Boks

Koca Bebek Miller Rumen Dinu’ya Patladı! Shields ise Kemerleri 3’e Çıkardı

Amerikalı boksör Jarrell Miller devirmeye devam ediyor. Yenilgisiz rakibi Bogdan Duni ile ringe çıkan namağlup Miller beklenenden iyisini yaptı ve Rumen rakibini 4. rauntta nakavt etti.

Aynı gece ringe çıkan maçı merakla beklenen bir diğer isimse kuşkusuz çifte olimpiyat şampiyonu kadın boksunun yırtıcı kuşu Claressa Shields oldu. Hannah Rankin ile kozlarını paylaşan nakavt ustası Shields bu kez bunu başaramadı ve rakibini puanla yenebildi.

IBF-WBA Kadınlar Dünya Şampiyonluk maçında kemerini koruyan Shields bunlara ek olarak da Christina Hammer’den alınan WBC Kemerini de ekledi.

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
153 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce

miller cok degisik bir boksor. Aşırı yavaş jashua wilder agir gelir millera

HeisenberG
HeisenberG
5 yıl önce
Reply to  Mozalva45

https://www.youtube.com/watch?v=klMrkI3FNQg
dün gezinirken youtube de karşıma çıktı. mükemmel geri dönüşlerde ilk beş galiba. jefferson vs harris maçında kafayı yerinden sökecek aparkatlar çok feci.. ayrıca böyle maçlar hatırlayanlar varsa yazabilirse sevinirim. çay ve mısır ile güzel gidiyor akşamları 🙂

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce

Bu kadar kilo sagliga zararli yiyip sıçmamis içinde gübre olmus millerin

Klitschko24
Klitschko24
5 yıl önce

Millerın maçını izledim çok fazla yumruk alıyor ve çok yavaş . Rakip milleri jab manyağı yaptı maçta.

HAYEEE
HAYEEE
5 yıl önce

Hayatımda izlediğim en vasıfsız 2 boksörden birisi miller, 1.si charles martin….

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
5 yıl önce

Koca bebek Miller, sana karşı sempatim vardı ancak kilo aldıkça alıyorsun ve ringte giydiğin şortla bezlenmiş çocuğu andırıyorsun. Joshua veya Wilder’a karşı ko olmaktan başka şansın yok. Sıralamada ilk beşe rahat girersin ama zirveyi hedefliyorsan kamyon değil uçak olman lazım.

karapapak7
karapapak7
5 yıl önce
Reply to  Öğretmen Bey

Bezlenmiş bebek hahaha katılıyorum gerçek bir boksör karşısında çıksa da altına yapsa bari..

The Greatest
The Greatest
5 yıl önce

Miller sikletin belki de en dayanıklı boksörü. Resmen yumruğa kafa atıyor. Çok sert yumruklar yedikten sonra hiçbir şey olmamış gibi davranıyor. Sanki Miller’a değil de duvara atılmış bir yumruk izlenimi oluşturuyor bende. 140 kilo olmasına rağmen maçlarındaki temposu ve hızı da hiç fena değil. Joshua ve Wilder’a karşı şansı az olsa da çok acayip bir boksör olduğunu düşünüyorum.

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  The Greatest

Hocam jashua ayısının povetkine vurduğu yumruklari miller yesin oda yeri boylar.jashuanin bulacağı net yumrukda betondan kafası olsa dayanamaz.aysi şekilde wilderdan sağı yersede yeri boylar.

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

joshua daha güçlü boksör ama wilderin sağı nerden geleceği ne zaman geleceği belli olmuyan o sağı. joshuadan daha güçlü kıldırıyor wilderi. ama bu 2si aj ve wilder net yumruk bulursa milleri devirir. bunlar cidden üst düzey boksörler her anlamda. o yüzden zirveyi 2si paylaşıyor. messi v ronaldo gibi

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

Bu yoruma sapka cikarilir +1903 galdaşim, Besiktasli abi sonucta, farkini gostermis galdaşim benim

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce

Şampiyon Beşiktaşım ne istersen iste benden
İstersen donatalım 4 bir yanı bayraklarla
İstersen inletelim 4 bir yanı şarkılarla istersen eğlenelim davullarla zurnalarla reiss:)

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

Siyahhhhh, Beyazzzzzz, olumune Besiktaskkkkk
Bu sene sampiyon gorelim sizi
Olmeden mezara koymayin bizi
Korkutmaz bizi musalla taşi
Olumune seviyoruz biz Besiktaşi
Allahina kurban be galdaşim benim +1903 Karakartal Oleyyyy

The Greatest
The Greatest
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Hocam Joshua ve Wilder’ın üzerine bu maçtaki gibi açıktan gideceğini sanmıyorum. Bazı şeylerin bilincindedir mutlaka. Belki Wladimir’le Miller’ın sparringini izlemişsindir. Mesela orada Wladimir’in üzerine öyle fütursuzca gitmiyordu. Muhtemelen Wilder ve Joshua’ya karşı da tedbirli olacaktır. Ayrıca Miller Povetkin’den daha dayanıklı bir boksör bence. Povetkin neredeyse son maçlarının hepsinde, aldığı bir yumrukla sarsıldı. Carlos Takam, David Price, Andry Rudenko maçlarında bahsettiğim… Devamını oku »

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce
Reply to  The Greatest

ben de öyle düşünüyorum. miller povetkiden daha dayanıklı bir boksör.150kg ayı:D ama gene de dayanamaz diyorum ben bu2sine de

The Greatest
The Greatest
5 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

Dediğin gibi Wilder ve Joshua’ya dayanamayabilir.Sonuçta bu adamların günümüzde nakavt edemeyeceği boksör yok. Fakat ben yine de bu ikisine karşı az da olsa bir şansının olduğunu düşünüyorum.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  The Greatest

https://youtu.be/r7RdyGLYl_Y?t=605
şuna bakın tam karaciğere 🙂 miller ı vücuttan kimse yatıramaz.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

sallandığı pozisyon için 17:27 yi açabilirsiniz. 19:34 de bir başka high kick yeyip etkilenmiyor.

