT JÖH
Üye
MURAT JÖH

kesinlikle iyi olmuş o çocuk kim ? git adam akıllı bir rakip bul hatta maça çıkma daha iyi bir rakiple karşılasmayı bekleki namın yürüsün

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

sanki rakipleri golovkin seçiyor arkadaş… hemen adamı taşlamaya müsait bir yapımız var. runelo ile karşılaşmaya hazır olan bir adamdan bahsediyoruz burada.

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

O’sullivan vs golovkin nerede t-mobile arena yani texas ne zaman meksika bağımsızlık gunü kimlere meksikalılara
çok anlamsız

Canki
Üye
★★★★
Canki

ya benim anlamadıgım bu maçları neden iptal ediyorlar kardeşim . Doping cıktıysa erteleyin bir iki ay daha vücutttan atana kadar şans verin adamlara yüklü para cezası verin vs canelo yu savunmak için söylemiyorum şimdi bu maç iptal edildi 3 ay sonra başkasıyla dövüşcek canelo bir şey kaybetmeyecekki

Egocentric
Üye
★★
Egocentric

6 ay ile 1 sene ceza gündemde. olası bir rövanş en erken ekim de olur.

MURAT JÖH
Üye
MURAT JÖH

evet maçı iptal etmek dopngte caydırıcı değil ver bi ceza cebinden iyi bi para çıksn bak baakalım bi bidaha yapıyor mu

birbirbir
Üye
★★
birbirbir

yorgan gitti kavga bitti iyi olmuş

weta
Üye
★★★

Haklılar aga. 21 yaşındaki bi adam golovkin’in karşısına çıkarsa ciddi sağlık problemleri ortaya çıkabilir. Golovkin hemen hemen her maçında karşı tarafı hezimete uğratan bir boksör sonuçta.

cihantyson33
Üye
★★
cihantyson33

Jacobs la rövanş kaybetmesine rağmen ggg verilmişti rövanş müthiş olur kesinlikle

Attack06
Üye
★★
Attack06

şunu anlamıyorum neden golovkinin öpülmesini istiyorsunuz adam mükemmel boksör ve kaliteli karakter şüphesiz nadir temiz ve dogal yetenek elbbette kariyerinin sonuna yaklaşıyor ama kimle dövüşşe yenilmesi isteniyor emin olun çok özlersiniz ve bu yüzyılda böyle böksör çok beklersiniz

Burak Yurtsever
Üye
★★★
Burak Yurtsever

Böyle bir rakiple karşılaşması kendi prestiji açısından da iyi olmazdı ggg’nin. bence bir süre daha bekleyip bjs ile maça çıkmalı ya da derevyanchenko’ya karşı kemerini korumalı. ama anladığım kadarıyla bjs için ayrı bir kamp yapacak kadar kendisini ciddiye alıyor. canelo talihsizliği kendisi için zaman daralırken hiç hoş olmadı ancak rakip seçerken de bu kadar düşmemesi kanaatindeyim. chinco de mayo gününde… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

burak hoşgeldin kardeşim ne zamandır doğru düzgün yazmıyorsun bana bu siteyi sevdiren insanlardan biride sensin aslında … sence şuan ggg nin karşısına kimin çıkması lazım yani ggg nin tahtını sallayacak birisi varmı ortasiklette

Burak Yurtsever
Üye
★★★
Burak Yurtsever

tkdw hocam hoşbulduk çok mutlu ettin beni,sağol güzel düşüncelerin için. 🙂 ben gary o’sullivan gibi rakipleri açıkçası çok kabul edemiyorum, bu tarz rakipler kemer ilk kazanıldığında bir tür alışma sürecinde seçilir. parker’ın cojanu karşısında veya gilberto ramirez’in max bursak karşısındaki kemer korumalarını buna benzetebilirsin. ggg’nin gönüllerimizde ve bütün boks dünyasında edindiği yer ve yaptığı boks çok başka noktalarda.ancak yanlış olana… Devamını oku »

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

golovkini aslında 5 mayıstaki seçeceği rakip konusunda fazla eleştirmemek gerekir… sen sürekli canelo maçına göre taktik, teknik ve güç antremanı yaptıktan sonra maça 1 ay gibi bir süre zarfında tamamen farklı tarzda bir rakibe göre hazırlanamazsın… 5 mayısta diretmesinin sebebi sanırım 5 mayısta ki biletlerin tamamen satılmış olması… bunu şu duruma benzetebilirsiniz…şimdi wilder sever arkadaşlarım eleştirecek ama pove maçı iptal… Devamını oku »

