Boks

Sadam Ali, Cotto’nun Unvanını Kaptı. İlk Meydan Okuma İngiltere’den Geldi..


ali-brook

Hafta sonuna damga vuran maçta New York’ta ringe çıkan Porto Rikolu efsane şampiyon Miguel Cotto’nun veda maçında rakibini 12 raunt sonunda puanla mağlup ederek WBO süper yarı orta sıklet unvanını eline geçiren Yemenli Sadam Ali’ye ilk meydan okuma İngiltere’den geldi.

Ali, Cotto’yu Böyle Mağlup Etmişti

    Ünlü İngiliz promotör Eddie Hearn, geçtiğimiz ay süper yarı orta sıklete çıktığını açıklayan eski IBF yarı orta sıklet dünya şampiyonu Kell Brook’un Mart ayında yeni sıkletinde ilk maçına çıkacağını, bu mücadeleyi kazandıktan sonra ise 2018 yaz sonu dönemi için ilk hedeflerinin Sadam Ali olduğunu ifade etti.

    Sadam Ali’nin ise unvanını 2018’in ilk yarısında bir diğer İngiliz; bu kemerin eski sahibi olan Liam Smith’e karşı koruması gerekiyor.

    Sizce Brook vs Ali maçının galibi kim olur? Görüşlerinizi yorum alanında paylaşabilirsiniz.


    0 0 vote
    Article Rating

    Fight Club

    For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

    İlgili Makaleler

    Abone ol
    Bildir
    60 Yorum
    En Eskiler
    En Yeniler En Beğenilenler
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kızılderelı
    Kızılderelı
    3 yıl önce

    konuşmaya bile gerek yok brook

    VolkanK
    VolkanK
    3 yıl önce

    Kell brook favorim

    Finito
    Finito
    3 yıl önce

    Gördüğüm kadarıyla Cotto sert yumruklara dayanamıyor , Sadam Ali ise çok sert yumruklar vurdu maç boyunca , eğer bu yumruklara dayanabilseydi maçı alırdı

    conan
    conan
    3 yıl önce

    alper panpa hadi iyisin. povetkinin maçını tv 8.5’tan canlı izleyebileceksin.

    Antiwilder
    Antiwilder
    3 yıl önce
    Reply to  conan

    Oyle mi.valla sitede hangi maclar yayinlancak canli mi bant mi nerde yaziyor haberim bile yok.sadece boks kismi acik ordan girip yaziyom.iyi herkes seyretsin.

    Serkan serkan
    Serkan serkan
    3 yıl önce

    Gönlüm sadam ali’den yana ama brook götürür gibi.

    riddickbowe
    riddickbowe
    3 yıl önce

    Eski kell brook olsa çok rahat yener derdim de o göz sakatlığından sonra toparlanamadı. Yine de zorda olsa kell brook kazanır.

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    3 yıl önce

    LEMUX, DEGALE, VE LOMA’NIN MAÇLARRI HEPSİ CANLI DEĞİL Mİ ?

    riddickbowe
    riddickbowe
    3 yıl önce

    Degale canlı. rigo lemieux bant.

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    3 yıl önce
    Reply to  riddickbowe

    eyvallah kardeşim. yalnız dün saddam ali maçını izlerken lemux maçının tanıtımında canlı diye bir ifade geçti yanılıyor muyum? canlı mı değil mi site yönetimi net bir açıklama yaparsa seviniriz…

    conan
    conan
    3 yıl önce

    canlı değil apo kardeşim. ama twitter ve instahramdan maçı takip edip yorum yazanlar o kadar cahil ki görsen. ne sunsan ona inanacak bir kitle.

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    3 yıl önce
    Reply to  conan

    eyvallah baba 🙂

    Hotter
    Hotter
    3 yıl önce
    Reply to  conan

    aman buraya gelipte yorum yazarlarsa o cahiller yandık 🙂 kalsınlar twitterde.

    conan
    conan
    3 yıl önce
    Reply to  Hotter

    aynen gelirlerse burası biter. bir daha yazmam kaçarım. iki basamak iqlu tipler. çoğu ergen zaten.