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

o zamanlar daha ayı olmamış.insanmış şimdi bildiğin boz ayı

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  The Greatest

povetkin son maçlarında sadece price a sallandı(hakemin yaptığı gibi knockdown da verilebilirdi o pozisyona). takam maçı eskiden yapıldı ki takam o zamanlar adam eti yiyen bi canavardı 🙂 rudenko ve hammer maçlarında sallanmaya benzer pozisyonları oldu. o pozisyonları maçtan sonra yavaşlatıp izledim. ikisi de sallanma değil. hammer ın vurduğu yumruk tam kafa arkasına gelmiş illegal bir vuruş. rudenko nun yumruğu… Devamını oku »

The Greatest
The Greatest
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

O kadar şey yazdım yönetici onayına takıldı

The Greatest
The Greatest
5 yıl önce
Reply to  The Greatest

Neyse hocam haklısın diyeyim bari, bütün hevesim kaçtı zaten

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  The Greatest

.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  The Greatest

dünde benim başıma geldi. yorumlarım kayboluyor. takma kafana dostum başka bir gün konuşuruz olur biter 🙂

Willie Pep
Willie Pep
5 yıl önce

Her iki anlamda balon gibisin Miller yakında sende patlarsın.

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Wilderin 47 dakikalık videosu vardı en son yayınlanan onda Furryi sevdiğini kişilik olarak ilginç bir insan olduğunu enerjik olduğunu söylüyo ve ona saygı duyuyorum diyor.
Senin haberdede Furry de wilderi sevmem demiyor.
Ama furry eski formundan hala uzakta o kesin .Çok güzel bir maç olacak

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
5 yıl önce

@dagıstan , neden “74” 🙂

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Öğretmen Bey

İsmim soyadım la girdim siteye senin ismin ney hocam ?

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
5 yıl önce

İsmim Ahmet , nickinin sonundaki 74 plaka mı onu merak etmiştim dostum

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Öğretmen Bey

memnun oldum Ahmet hocam ilk olarak 74 turan girmiştim niki
74 doğum yılı çünkü turan çok yaygın bir soyad karışmasın diye

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

bogdan dinu kötü boksör değildi aslında. 2016 dan beri takip ettiğim biriydi. ellerinin hızlı olduğunu söylemiştim. maçın tamamını bulamadım ama son raunda bakılırsa miller a yumruk vurma konusunda sıkıntı yaşamamış. lakin dayanıklı olduğu pek söylenemez. ilk down olduğu pozisyonda çok sert bir yumruk almıyor. kafasının sallanma şekline bakılırsa gerçeten de down oluyor. kendisini yere bıraktığı yok yani. ama belli ki… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Dailymotion da aratırsan bulabilirsin.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Pote

eyvallah dostum bana bi zaman önce söylemiştin o siteyi aslında 🙂 unutmuşum

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

130 kiloluk Miller da hantallıkla Joshua veya Wilder’a ko olur hele ki Wilder’ın karşısına çıkayım demesin 🙂 Parker – Miller maçını görmek isterim veya Miller – Whyte

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Öğretmen Bey

joshua acı eşiği düşük bir boksör. miller dan art arda yumruk alırsa telaşeye kapılabilir. joshua yı kırışarak yenebilecek ender isimlerden biri miller. şansı yok değil. wilder için hantal miller kolay yem gibi görünebilir. sağını isabet ettireceği de kesin. ama onun öncesinde miller mesafeyi kapatıp yakın dövüşe girebilirse wilder ın kemiklerini kırabilir 🙂 resmen 1.5 katı kadar. bence miller ı küçümsememek… Devamını oku »

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Youtubeyede düştü maçın tamamı bogdan dinu bekledigimden dirençsiz çıktı çok kolay lokma oldu potansiyelinide görmüş olduk.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

bence o kadarda kolay lokma olmadı. her ne kadar miller bilerek pasif başlasa da ilk 2 raundda güzel yumruklar vurmuş miller a. o baskıya dayanması bayağı zordu. miller tam bir hayvan. 3. raundda evire çevire dövdü adamı. 4. raundda devam edebilirdi ama gözü korktu. sadece dayak yiyordu çünkü.

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Dailymotiondan izlemek en guzeli yayınları cok kaliteli oluyor kolay teslim oldu pek zorlandiginida sanmiyorum millerin ilk iki raundda kacarak uzak dövuşerek oyunda kalmaya çaliştı dinu miller ise surekli rakibini kovaladi tabi dinunun bu taktigi uygulaması icin müthis bir kondisyon ve çeviklige ihtiyacı vardı ve sadece 2 raund basarabildi bunu bir kac etkili yumrugu var ama millerı hiç etkilemedi bu yumruklar… Devamını oku »

Aleksandr Povetkin
Aleksandr Povetkin
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet Kurt hazretleri seni burada duayen yapmışlar sanırım, ama senin nasıl bir kişilik olduğunu ben iyi bilirim, senin karaktersizliğin yüzünden banlandığımı hatırlıyorsun dimi, burada koyunun olmadığı yer de keçiye abdurrahman çelebi derler misali bir çevre yaratmışsın tebrik ediyorum seni

”ONUR ERTEKİN”

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce

burası karışacak vaziyet alın

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Öğretmen Bey

Ogretmen ahmedim +1903 gardasim, wilder tek yumrukta patlama yapan boksor, agir boksor hedef oluyor wildera, hafif ve hizli bi boksor wilderin oyununu bozuyor, ornegin spilka, belki tarihin en agir brutal najavtlarindan birini oldu ama o ana kadar wilderi pesinde sebej etti, arada cikardigi yumruklarlada tum roundlari almisti. Belkide bu dusunce ozguven verdi szpilkaya ve yakina girdi ve icten cikardigi sag… Devamını oku »

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce

miller balon mu değil mi çözemedim. sağlam biriyle yapsa da neyin ne olduğunu anlasak. öyle lafta joshuaya meydan okumak olmaz. wheyt kaçıyor deniliyor tamam olabilir ama lafta yürümez bu işler. 2 gün önce liste açıklandı wheyte daha iyi boksör gözüküyor millerden. demek istediğim miller artık işleri hızlandırmalı ve ağır sikletten ilk5inden birini yenmeli.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

o listenin kaynağı yok ki dostum. üstelik o listede miller bile yoktu. boxrec e göre miller 4. whyte 6. sırada.

halil bulut
halil bulut
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

arkadaşlar dün yorum yazamıyodum başına gelen var mı?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  halil bulut

var. onaya takılıyordu yorumlarım.