Bruiser
Üye
★★
Bruiser

Golovkini severdim. Doping hakkindaki aciklamalarindan sonra cidden baya bir nefret duymaya basladim kendisine. Sanki kendisi o gucu o dayanikliligi kazakistan daglarindaki koyun sutuyle yapilmis peynirden, tereyagindan aliyormus gibi konusmalari vs beni cildirtiyor. Saglik sorunu olabilir diye karsina boksor cikarmiyor adamlar, hala ben temizim ayaklarinda. Golovkinin bu mac yapma telasi hem yasinin gecmesinden hem de Canelo bile dopingten yakalandiysa kendisinin basina… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

Son cümle hariç katılıyorum. Profesyonel bir sporcunun madde kullanmaması gibi bir ihtimal dahi yok.

Finito
Üye
★★
Finito

Dostum napsaydı canelo doping yapıyor aferin canelo çok güzel canelo mu deseydi ? Azimle çalıştığı sürece umarım yenilmez ve onu çekemeyenler kudurur … saygılarımla.

Mami
Üye
★★★★
Mami

Golovkin bir efsanedir gerisi teferruattir bu adami canli izliyebildigim icin sansliyim herkese hayirli cumalar

oguz55
Üye
★★★
oguz55

Hayırlı cumalar reis

oguz55
Üye
★★★
oguz55

Bu hatadan dönmek için geç değil,illa bir meksikalı olacak chavez jr olsun.adam yumruk atmaktan aciz durumda kiloya bakmana bile gerek yok 🙂

weta
Üye
★★★

Babasına hiç çekmemiş o kitapsız ya. Ben canelo maçında deliriyordum az daha. Bir tane adam akıllı yumruk atamadı. Babasını açıp izlerim onun maça çıktığı zamanlarda muhtemelen 🙂

oguz55
Üye
★★★
oguz55

Kral adam tam bir mirasyedi 😀 babası 63 kg’nin efsanesi,yeteneklerinin onda birini ancak aktarabilmiş 🙂

kaan
Üye
★★
kaan

golovkin canelo nun dopingli cıkmasıyla ilgili roportajda yanlıs hatırlamıyorsam sunları soyledi…herkes neler oldugunu biliyor bunun icin birsey soylemek istemiyorum..ben mac olacakmıs gibi hazırlanacagım umarım canelo bu sorunla basa cıkar demisti… yani kibarcası herkes ilaclı canelo yakalandı gibi birsey soylemisti …bence golovkin artık bıraksın cunku ispatlayacabilecegi birsey kalmadı…ya kilo alıp yukarıya dogru kemer birlestirme maclarına cıksın…yada bu kiloda 50 yasına kadar… Devamını oku »

master
Üye
★★
master

ne yani herkesi yenmesi golovkin in suçu mu. bence karşısındakiler kendilerini biraz geliştirmeye baksınlar. golovkinin ispatlamak zorunda olduğu hiç birşey yok yani neden üst siklete çıksın. floyd korkak tavuk gb. 49 maç kazandı rakipsizim diyor birde conor u ekliyor elli diye. golovkin hiç değilse zevkli maçlarla ve adam gibi ilerliyor…

Canki
Üye
★★★★
Canki

Hayırlı cumalar canlar

Raze
Üye
★★
Raze

suan soundersla kemer birlestirme maci icin ugrasilmali olmazsa jacops rovansi en iyi secenek baska golovkin seviyesinde rakip yok bu sikletlerde

Gökhan Sebilci
Üye
★★★
Gökhan Sebilci

golovkin orta siklette herkesi yenip, super ortada bi gilberto ramirezi ko eder, sonra sirayla hafif agirda beterbiev, kovalev, ward gibi isimleri de ko ettikten sonra emekli olur. 😀

ulvinho
Üye
ulvinho

Gökhan hocam nerelerdesin sen yahu…iki white Tyson chagaev reis hayranı olarak reis dopingci Browne ki olunca kayboldun gittin inan hep merak ediyorum naptı diye yorumların çok değerli benim için hoşgeldin

Gökhan Sebilci
Üye
★★★
Gökhan Sebilci

Hocam seni gordugume cok sevindim. Uzun zamandir aktif olarak yorum yazmayip, sadece okumakla yetiniyordum. Chagaev boksu birakinca ben de kabuguma cekilmistim. Firsat buldukca yorum yazmaya devam edecegim, senden de ayni sekilde yorumlar gormek istiyorum. Sitede yorumlarini begendigim, boks bilgisinden suphe duymadigim degerli arkadaslarimdan birisin. Tekrardan hosbuldum diyorum. 🙂

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

😀 😀 katılıyorum ama Sadece ‘ko’ yetmez golovkine, hepsini ‘Brutal ko’ eder ☺ .