    Claymaker
    Claymaker
    3 yıl önce
    Reply to  Hotter

    Dayanamazsın başka Nicke gelir milleti trollersin conan dayı

    O değilde biri bilgehan Demir’e duruş stili olan orthodox u din zannedip bişeyler yazmıştı
    Vay arkadaş demiştim

    Don King
    Don King
    3 yıl önce

    Beyler millete cahil diyorsunuz bir evvelki haberde adamlar altiniz cize cize, kirmizi harflerle loma rigo maçı sabaha karşı canli yazmışlar

    conan
    conan
    3 yıl önce
    Reply to  Don King

    kim yazmış eyy sakallı ihtiyar?

    Don King
    Don King
    3 yıl önce
    Reply to  conan

    Bi onceki haberin son paragrafini oku dostum.

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    3 yıl önce

    SADDAM ALİ-COTTO MAÇI GAYET GÜZELDİ. 4. raundda cotto sallandı 6. raunda da cotto ali’yi salladı. hemen hemen tüm raundları saddam ali aldi. kell brook ile maçı olursa tahminin kel brok yenilir.

    Big George
    Big George
    3 yıl önce

    Kell Brook gözünden sıkıntı yaşamazsa Saddam’ın içinden geçer.

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    3 yıl önce

    bilgehan bey müjde deyince; dedim acaba bu haftaki tüm maçlar canlı mı oalcak diye ? sonra povetkin maçı dedi tabi çok sevindim. bir de canlı olunca tadından yenmez bir maç olacak. tahminim povetkin 7-9 raundlarda indirir. sizin tahminininiz nedir arkadaşlar ?

    lenolewis
    lenolewis
    3 yıl önce

    conan maç canlı yazmışlar millete sallayacağına haberi oku

    conan
    conan
    3 yıl önce
    Reply to  lenolewis

    kim canlı yazmış leno?

    conan
    conan
    3 yıl önce
    Reply to  lenolewis

    hem acemi leno ben o twitter ve instagramdan yorum yazanlara sallıyorum. maç canlı yayınlanırsa onlar şimdi cahil olmayacak mı? 🙂

    Don King
    Don King
    3 yıl önce
    Reply to  conan

    Vallaha conan onlar cahil oldu (: ama sende yillardir takip ettiğin mecradaki haberi okumadan yorum yaptim ve bana göre sende cahil oldun bir nevi.zaten instagramdaki kişiler bana göre cahildi.elde var bir.sonra sizde haber okumadan sallayarak cahil oldunuz.etti iki.yani su an ben büyük bir kara cahil güruhu ile harp halindeyim(:daha da anlatırım ama daha evvel dedigim gibi cahillik almış başını gidiyor.o… Devamını oku »

    conan
    conan
    3 yıl önce
    Reply to  Don King

    bunama belirtileri gösteriyorsun don kingo. alzimır olacaksın bu gidişle.

    emregani yavuz
    emregani yavuz
    3 yıl önce

    Pazar canlı diye reklamı dönüyor TV8.5

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    3 yıl önce

    şuan sitede sadece povetkin maçı canlı görünüyor. diğer maçlarla ilgili de tv de ben lemıx-saunders maçını canlı diye gördüm. diğer maçlarla ilgili net bir bilgi sunulursa mutlu oluruz. 🙂

    lenolewis
    lenolewis
    3 yıl önce

    loma rigo gecesi newyorktan sabaha karşı canlı yayınla medison sqare garden daha ne desin conan

    conan
    conan
    3 yıl önce
    Reply to  lenolewis

    onu gördüm ama sağ taraftaki sayaca bakarsan maçın pazar akşamı 8de yaıynlanacağını görürsün. o zaman bunlar kendi ayaklarına sıkıyorlar. canlı yayınlayacağı maçı banttan yayınlanacak algısı oluşturuyorlar.

    Antiwilder
    Antiwilder
    3 yıl önce

    Bellew-haye 25 mart veya 2 mayis olarak aciklancak bugun.

    Arsenik Cemal
    Arsenik Cemal
    3 yıl önce
    Reply to  Antiwilder

    arada koskoca 1 ay var. neden öyle acaba. bari mayıs ayında olsun da haye maça sakat çıkmasın.