Samantha Fox
Samantha Fox
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Evet o liste sallamasyon .

karapapak7
karapapak7
5 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

Koca bir balon hatta zepplin

riddickbowe
riddickbowe
5 yıl önce

zhilei zhang, ustiov maçından çekilmiş. ustinov 24 kasımda michael hunter ile karşılaşacakmış. bence ustinov hayatının dayağını yer. hunter çok hızlı. bence hunter nakavt eder.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  riddickbowe

ustinov çok iri gelebilir bence. ama hunter ı çok beğeniyorum. korkusuz bir boksör. bellewle ağır siklette maç yapmasını çok isterdim. tadından yenmezdi.

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce
Reply to  riddickbowe

Ustinovun iriliginden baska hicbir artısı yok carr maçında yumruk atmaktan bile birhaber haldeydi hunter cusse olarak denk degil ama yetenek olarak cok ustun ustinovdan mscin 6inci raundundan sonra ustinovun kondisyon problemi yasayacagini ve hunterin nakavtli bir galibiyet almasini bekliyorum belki ustinovun jubile mci bile olabilir bu zhlei zhang a gelince 35 yasinda yetenekli bir boksör 20 mac yapmis artik adam… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

İlginç bir bilgi Cuma gecesi yapılan Maurice Hooker vs Alex Saucedo maçında maçı TKO ile Hooker’ın reach’i Kliçko ile aynıymış 🙂 Super Lightweight’te böyle bir reach çok garibime gitti.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Pote

Dipnot: Saucedo Bir Abel Sanchez boksörü olmasına rağmen bu kadar iyi bir reach e sahip hooker’ı 2.round nd etmiştir. Maçı izlemenizi öneririm güzel bir maç. Sonuç olarak Abel Sanchez yine kaybetti 😀

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Pote

Flanagan maçında da dikkatimi çekmişti. Hayvan oğlu hayvan 203 cm reach ne demek orangutan ya. Birde o kiloda dövüşüyor. yazıklar olsun.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Maurice hooker denen boksör korkağının sikletin önemli boksorlerinin reachleriyle arasındaki farklar; Regis prograis: 32 cm Josh taylor: 26 cm Jorge linares: 28 cm Jose Carlos ramirez: 16 cm Mohammed mimoune: 23 cm Ivan baranchyk: 32 cm Evet bu hooker ın diğer boksorlerle arasındaki reach farkı bu herif insan olamaz 203 cm reach ne demek bu sikletteki biri için. Tez zamanda… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Kilosunda pek bir gariplik yok aslında. Ama Allah vergisi bir reach’i var. Maçın ilk başında etkili kullanmaya çalıştı ama verdiği açıkla saucedo yeri gösterdi ama daha sonradan reach’ini gayet etkili kullandı. Her reach’i olan boksör kullanamıyor da önemli olan onu kullanabilmek. Ama gerçekten maç esnasında adama bakıyorsun kollarına bakıyorsun böyle değişik bir varlık gibi duruyor 😀

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Pote

Benim diğer yorum nerde lan farkları yazmıştım noluyor gene bu siteye

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

editör gibisin dostum

Rustin
Rustin
5 yıl önce

Olası bi wilder vs miller maçında wilder’ın 5-6 round içinde alacağını düşünüyorum.miller dur durak bilmeden rakiplerinin üstüne giden bir boksör, wilder’ın üstüne gitmedi diyelim, wilder reach mesafesiyle bitirebilir.miller’ın yapacağı üstüne gitmek olur ki wilder yine jablarla ve hızıyla köşeden çıkıp açık bulabilir.keza bu olay joshua içinde geçerli, sadece kondisyonla ilgili joshua’ya karşı az bi şansı olduğunu düşünüyorum.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Rustin

Yorumun dibi galdaşim benim +1903 işte bu, guzel yorum

Rustin
Rustin
5 yıl önce

Teşekkür ederim hocam 🙂

BlackMamba
BlackMamba
5 yıl önce

Bugün; dünyaları kaldıran , tüm otoriteler tarafından gelmiş geçmiş en iyi halterci olarak kabul edilen , 46 dünya rekoru bulunup daha 15’inde bu rekorları antrenmanlarda kırmaya başlayan , cep Herkülü , mangal yürekli Naim Süleymanoğlu’nun birinci ölüm yıldönümü . Bizden bir ve daha önceki önceki nesillerin izleme fırsatı bulduğu , o her barın başına geçtiğinde , Türk halkını kesinlikle o… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  BlackMamba

mekanı cennet olsun. gelmiş geçmiş en büyük sporcularımızdan biri. hatta belkide en iyisiydi. halter tarihinde dahi eşi benzeri olmayan bir sporcu.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  BlackMamba

Mekani cennet olsun, tek kanal yillarinda olimpiyatlarda kaldiruslarini canli uayinda izler, o kaldirinca, kendimizi dunyayi kaldirmis gibi his ederdik, mekani cennet olsun, buyuk sampiyon, cep herkulu

BlackMamba
BlackMamba
5 yıl önce

Dikkatimi çeken diğer bir nokta Naim’in doğduğu topraklar . Havasından mı suyundan mı bilmem acayip güçlü sporcular çıkarıyor . Hatırladıklarım Naim , Halil Mutlu ve 400 kilo ile antrenman yaptığı rivayet edilen gelmiş geçmiş en iyi güreşçi Kırkpınar başpehlivanı Koca Yusuf .