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

golovkin kimseden köşe bucak kaçmadı agnusdei kardeşim

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

aman yeterki sübyanı bayıltmasın da sullivan la yapsın onada razıyız 🙂

master
Üye
★★
master

O’sulliven nedir arkadaş. golovkin e rakip kalmadı arazi bomboş… bari bjs ile karşılaşsa en azından denk olmasa da kaliteli bir maç izlerdik. hem şu şoparın serisi bozulmuş olurdu sesi kesilirdi biraz.

maarek
Üye
★★★
maarek

Golovkın bu habere baya üzülmüştür yazık 😀 muhtesem karıyerını bakalım hangı mac ıle devam ettirecek 😀

Yilmaztas
Üye
★★★★
Yilmaztas

Kopek adami isirirsa haber olmaz ama o adam kopegi isirirsa iste haber yani biyerlerde herkes bir sampiyonun yenildigini gormek ister ama nedense ben sampiyon ggg nin yenilmesini istemem ama birgun yenilirse ve rakibi hakkiyla aldiysa bir boks sever olarak alkislarim onemli olan spor ahlaki icinde yapilan mucadeledir bu adamlar bize parami veriyor hayir yada bu adamlardan kisisel bir cikarimizmi var… Devamını oku »

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

golovkinin wardı haşat edeceğini yıllardır söylerim.özellikle 25-33 yaş arasında.iki prime döneminde olan ward ve golovkin karşılaşsın bakalım neler oluyor. bakın arkadaşlar yakın dövüşmesini bilmeyen yetenekleri kısıtlı kovalev wardı tek yumrukla down yaptı. ward maalesef enteresan şekilde sitede en abartılan boksörlerden biri.ward kovalevi seçti dediğimde şaşıranlar oluyor.arkadaşlar kovalevin yeteneksizliği wardın iştahını kabarttı maddi manevi açıdan.olay bu. ward nerde abi şimdi?1 yıldır… Devamını oku »

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

bu arada bazı arkadaşlar ayak hareketleri ile çok iyi bir kaçış planı yaptıklarını söylerler uzik ward tarzı boksörlerin.lakin unuttukları bişey var.gassiev golovkin tarzı boksörler dıştan içe doğru yumruk salladıkları için rakibi ringde iplerde yada ortada kaçış yönünde hareket halinde yakalarlar.ayak hareketlerini bu tür savaşçıların etkisiz hale getirmesi zor değil.

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

bu arada golovkin bir maçı ko ile kaybetmez emekli yaşına gelsede.demir çeneli golovkini yıkacak şu anda yeryüzünde bu sıklette boksör yok.(lightheaweight de beterbiev olabilir)
golovkinin hunharca presi yaşından dolayı sıkıntıya uğrayabilir.haliyle bu durumda golovkini yenebilecek boksör erislandy lara tarzıdır.ringde kaçmayı becerebilen arada içeriye girip yumruk atan tiplemelerdir.

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

bu arada hem canelo için hemde ggg için gerisüliman ın konuşulması ve düşünülmesinin nedeni irlandalı olmasıdır.malum amerikada irlandalılar oldukça fazla ve tutkulular.haliyle buradan bir ppv akar diye düşünüyor managerler.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

iyi haber

Kaan TÜRK
Üye
★★★★
Kaan TÜRK

Komedi ya.

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Bence çok sürpriz biriyle karşılaşacak öyle hissediyorum.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

HAHAHA 🙂 GOLOVKINI OPERSE KENDI MEZARINI KENDISI KAZSIN. 🙂

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

GABRIEL ROSADO DA MEYDAN OKUMUŞTU. GÜLÜM ETİN NE BUDUN NE? GOLOVKININ ONA 10 LITRE KAN AKITTIĞI GÜNLERİ UNUTMUŞ OLABİLİR.

GGG KRAL
Üye
★★
GGG KRAL

ggg nin onu öpeceği kesin 🙂

Kaan TÜRK
Üye
★★★★
Kaan TÜRK

Kaan TÜRK
Üye
★★★★
Kaan TÜRK

.

Kaan TÜRK
Üye
★★★★
Kaan TÜRK

.