Gervonta Davis, UFC Şampiyonuna Meydan Okudu! “Kafeste veya Ringte..”


Dünya şampiyonu boksör Gervonta Davis, gözünü son günlerde UFC’den bir isme dikti.

UFC 228’de TJ Dillashaw’ın Cody Garbrandt’ı nakavt etmesinden sonra Gervonta Davis, Twitter hesabından Dillashaw ile karşılaşmak istediğini belirtti. Davis, MMA veya boks fark etmeksizin her yerde onunla dövüşebileceğini söyledi.

Gervonta Davis’in bu meydan okumasına TJ Dillashaw’dan cevap geldi. Dillashaw, Davis’i kafeste veya ringde yere sereceğini söyledi. Şampiyon dövüşçü, “Eğer Davis, kafeste maça çıkmaya cesaret ederse ona tekmelerimin tadının nasıl olduğunu göstermek isterim. O çok abartılmış bir boksör. Onu ringde de yenebilirim. Ondan korkmuyorum.” dedi.

Gervonta Davis ise TJ Dillashaw’ın bu sözleri üzerine onu nakavt edeceğini söyledi.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

43
Yorumlar

22 Comment threads
21 Thread replies
2 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
23 Comment authors
Emir KayaDel Patroneяσмαη вєуkomsomolskayatipitip Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
FOREMAN
Üye
★★★★
FOREMAN

Gervonta dayak yemek istiyorsa girsin kafese ama boksta affetmez.Bu günlerde de para kokusu alan saçma sapan maceralar arıyor.

MuhammedAli 23
Üye
★★
MuhammedAli 23

Floyd kısa yoldan zengin olmayıda öğretiyor.

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

Buda ayri bir hasta enteresan bende bu gervanto gec kalmisti diyordum oda ensonunda rahatladi:)))saka bitarafa guzel mac olurdu ama kafeste

Brahim
Üye
★★
Brahim

geri mi gidiyor?
ülke denen şey çökmenin eşiğine gelmiş
sen geri gidiyor diyorsun
liderlerimiz dürüst olsaydı krizi itiraf edeceklerdi
ki zaten millet farkında

Samantha Fox
Üye
★★★
Samantha Fox

Sokakta vatandaşa soruyorlar , Dolar neden yüksek , ekonomi neden kötü , alım gücü neden düştü ? Çoğunluğun kullandığı üç kelime , dış güçler , faiz lobisi , amerika . Kendilerine sormuyorlar acaba kötü mü yönetiliyoruz diye. Amerika desen şu anda çin le rusya ile hatta Avrupa birliği ile ekonomik savaşta . Hiç birinin para birimi bir ayda %50 değer… Devamını oku »

Shady32
Üye
Shady32

Buradaki asıl mesele, bence dövüşün ringde mi yoksa kafeste mi ? Yapılacağı. Bu iki seçeneğin sonucunda kimin kazanacağını az çok herkes biliyordur zaten.

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

dillashaw ring’te hayatının dayağını yer, davis kafeste hayatının dayağını yer. anlayın işte ne kadar saçma bi maç olduğunu. floyd mayweather’ın para için yapmayacağı şey yok.

Sinan samil
Üye
★★★
Sinan samil

Oncelikle bilincli şekilde yanlış verilen birkaç bilgiyi duzelteyim Rusya yada diğer ambargo uygulanan ülkelerde dolar niye yukselmiyor demişler sanırım 1dolarin 67 Ruble yaptığını 48iran riyalinin 1dolar yaptığını 6.5tl nin ise 1dolar yaptığını söylemekte fayda var.yani amerika ayni oyunu onlara da cekiyor.amerika başkan yardımcısı kendi senatoda çıkıp rahibi bırak yoksa yaptırımlar hızlıca devam edicek diye açıklama yaparken bizim içimizden insanların boyle… Devamını oku »

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

Madem dik duruş sergiliyoruz Neden mavi marmarada ölenler hesabı sorulmadan satıldı ? Önce izni ben verdim diyip iki yıl sonra giderken ben denmi izin aldılar dedi ? Madem dik duruyoruz neden uçağını düşürdüğümüz Rusyadan defalarca özür diledik ? Maden dik duruyoruz neden israille yapılan ticari anlaşmaların iptali akpli oylarıyla reddediliyor ? Madem dik duruyoruz neden f35 uçakları alıyoruz abdden hani… Devamını oku »

Conan
Üye
★★★★
Conan

La fontenden masallar.

Güneş
Üye
★★
Güneş

Eğitim sistemin zaten geriyken daha da geriye gitmiş ve bu sayede insanın gelişemeyip cahilleşiyo,, bilgi teknoloji üretemiyosun,fikir adamları yetiştiremiyosun; enerjide dışa bağımlısın,dış borcun çok fazla ve bu borç artan döviz üzerinden; adalet sistemin rezalet, hakkı olanlar değil adamı olanlar bir yerlere geliyo ama sen hala dik durmaktan bahsediyosun, bravo.. Biz bu kafayla devam edersek ülkeye gayrı resmi olarak kayyum atanıp,… Devamını oku »