İnsanüstü bir güce sahip bu saydığım isimler …

Tuaman
Tuaman
5 yıl önce
Reply to  BlackMamba

@Black mamba abi dediğin çok doğru balkanlar ve ege bölgesinde doğan büyüyen insanlar çok kuvvetli oluyorlar. Aynı orta asya milletleri gibi.

BlackMamba
BlackMamba
5 yıl önce
Reply to  Tuaman

Öyle kardeşim aynı zamanda Bulgarlar Yunanlar Macarlar gibi Balkan milletleri de güce dayalı sporlarda önemli sporcular yetiştiriyorlar …

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Hakikaten ne yillardi ne güzel yillardi çocukluğumun geçtiği 80li yıllar.bahceli müstakil evimizin bahcesinde her türlü çiçeği yetistiren anneannem, kuş balık köpek yetiştiren dayım,incir ağaçlarımız,dedemin yaptığı üzümden cardagimiz ne güzeldi eski İstanbul,yeşil İstanbul…ahh ahhh sana kiydilar bilmem.

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Birtek istanbulami kiydilar dersin?koca ulkeye kiydilar o saydiklarinda sadece cocuklugumuzda kaldi .

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Bankaci dostum 80 ler dunyanin sanat spor bilim felsefe her anlamda zirvesiydi, cok guzel yillardi

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Yani bilmiyorum unstop… Dostum zirvedemiydi değilmiydi ama samimiyet vardı o yıllarda…ne 90lar ne 2000ler oradaki samimiyetin yarısını vermiyor bana…

Tek kanal vardı,He-Man karasimsek şirinler Perihan abla vs. O kadar güzeldi ki o yillar…mahalle olgusu arkadaş olgusu aile olgusu Cok güzeldi ve farklıydı…yokluk vardı ama onun vermiş olduğu bambaşka bir duygu vardi.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Kesinlikle samimiyet ve a takimi vardi dostum, halen ustune dizi tanimam, saheser yillaridir, gandinin basyapitinin kampanyanin 25.yilinda 25th snniversary edition la uretime vefa ettigi, ardindan helecek olan efsane diabloya yerini biraktigi yillardi

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  BlackMamba

Dünyada Muhammed Ali neyse Türkiye için de Naim Süleymanoğlu odur. Türk spor tarihinin “Greatest”ıdır.

Saygı ve sevgiyle anıyoruz.

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce
Reply to  Pote

Çok pis duygulandim cep Herkül unutulamaz efsanemiz

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Kesinlikle Turk spor tarihinin greatest idir naim

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  BlackMamba

boksta ali neyse basketbolda jordan neyse yüzme michael neyse güreşte karelin neyse… halterde de naim odur. yüzyılın en iyi haltercisidir.türktür,müslümandır. kelle koltukta ölümü göze alarak soykırımcı bulgarlara öyle bir tokat atmıştır ki, yüzyıl geçse unutulmaz. avusturalya’dan kaçısını sağlayan ülkücülerden ve bunu yöneten Özal’dan ALLAH razı olsun. bugün türk milli takımını seçmeyip bize kahraman diye yutturanlara, milli takımdan prim kavgası yapanlara,… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Naim ile gureste karelin cok ayridir bende, boksta mike tyson, egerki wilder 45-00 44 ko ve hic nakdavn bile olmadan bitirirse gozumde boksun en iyileri arasina girer ve keske erken yasta boksa badlasaymis, tarihin en buyuk cevherine sahipmis, yazik olmus diye uzulurum. Bunun icin once fury nakavtlicak 2 hafta sonra.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce

milleri küçümsüyorsunuz genel olarak miller kilosuna göre çok iyi kondisyonu olan yine “kilosuna göre atletik” ve güçlü yumrukları olan bir baskı boksörü. kendinden 10 kilo fazla bir insanın bile baskısına dayanmak çok ama çok zorken 30 40 kg bir insanın ve hız olarak da sırıtmıyorsa çok zor. joshua bile miller gibi bir adama karşı kırışmaya cesaret edemez. Uzaktan yakalamaya oynar.… Devamını oku »

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Son kısma katılmıyorum,bence en çok wilder zorlanır arada 40 kg fark var eğer millerin çenesi zayıf değilse,baskı kurarak yenme ihtimali var wilderi.jashuanin defansını ben çok beğeniyorum,jashuaya tehdit tabiki dediğin gibi her boksore şansı var ama daha test edildiğini düşünmüyorum millerin.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

joshuanın defansı iyi falan değil bunu bu siteye geldiğimden bu yana söylüyorum şu en son hali ile ortalamaya çıktı o kadar. Kendinden güçsüz ve bariz bir şekilde size farkı olarak küçük boksörlere baskı kurarsan sana karşılık vermekte zorlanırlar birde çekilnilecek bir yumruk gücü de varsa bu daha da çok karşılık verememesine olanak sağlıyor. Savruk görünebilir ama wilder defansif olarak joshuadan… Devamını oku »