    Antiwilder
    Antiwilder
    3 yıl önce
    Reply to  Arsenik Cemal

    Bilmiyom tv yayinlariyla alakali olabilir
    Bu arada 24 mart 5 mayis olucak yanlis yazmisim

    Hotter
    Hotter
    3 yıl önce

    Mart olur inşallah. Mayıs çok geç

    Claymaker
    Claymaker
    3 yıl önce

    Ulan ggg naptın güzelim brooka adam Spence maçının ilk yarısını önce götürdü
    Yıllarca sürklase edecekti sikletini

    Kell brook ne yapmaya gittin golovkine bulaştın yenilgisiz 2 siklet üstün

    Olmadı bu

    Roman
    Roman
    3 yıl önce

    MK KELL’İ KAZANIR. GOZ CUKURUNDA GENE PROBLEM OLMAZSA KI BENCE OLMAZ CUNKU SADAM COK SERT BIR BOKSOR DEĞİL. AND THE NEW. BROOK UNANYMOUS DECISION.

    Roman
    Roman
    3 yıl önce

    ARKADASLAR GOLOVKIN BROOKUN GOZ CUKURUNU KIRDI. SPENCE DE KIRDI. SPENCE IN KIRDIGI TARAF GOLOVKININ KIRDIĞI TARAF DEĞİL. O DIGER SAĞLAM OLAN TARAFI KIRDI. ADAMA YAZIK.

    Claymaker
    Claymaker
    3 yıl önce
    Reply to  Roman

    Spence in göz küresini kırdığını duymadım

    Claymaker
    Claymaker
    3 yıl önce
    Reply to  Roman

    yalama olmuş diycem ayıp olacak
    link için teşekkürler

    Roman
    Roman
    3 yıl önce

    BU ARADA ALİ Yİ KAHR-Ü PERISAN EDEN JESSIE VARGAS 15 ARALIK DA AARON HERRERA ILE KARSILASACAK. BU ADAM ALI YI NAKAVT ETTIKTEN SONRA PACMANA YENILMISTI. KNOCKDOWN FELAN OLMUŞTU AMA UD ILE YENİLDİ. JESSIE MIN GERI DONMESINE SEVİNDİM. IYI BIR BOKSÖR. SAVAŞÇI.

    riddickbowe
    riddickbowe
    3 yıl önce
    Reply to  Roman

    Jessie vargas’ı ben de beğeniyorum. Tim bradley maçında eğer mal hakem tokmak sesini zil sesi ile karıştırmasaydı bradley’i nakavt bile edebilirdi.

    ChernobylMutant
    ChernobylMutant
    3 yıl önce

    beyler maç banttan verilecek boşuna heveslenmeyin.

    https://www.tv8bucuk.com/yayin-akisi/10-12-2017

    Kızılderelı
    Kızılderelı
    3 yıl önce

    GEÇEN HAFTANIN AYNISI HATALI

    Hotter
    Hotter
    3 yıl önce

    Yeni bir editör gelmiş

    hacı
    hacı
    3 yıl önce

    valla kell brokcuğum sen yalama oldun artık seninin kafayı ggg kırdı artı gözün biride gitti daha kafa göz iyilişmeden geldi errol öbür gözü aldı kafada sağlam kalan yerleri o kırdı sen ufak tefek maçlara çık böyük maçla sana göre değil artık her defasında bi uzvunu kaybediyiyorsun

    Arsenik Cemal
    Arsenik Cemal
    3 yıl önce

    beyler konudan bağımsız olarak oscar rivas ve johann duhaupass 14 aralıkta ringe çıkacak. yani aynı gece de ringe çıkacaklar birbirleriyle dövüşmeyecekler 🙂 yanlış anlaşılma olmasın. oscar rivas ın rakibi 40 yaşında 21-2-0 kariyerli 1 yıldızlık bir boksör(rivas yine şaşırtmadı). ulan oscar denen dana yaşın 30 a geldi hala adam akıllı rakiple dövüşmedin. adam 22 yaşında prof oldu hala 1 yıldızlı… Devamını oku »

    riddickbowe
    riddickbowe
    3 yıl önce
    Reply to  Arsenik Cemal

    Rivas çok garip bir boksör. Gerald washington ile anlaştı sonra vazgeçti amir mansour ile anlaştı sonra vazgeçti. Hala 1 yıldızlı maçlara çıkıyor. Bu maçtan sonra yine bir yıldızlı maça çıkarsa çöp olduğu tescillenir. Aslında olimpiyatta iyiymiş ama Prof’ta cins bi boksör anlayamadım.