Sinan samil
Üye
★★★
Sinan samil

Ben boş laflara bakmam bak bugün devletimızın başkanının amerikada yazısı çıktı googleden ac oku neler yazmis,Amerikalılar yalan bu diyebildimi.sizin taraftan olan metin feyzioglu,İlber Ortaylı herkes olayın farkında millet devlet el ele kenetlenmis durumda.sokaktaki vatandaş artık uyandi.hatta feyzioglu senin gibi yorum yazan bir kişiye simariklik yapma diye fırça atti.çok şükür ilkdefa ülkemizde adamı olanlar degil hak edenler biyerlere geliyor.yıllarca bati kokenli… Devamını oku »

misafir
Üye
★★
misafir

Evet hakedenler biryere geldiği için ne tesadüftür ki erdoğanın olu vakıf başkanı damadı bakan
Ikisi de hak etti yoksa akrabalıkla hiç bir alakası yok
Kardeşim bunları yazarken hiç düşünmüyor musun ülkede yandaş olmayan yönetici bırakmadılar
Hala haktan hukuktan dik durmaktan bahsediyorsunuz
Devlet başkanı çıkıp ekonomik önlemlerden bahsetmiyor allahımız var diyor bu da dik durmak oluyor.
Maalesef bunları duydukça elimde olmadan ağlanacak halimize gülüyorum.

Conan
Üye
★★★★
Conan

Geri vitessiz otomobil olur mu?

MuhammedAli 23
Üye
★★
MuhammedAli 23

Bura siYaset yeri değil arkadaşlar bırakın bari burda olmasın…

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

13 nisan wilder joshua anlaşmışlar haberleri dolaşıyor beyler bilgisi olan varmı

Conan
Üye
★★★★
Conan

Yok öyle bir haber. Wilder son twitinde joshuanın 13 nisanda kendisiyle maç yapmayacağını söyledi. Zaten wilder furyi nakavtla yendikten sonra joshua wilderla kolay kolay maça çıkmaz.

Conan
Üye
★★★★
Conan

Duyumlara göre ibf; h.fury-pulev maçının galibiyle joshuanın maç yapmasını aksi takdirde yani fury-wilder galibiyle maç yapmak isterse kemeri boşa çıkaracaklarını belirtmiş.

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

Fury wilderla dövüşsün iki tarafıda alkışlamazsam şerefsizim

ikisinide sevmiyorum ama bıktık artık sallama maçlardan bir eğlencemiz var onunda 3ün5in pazarlığı yüzünden içine ediyorlar arkadaş…

Conan
Üye
★★★★
Conan

Güzel dostum lütfen daha fazla yazma ki sabah gazetesi yazarı da sana cevap vermesin.

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

farkettiysen yorumu komple değiştirdim soner dayı fury wilder muhabbetine çevirdim
sinir olduğumuzla kalıyoruz bir şey değişmiyor çünkü laf uzayıp banlanma ihtimalimizde var
banlanırsam geri dönmem ben …

neyse uzatmayalım dediğin gibi…

muhammet acar
Üye
★★★★
muhammet acar

Arkadaşlar boşuna üzmeyin birbirinizi. Şu an bütün dünyada geçerli bi sidik yarışı var. Ve tahminen konuşuyorum bizim gibi sıradan insanlar sebeplerini anlayamasada sonuçlarına katlanmak zorunda kalıyor. Burası kafa dağıtma yeri, haftaya da güzel gırgır var fury maça çıkıyo. Artık 7 8 gün geyiğini yaparız.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

deli balta
bu gervonta neden hiç lomaya laf etmiyor?
merak ettim 🙂

Conan
Üye
★★★★
Conan

Loma da ona laf etmiyor. Floyd işini bilir tam zamanında lomanın fişini çekerler.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

loma iyice yaşlanmalı diyorsun 🙂

iron_mike_tyson
Üye
★★★
iron_mike_tyson

Şu an için korkuyor. Daha doğrusu tam olarak hazır olmadığını düşünüyor bence. Ama illaki bu maç bi gün olacak. Umarım Lomanın çok yaşlanmasını bekleyecek kadar ezik değildir.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

golovkin canelo hakkında konuşmuş :
o rakiplerim içinde en arsız ve spor ahlakına en yakışıksız olanıydı.
yav birkaç golovkin haberi yapın da site şenlensin 🙂

komsomolskaya
Üye
komsomolskaya

Evet aynı gemide degiliz…hicte olmadık…lüx ün lüx sü yaşantıları olan donla gelip dolar mılyarderleri olan .cay 5000 tl kg icen dünyanınen çok makam arabası olan tum aile devlet kademelerinde ultra maaşlarla…yerlı ve milli savunanalar iyi izleyin mamaları kesilme sıkıntısıdır.

komsomolskaya
Üye
komsomolskaya

kıme cevap verdin tam anlayamdım lakın şöyle tumden anlatırsak .artık her şey icin çok gec 50 yıllık maddi manevi sorun birktirdiler her imkanı olan kacıcak .kısaca bu…

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Kafese girde gotunu basini dagitsin tj.

Del Patrone
Üye
★★★
Del Patrone

arkadaşlar fury az önce wilder maçı ile ilgili bir konuşma yaptı instadan yayınladı. maç baya baya olacak sanırım.

Emir Kaya
Üye
Emir Kaya

Sizlere bu forumda yapmış olduğum gözlemleri söyleyeyim. Boks ile ilgili güzel yorum yapan arkadaşlar,ın çok az olduğunu bildireyim. Zaten burada Moderatör olayı neredeyse yok gibi.! Yapılan yorumların %90 siyasi tam bir kahve ortamına dönmüş durumda.! Zaten öncedende dikkatimi hep çekiyordu yorumları okurken genelde aralarda siyasi konularla ilgili yorum yapanlar oluyordu pas geçiyordum. Ama bu gün haddi aşılmış durumda. Bir diğer… Devamını oku »