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Hocam yakın mesefada povetkin ile milleri kıyaslama gözünü seveyim.Povetkin hızlı ve seri boksör.jashua,povetkin maçında 3 raund içinde çözdü rakibini sonra fişi çekti zaten,jashuanin vardı kapanım adamın üstüne gitme kısmınada katılmıyorum gard kapali adamın üstüne gidersen klicko,povetkin,whyte,parker gibi adamlar içinden gecerdi jashuanin.jashua 1 kez down oldu kariyerinde o down olduğundan sonrada grogi değildi.kotu bir defansı olan adamı saydığım rakipler fişini cekerdi… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Dostum Joshua kısmında bazı şeylere katılıp bazılarına katılmıyorum. Joshua defansı kötü bir isim değil öncelikle. Evet baskı ile rakiplerinin zaten sinmesini sağlıyor bu yüzden defansı iyi görünüyor çünkü defans yapması gerekmiyor genelde. Ama yapması gereken maçlarda da özellikle Guard ve mesafe ayarıyla Wilderdan daha iyi defansı olduğunu düşünüyorum. Wilder konusunda ise çok önceden beri belirtirim Wilder defans yapmıyor gözüksede gerçekten… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  Pote

Joshuanın yakın dövüşte çok iyi olduğu insanların kapıldığı bir yanılgı herkesin itin g.tune soktuğu parker bile maçta çok net daha iyiydi yakında. Joshua nın lucky aparkatlara karşı savunma yapabilecek her kendisinden kısa yakın dövüşte iyi olan boksör joshuayı yakın dövüşte zor duruma sokar yakın dövüş uzun boylu adamların işi değildir. Ayriyetten yakın dövüşte gereken reflex ve stress yönetimi joshua da… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Dostum zaten Miller’ın yumruk gücüne lafım yok ki dediğin gibi diğer başlıkta belirtmiştim yanılmıyorsam. Miller guarda bile attığı yumruklar rakibini yıkabilecek potansiyele sahip. Ama buradaki asıl soru şu Miller Joshua’dan darbe almadan içeri girebilecek ve istediği vuruşları atabilecek mi? Zaten Miller Joshua’ya net vuruşlarını atabilirse yıkamama ihtimali yok. Soru bunu atabilecek hıza veya ring hakimeyine, ringi kesmesini yada baskı boksunu… Devamını oku »

Willie Pep
Willie Pep
5 yıl önce
Reply to  Pote

Poteye sonuna kadar katiliyorum eklemek istedigim bir iki nokta var. Miller “kilosuna gore” hizli seri biri bunda bir sıkıntı yok ama bu haliyle ne caşuayı neden wilderi yakaliyabilir kolay kolay. Millerin rakipleri suana kadar kapali gard dovuserek yapilacak en mantiksiz isi yapiyorlardi. Zaten Millerin tek numarasi agirliginin verdigi gucle garda bile gelse rakibi sarsan yumruklari. Caşua rakibini okumayi bilir outboks… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  Willie Pep

zaten benimde milleri yeneceklerini söyleme nededim bu millerin yakalama ihtimalinin yakalanma ihtimalinden çok daha az olması.zaten düşündüğümüz şey arasında fark yok sanırım ben miller aj yi yener dermişim gibi algılanmış asla 🙂 sadece bizim üçlü arasında stili gereği en çok joshuayı zorlar o kadar 🙂

Conan
Conan
5 yıl önce

@LeftHook
ya parkerın çenesinin neresi beton? parker joshua maçına gelinceye kadar adam gibi kimle maç yaptı? kimden adam gibi yumruk yedi de çenesi çok sağlam diyorsun?
parker abartılmış vasat bir boksördür.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  Conan

Senin parker e gıcıklığın geçmez 🙂 ne diyim parker bence tertemiz 4.5 yıldızlı bir boksör. Sana daha parker i savunmaya calismiycam

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Left hook valla kardeşim bende parkeri çok seviyorum ama parayı alınca bokunu çıkardı işin ben hala whyte gibi bir kalasa yenilecek boksör olarak görmüyorum parkeri.

Conan
Conan
5 yıl önce

ister savun ister savunma, parker vasatlığıyla beni her zaman haklı çıkaracaktır. ülkesindeki yapacağı maçı da nakavtla kazanamayacak.

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  Conan

Conan dayicim bir boksörün nakavtci olmaması onu kötü boksör yapmaz.su parkerdaki çene jashuada olsaydı agirsiklette 10 sene yenecek adam çıkmazdı.parkera whyte maçına para için çıkmasından eleştiriyorsan bence de haklısın.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Conan

Parker’ın çenesi gerçekten sağlam. Bunun bir sürü kanıtı var. En basitinden Whyte’tan yediği o kroşenin aldından kalkıp maçı bitirdi. Çenesi sağlam olmayan biri o yumruktan sonra gözlerini açabilir miydi? Ama Parker kendini yazık ediyor. Hala daha genç toparlama ihtimali var umarım kendini toparlar ve güzel maçlarını izleyebiliriz. Parker bana bir nevi Ağırsikletin Adrian Broner’ı gibi geliyor. Yetenek var ama kendini… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  Pote

pote dostum işte benim de joshuayı net favori olarak görmem bundan dolayıdır joshua uzak mesafede ve orta mesafede çok güçlü yumruklar çıkartıyor zaten miller buna dayanabilir ise sıkıntı bana da joshua vurursa dayanabilecek adam sayısı hemen hemen yok aynı şekilde wilder de patlayıcı bir şekilde sağ yapıştırırsa. İkiside baskı boksörü birisi bundan feragat edicek ve oyununu uzak ve orta mesafede… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Aynı görüşteyiz dostum. Mesela Ben Usyk’inde ağır siklete çıkarsa olası bir maçta en rahat Joshua’ya karşı çıkaracağını düşünüyorum. Sebebi yine hemen hemen aynı. Fakat önemli bir detay var Joshua her maç kalitesine kalite katıyor. Ayrıca şöyle bir benzetme yapabilirim Joshua v Miller karşılaşamsı için. Bence Golovkin v Canelo karşılaşmasına benzer. Miller Joshua’yı kendi taktiğiyle vurmak isteyecek(Canelo’nun 2. maçta golovkine baskı… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce

@LeftHook
Dostum parker maçını bence kaale alma. çünkü o maç öncesi Joshuanın gözünü parkerın hocası çok korkuttu. “parkerın çenesi şöyle kaya, böyle beton, kimse yıkamaz vs” diyerek joshuayı tırsıttılar. joshua bu resti yedi. wayt maçında parkerın çenesinin kaya beton olmadığı görüldü. joshua parkerla bir maç daha yapsın, parker 6.raundu göremez.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  Conan

abi rest mest değil olay kusura bakma ben wilder sever ve whyte hateri olarak hiç şüphe etmeden söylüyorum ki whyte ın parker i kd ettiği yumruğu wilder de joshua da yese ikiside çok net bayılırlardı. parker kesinlikle beton çeneli.