    Arsenik Cemal
    Arsenik Cemal
    3 yıl önce
    Reply to  riddickbowe

    Boyu kısa ama yetenekli ve çok güçlü bir boksör. Eğer boş bir adam değilse parker ile çok keyifli bir maç yapar.

    riddickbowe
    riddickbowe
    3 yıl önce
    Reply to  Arsenik Cemal

    Parker maçı olmaz gibi. Çünkü wbc haricinde diğer kemer listelerinde ilk 15’te bile değil.

    Arsenik Cemal
    Arsenik Cemal
    3 yıl önce
    Reply to  riddickbowe

    benimkisi hayal canım 🙂

    Khan W.
    Khan W.
    3 yıl önce
    Reply to  Arsenik Cemal

    O.Rivas için gerçek bir test maçı olacağı kesin.Çokta favori olur gibi görünmüyor açıkçası,belki yüzde 51 e 49.Bu seviyedeki testler için geç kaldı aslında ama ilerde D.Wilder ile maça çıkacaksa,öncesinde böyle bir maça mutlaka ihtiyacı var.

    Arsenik Cemal
    Arsenik Cemal
    3 yıl önce
    Reply to  Khan W.

    Bu sene ugonoh ve granat patladı, miller ve kownacki fırladı. Breazeale, whyte, hammer ve kabayel de zirveye doğru bayağı ilerledi. Bakalım önümüzdeki sene kimler çıkış yakalayıp kimler patlayacak. Oscar rivas için bence de duhaupas maçı kolay olmaz. Kaybederse hiç şaşırmam.

    Roman
    Roman
    3 yıl önce
    Reply to  Arsenik Cemal

    Rivas dan bir cacık olmaz.

    Khan W.
    Khan W.
    3 yıl önce

    M.Cotto’nun son maçındaki rakibi olarak S.Ali açıklandığında gerçek bir hayal kırıklığı olmuştu.S.Ali superyarıortasiklette ünvan maçına çıkmayı haketmeden böyle bir şans yakaladı ve ringdede kafa olarak çoktan emekli olmuş bir Cotto bulunca kemerin sahibi oldu.Kemeri söke söke aldı denebilecek bir performansta ortaya koyduğu söylenemez.Cotto emeklilik açıklamış olmasaydı,sonuç olarak bu maçta en fazla beraberlik açıklanırdı ve Cotto ünvanı korumuş olurdu.

    Khan W.
    Khan W.
    3 yıl önce
    Reply to  Khan W.

    İlerleyen süreçte S.Ali ünvanı uzun süre koruyabilir mi gerçek bir soru işareti.Performansının üzerine çok fazlasını koyması gerek ki buda kısa sürede olacak şey değil.Şu an sikletteki şampiyonların zayıf halkası olarak görüleceğinden tüm ciddi rakipler kısa sürede onunla maç yapmak için üzerine üşüşecektir.

    Hotter
    Hotter
    3 yıl önce
    Big George
    Big George
    3 yıl önce

    Duhaupas nedense gözüme diğer veteranlardan(Dilleyen White, Dominik Birezil, Şarls Martin) iyi görünen bir boksör. En azından kapasitesi belli ve elinden geleni yapıyor, şişirilmiyor.

    Oscar Rivas artık Duhaupas ile maça da çıkmazsa bıraksın bu işleri.

    Arsenik Cemal
    Arsenik Cemal
    3 yıl önce
    Reply to  Big George

    Çok düz bir boksör olduğu için abartılmadığını düşünüyorum. Kapanıp rakibinin üzerine yürüyor. maç esnasında pek patlamadığı için Stili whyte kadar heyecan vermiyor(gerçi whyte ın son maçında o kadar çok sıkıldım ki uzun zamandır izlerken böyle eziyet çektiğim bir ağır siklet maçı olmamıştı). Breazeale ise dayanıklı olduğu için abartılıyor. Ama bana sorarsan çene sağlamlığı ve dayanıklılıkta duhaupas ın breazeale dan aşağı… Devamını oku »

    Tugay Özay
    Tugay Özay
    3 yıl önce

    sadam ali’nin pek bir numarasını göremedim. brook bir zahmet yensin…

    Başa dön tuşu