Boks

İlk Raunt Yeni Bölümüyle Bu Akşam 20:00’de NTV Spor’da! Sakın Kaçırmayın!


ilk_raunt_boks

İlk Raunt programı yeni bölümüyle bu akşam 20:00’den itibaren NTV Spor ekranlarında olacak.

Geçtiğimiz hafta yayınlanan Joshua gecesinin en önemli anları, ropörtajlar, dünyadan öne çıkan boks haberleri, gelecek maç programı ve daha fazlası saat 20:00’den itibaren İlk Raunt programımızın yeni bölümünde olacak.

Sakın kaçırmayın!

00:33

    0 0 vote
    Article Rating

    Fight Club

    For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

    İlgili Makaleler

    Abone ol
    Bildir
    12 Yorum
    En Eskiler
    En Yeniler En Beğenilenler
    Inline Feedbacks
    View all comments
    bartu
    bartu
    4 yıl önce

    o saatte calisiyorum. yayin tekrari ya da siteye video eklenir mi acaba?

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    4 yıl önce
    Reply to  bartu

    YAYIN TEKRARI OLUYOR DA NTV SPORUN YAYIN AKIŞINI SADECE BİR GÜN SONRASINI GÖREBİLİYORSUN. TÜM HAFTAYI GÖREMİYORSUN Kİ ? FACEDEN TAKİP ET HABERİN OLUR BÖYLECE TEKRARINI İZLEYEBİLİRSİN KARDEŞİM.

    baloncuwilder
    baloncuwilder
    4 yıl önce

    jaşiwayi sevmeyenler bu programı izlemesin delirebilirler.

    Hüseyin Özkan
    Hüseyin Özkan
    4 yıl önce

    Yayın konusunda bende katılıyorum çok erken olmuş. 22 yada 23:00 olsa çok daha iyi olurdu.

    Yıldıray
    Yıldıray
    4 yıl önce

    Hüseyin Özkan malum müslüman bir ülke olduğumuz için 22 ve 23 arası Kadir gecesi sebebi ile insanların izlemesi çok zor 20 gayet iyi bir saat tabi siz bundan bi haber olduğunuz için normaldir o saat istemeniz.

    Yıldıray
    Yıldıray
    4 yıl önce

    Haklısın hocam. Sen Nasıl saatin 22 de olmasını istediysen bende 20 de olmasını istedim bu sadece yanlış anlaşılma olmasın herkese tabi ki saygımız var kimin ne yaptığı umrumda değil. Kaldı ki saati belli zaten yersiz bi tartışma.

    Daha Çok Boks Maçı
    Daha Çok Boks Maçı
    4 yıl önce

    ntvspor niye hep maç tekrarı veriyor, bir boks gecesi yayınladılar 3 kere tekrarını verdi adamlar ne saçma iş ya yeni şeyler görmek istiyoruz, anthony joshua, chris eubank maçlarını 3 kere yayınlayan büyük spor kanalı mı olur, dünyada 2 tane mi boksör var ? youtube olmasa hiçbir şey göremeyeceğiz, televizyonların işi bitmiş, ölmüş de ağlayanı yok

    Yıldıray
    Yıldıray
    4 yıl önce

    Onur Ertekin sen boş konuşma hocam Ada’m ne güzel tatlı dille sorunu dile getirdi ona attığım cevaba bak birde senin konuştuğun dile bak senle o arkadaşı aynı kefeye koymam sen git kumda oyna çünkü sen bu dilden anlarsın. Hükümete laf edeceğine devletine layık Ada’m ol….

    Yıldıray
    Yıldıray
    4 yıl önce

    Nede güzel demiş Mevla’na cahil ile girme münakaşaya,Ya sinirini zıplatır tavana! Yada yazık olur ”adabına”…

    Bankacı
    Bankacı
    4 yıl önce

    Bu programda bir uyumsuzluk var.bilgehan bey rahat değil programda daha doğrusu ntv de rahat değil sanki tadı yok.programdan zevk almıyor um.

    Arkadaşlar hükümet e kizip dinimize dusman olmayın. bende bu hükümet e muhalifi m.dine verdikleri zarar ortada…bu din onların tekelinde değil.birbirimize saygılı olalım. hayırlı kandiller.

    Özgünhan
    Özgünhan
    4 yıl önce

    Bilgehan Demir bundan yıllar önce Foreverlilya sitesinden çok sık eleştirdiğimiz bir anlatıcı arkadaşımızdı. O yıllarda gerçekten çok fazla hata yapıyordu. Örnek vermek gerekirse, Sinan Şamil Sam Oliver Mccall’ı geçerse rakibi Vitali Klitschko olacak demişti ve biz adeta ufak çaplı bir şok yaşamıştık. Lennox Lewis ve Wladimir Klitschko’nun bir filmde rol icabı yaptıkları dövüşü gerçek sanıp bunu seyircilere aktarmışlığı vardı. Bilgehan… Devamını oku »

    Hüseyin Özkan
    Hüseyin Özkan
    4 yıl önce

    Yıldıray nicki arkadaş.
    Eğer benim belirttiğim programın saatini beğenmiyorsan. Kendi istediğin saati söylersin olur biter. Konuyu farklı yerlere taşımana gerek yok burası boks platformu burada siyaset ve din tartışmayalım lütfen. Eğer o saatte ibadet ediceksen bu seninle Allah Arasında Allah kabul etsin ibadetini ama benim inancıma ibadetime Kadir gecesinden bi haber olduğum konusunda yorum yapamazsın.

    Başa dön tuşu