Pote
Pote
5 yıl önce

Joshua için net konuşmamak gerek sonuçta kliçkodan sağ yiyip kalktı. Ama yine bayılma ihtimali de yok değil. O yumruğu zaten yiyipte kalkan boksör sağlam çenelidir bu net. Sağlam çeneli olmayan boksör o kadar güçlü bir yumruk aldığında bırak kalkmayı gözlerini dahi açamaz.

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce
Reply to  Conan

Ve hemen hemen herkes biliyorduki o mac 12 raund surecek cunku bide joshua nin kondisyon meselesi cok konusulmaya baslamisti nitekim oyle idi iste ama dedigin gibi birdaha mac yapsinlar 6 yi gormez)))

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  Yilmaztas

joshuanın kondisyon muhabbeti joshuanın 4 5 kkilo vermesi ile düzelmez vlad ve takam maçından sonra still değişikliliğine gitti takamdan sonraki 2 maçında bir anda patlamasını gerektiren ve bunu maç boyunca yapmasını gerektiren kaç kırışmaya girdi. joshua kondisyon sorunu çekmemek için kilosundan değil ofansından feragat etti o kadar yoksa o kas kütlesi ile kondisyon sorunu çekmeme gibi bir durum söz konusu… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Miller için en mantıklı ve benimde düşüncelerimi belirten bir yorum. Joshua miller’e karşı mecbur kırışmak zorunda kalacaktır. Miller’ın baskısını savuşturmak için yapabileceği başka bir numarası yok. Jab odaklı dövüşsse bile Miller içeriye giriyor. Ki karşısında bariz fiziki üstünlük kurabileceği bir boksörde yok. Uzakta tutamaz, Fury yada Wilder kadar hızlı değil ve bu Joshua için tehlike demektir. Miller’ın bu 3’lü arasında… Devamını oku »

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
5 yıl önce

Bir üye yorum yaptığında uyarı seçeneği olsa bu hakkımı senin için kullanırdım. Eline, emeğine sağlık dostum.

failen
failen
5 yıl önce

millerdan bi cacık olmaz ilk 5i yenme ihtimali yok. 3. sınıf boksörleri cüssesiyle dövüyor diye aldanmayın.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

https://www.instagram.com/p/BqR7wPUApee/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1psbummoxiy86

İki deli bir araya gelmemeliydik. Bu ikisi ne diyor Beyler çevirecek bir bordo bereli var mı?

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Stiverne ne oldu ya emekli falanmı oldu bilgisi olan varmı wilderdan sonra kayboldu adam.

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

Saclarini toplatiyormus hala)))

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

Wilderinkini yedi ya iflah olmaz artik stiverne. dostum 🙂

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Bugün 12-13 yaşındaki Taylandlı bir minik sporcu kafasına aldığı darbeden ötürü vefat etti. Ailesine destek amaçlı dövüşüyordu. Allah rahmet eylesin. Cidden çok üzüldüm.

Efsanemiz, Naim Süleymanoğlu ya da Allah’tan rahmet diliyorum. Bu ülkenin gururu herdaim oldu. Bayrağımızı sayısız dalgalandırdı. Mekanı cennet olsun.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

O haberi dün görmüştüm bende. Maç içerisinde kafasına aldığı darbeden beyininde kan birikmesi sonucu vefat etmiş. Çok üzüldüm. 13 yaşında bir çocuk… dövüş sporlarının acımasızlığını da gösteriyor aynı zamanda. Bu tarz durumların önüne geçilebilmesi için gerekli korumaların takılması gerekli. Özellikle Tayland’da ve çocuklar için. Geçen bir belgeselden bahsetmiştim izlediniz mi bilmiyorum. 5 bölümlük “Fightworld” diye netflix yapımı farklı ülkelerin dövüş… Devamını oku »

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Pote

Tayland da yasaklanmalı insan sağlığını çok riske ediyor. Buakaw banchamek gibi bir efsane çıkarmışlar gerçi ama cidden hiç sevmiyorum taylandi. Dediğin belgeselin de SS ini yazdığın da almıştım fırsat bulunca izleyeceğim. 🙁

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Ben yasaklanmalı görüşüne katılmıyorum ama gerekli önlemlerin alınması şart. Bu Taylanda çok sık rastlanan bir durum çünkü. Bizim haberini görebildiklerimizden birisi sadece. Peki ya göremediklerimiz? bilmediklerimiz? Gerekli önlemler alındığı takdirde bu tarz olayların yaşanmayacağını düşünüyorum. En azından olasılıkları büyük oranda azaltır.

doctor1984
doctor1984
5 yıl önce

Miller berbat performans gösterdi. Dinu adeta kendini yere attı gibi. Bu arada HBO, 27 Ekim’den sonra boks yayını yapmayacak diye bir haber vardı. 24 Kasım’da Bivol gecesini HBO verecek.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  doctor1984

Pascal’da açıklamasında HBO’da maçın olacağını söylemiş. Bende şaşırdım. Belki bazı anlaşmalar gereği belli sporcuların maç sayısının haklarını aldıkları için o kadar sayıyı tamamlayıp sonra sona erdireceklerdir.

doctor1984
doctor1984
5 yıl önce
Reply to  Pote

Evet olabilir. Ama sanılanın aksine HBO berbat yayın yapardı. Raund arası yavaş gösterimde önemli pozisyonları sürekli atlardı. Hiç HBO’ya yakistiramazdim. Ayrıca PPV yayınları ile Amerikan halkını iyi sömürdü.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  doctor1984

Ben ESPN’e o round aralarında çok kıl oluyorum. Önemli pozisyonları, köşe konuşmalarını vs vermek yerine bildiğin reklam veriyor adamlar. Çıldırıyorum 😀 Her round yapmıyorlar ama çoğu roundlarda reklam veriyorlar.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

++++ emegine saglik galdaşim

Big George
Big George
5 yıl önce

Fury’nin cutmani olarak Freddie Roach değil de Teddy Atlas gibi biri lazım. Hatta Teddy Atlas’ın kendisi lazım.

GGG
GGG
5 yıl önce

Alrabi dostum, sana karşı borçlu hissetmeye başladım 🙂 verdiğin emeği kimse vermiyor

GGG
GGG
5 yıl önce

Wilder doğru söylemiş. Kazanan en büyük. Joshua’ya gerek yok

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce
Reply to  GGG

Jashua gerek yok yan cebime koy. Peşinden köpek gibi koşuyorlar sırf para için kemer için değil günümüz her spor dali para için yapmadığı şey yok örnek para için çine giden futbolcular kariyerin 25 28 de futbolcular bır çoğu kariyerini hiç sayıp çine gitti

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce
Reply to  Mozalva45

Kariyermi ne kariyeri hakan şükür diye bir saha oyuncumuz vardi kariyeri saymakla bitmez hemde kendi ulkesinede ne basarilar getirmis ne oldu kariyer?kizma sakin kariyer ve topcu ornegini verince birden aklima geldi iste bos isler yani.

Big George
Big George
5 yıl önce

Joshua 115 kilo, Wilder 103 kilo genelde ringe çıkıyorlar. Bu adamlardan 30-40 kilo fazla Miller’in rahatlıkla yenilebileceğini düşünmek gerçekçi değildir.

Ne Joshua, ne de Wilder asla Jarrell Miller’i kolaylıkla yenemez. Miller gibi bir dozerden jab yemenin, bodyshot yemenin bile bir bedeli vardır.

Tuaman
Tuaman
5 yıl önce
Reply to  Big George

Abi bence wilder uzaktan oyunuyla çok rahat olmasada zorlanmadan yener.

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Tuaman

Hiçbir şey olmaz. Wilder’ın karşısına onun fiziksel özelliklerini bastırabilecek birisi çıkmadı. Korkmadan ve Wilder’i korkutmadan onun üzerine gidebilen birisi Wilder’ın defansif zaaflarından yararlanarak onu kötü duruma düşürebilir. Fiziken daha zayıf, 38 yaşındaki Ortiz zaten bunu yapabildi. Quasimodo gibi bir herif olan Miller Wilder’ın üzerine yürür de onun defansif zaaflarından faydalanırsa ağır hasar verir. Miller’da bulunan fiziksel üstünlük tüm ağır sikletleri… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Big George

Koca corcum kilo ile olsaydi 86-90 prine tyson 98 -100 kilo cikip 110-120 kilo adamlari ayiklardi ringde 178 boyla hemde, boks yunryga ve o yumrugu hedefe ulastirabilecek akila, bakar ve bu surecte rakibin atagindan kendini korumaya bakar, wilder gibi tarihe gececek bi puncher ve hatta joshua gibi bi kombineciye miller o agirlikla yavaslikla ringde kolay yakalanir ve hedef olur. Bu… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

Ha bu arada millee kilosuna gore hareketli ve hizli ama wilder ve joshuaya yakalanir, yakalaninca is biter bence. Millerin wilder veya joshuaya karsi kazanmak icin azicik eskiv yapmasi, geri adimlama yapmasi gerek, wilder ve joshua gibi isimler karsisinda dikine giderek kazanmak imkansiza yakin birsey. Nakavt icin vuran adam bunlar, gucleride ortada. Bu millerin bu bakimdan sansi yok, bu cusseyle miller… Devamını oku »

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce

Yumrugà kafa atanı gördükte balyoza kafa atanı görmedik. Miller cesaret hapı içip denerse jashua Wilder ayi bostunu yere şerer

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce

Ortiz le miller örnek vermeyin Ortiz tam kontraci miller kontra birak yumruklari 10 saniyede hedefe ulasiyor sedyeci abime katiliyorum

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Mozalva45

Eyvallah kardesim benim sag olasin, ortiz kesinlikle su an sikletin wilder joshua ikilisinin ardindan gelen isimdir, ben miller ve groguan whyte cok rahat yenecegini dusunuyorum ortizin, teknik olarak ise kesinlikle en iyisi sikletin, usyk agira cikarsa teknik anlamda zirve usyk in olur agirsiklette

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

Yani miller infihtte fury’i (fariyi) harcar demek istedim, tersi gibi anlasilmis

Canki
Canki
5 yıl önce

Obez miller dan sampiyon olmaz kendisi bence boksu bırakıp masterchef e katılmalı fazla kilolarından altına sıçmış gibi yuruyor

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Canki

Master Cheften ziyade bu gidişle Ağır Yaşamlara katılacak :DDDD

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Canki

Vay yucelim, galdaşim nerelerdesin ya, ayran ictik ayrimi dustuk hele gozunu sevdigim

Canki
Canki
5 yıl önce

Iyiyim abicim teşekkür ederim ara ara giriyorum bakıyorum yorumlara kendini unutturmamak içinde bi yorum yapıp cikiyom 🙂 Sen nasılsın iyimisin

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Canki

Yucelim senin yerin hep var gardasim +1903 sen wilderi pek sevmesende mac yaklasti artik, yorumlarini eksik etme gardaaim benim, sen boksu bilen adamsin, yorumlarini hep begenirim senin genelde

Canki
Canki
5 yıl önce

Teşekkür ederim abicim saol eksik olma seninde yerin ayrı bu arada yüzde 70 wilder 7-12 raunt arası nakavtlar yüzde 30 da fury puanla alabilir diyorum abi maçın senaryosu bence fury dans eder direklerle rauntlari kazanır ama maçın sonlarına doğru enerjisi biter nakavt olur diye düşünüyorum

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Canki

Sen sag olasin yucelim, bende hemen hemen %70 wilder 5-7 nakavtlar, %30 fury puanla diyorum, bence fury wlad macindaki tecrubesiyle puanla kemeri alma taktigi kurdu ama karsisinda bu kez wlad yok, wilder var, ben puanla kazansada bu kez fury e vermezler artik kemeri diyorum, iki haftadan az kaldi, insan bekleyemiyor o gunu ya

AJ is Best
AJ is Best
5 yıl önce

Millere bol sans dilemekten baska sansimiz yok . Suan turbulansa girmis balonlarla savas yapiyor. O ucagi birgun biru dusurur elbet bu siklette yerler bunu arkadas

Turaman
Turaman
5 yıl önce

Canelo alvarezin kardeşi ramon alvarez brandon riasa 9 rounda tko ile kaybetti

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce
Reply to  Turaman

:))Bu daha başlangıç daha bu alvarezlerin basina cok tkolar gelecek dur sen):))

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Turaman

Canelo’nun kardeşi olduğunu daha yeni duydum 😀 Başka var mı? Hiç beraber bir şeylerini görmedim. Araları demek ki fazla yok. Vay be garipsedim.

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce

Bu miller gercekten isminin hakkini veriyor konustukca konusasi geliyor insanin)))

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce

BUGÜN CEP HERKÜL NAİM SULEYMANOGLU ÖLÜM YIL DÖNÜMÜ.

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce
Reply to  Mozalva45

Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun sene 95 te antalya kemerde halil ve naimi kısa bir sureliginede olsa görüp hatir sormuslugum oldu anlatmaya gerek yok dunya biliyor sacinin on kahkulleri ufleyipte kalktimi farketmezdi elindeki ağırlik oda bisekilde kalkiverirdi cep herkulu .vay bee cep herkülü daha ne olsun turgut özalada tekrar rahmet diliyorum…

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce

Bunların hemen hemen hepsini çeviriden çekmişsin haddim olmayarak çeviriden çevirip kendi tarzında yorumlarsan bu iş olur derim sakın kızma. emeğine ellerine temiz yüreğine sağlık canım kardesim.yani biraz daha yorulman lazım mösyö hemde kendindende birşeyler katabilirsin yani sadece çevirdim yapıştirdim degilde seninde yüreğinden birkaç kelime okumak isterim o yüzden.)Allaha emanetsin…

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce

Daha dün gibi usyk bellew maçına 2 haftadan az kaldı diyordum. Beni daha çok heyecanlandıran wilder Fury maçına 2 hafta gibi az süre kaldı tam o gün gecedeyim işte offf beee.

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce
Reply to  Mozalva45

Gönlüm wilderdan yana ama Fury kazanmasını istiyorum. Gönlümün wilder kaymasinin 2 nedenivar 1. çok zevkli maçları oluyor nakavt oranı çok yüksek 2.nedeni Fury boksseverleri Hice sayıp boksu bırakması ve kilickoya ayıp etmesi haksızlık etti

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce
Reply to  Mozalva45

Zaten kararsizligin profil resmindende belli oluyor mösyö)))

hacı
hacı
5 yıl önce

ya habere beynim yandı Claressa Shields a nakavt ustası demiş bilmesek takip etmesek sanki şimdiye kadar bütün maçlarını ko ile adı sancaz ya la bu maç dahil 7 maçı var 2 si ko ile haberi yazan şahısa tavsiyemdir haberi düzelt olurya box otoratesi okur falan rezil olmayalım dünyaya

Klichsko2016
Klichsko2016
5 yıl önce

Leşş gibi bildiğin manda, şöyle joshuayla karşilaşsada güzel bir ko olsa, hiç sevmediğim boksörlerden birisi ikincisi pulev

Miguel
Miguel
5 yıl önce

Eddie Hearn :

“Dürüst olmak gerekirse, Aralık ayı başlarında nerede olduğumuzu bilmek istiyorum.”

Joshua’nın rakibinin 2019’dan önce ilan edilip edilmeyeceği sorulduğunda, Hearn şunları doğruladı: “Evet.

“1 Aralık’ta ne olduğuna ve Wilder’ın dövüşmek isteyip istemediğine dair çok şey var.

Yapmazsa, Dillian Whyte ile bir anlaşmamız var mı? Chisora’yı yenmesi gerek.

Miguel
Miguel
5 yıl önce

Miller 140 kg.

Bu ağırlıkta bir boksörün iyi bir boksör olacağını düşünmüyorum.

Vücuda yapılan vuruşlarda yatmasa bile yüzüne ve kafaya alacağı darbelerle mutlaka indirirler Miller ı.

– Özellikle Joshua nın solu

ve Wilder in sağından uzak dursun Miller.

Okan
Okan
5 yıl önce

Tyson Fury bayağı mantıklı konuşuyor. Wilder’a karşı sert hislerinin olmadığını, bunun sadece bir spor olduğunu söylemiş. Helal olsun.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Okan

Okanim.wilderdan zopayi yedikten sonra o hisleri degisecek fury nin ama is isten gecmis olacak, gozunu hastanede acacak sedye ustunde furicik 🙂

karapapak7
karapapak7
5 yıl önce

Hiç beğenmiyorum miller in bok stilini yumrukları bile bilinçsizce çıkartıyor, fiziği sayesinde iş yapıyor kesinlikle yeteneği yok, sağlam birisi ile karşılaşsa da patladığını görsek, sonra isterse 170 kiloya kadar çıkabilir..

Başa dön tuşu
153
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.