MMAUFC

Ronda Rousey Yenilginin Ardından Konuştu!


MMA: UFC 193-Rousey vs Holm

Dün gece Avusturalya’da gerçekleştirilen UFC 193’te Holly Holm karşısına unvan savunmak için çıkan Ronda Rosuey, karşılaşmadan nakavt olarak ayrıldı ve unvanını kaybetti.

Rousey, bu yaşadığı ağır mağlubiyetin ardından konuştu ve hayranlarından hayal kırıklığı yaşattığı için özür dilediğini dile getirdi.

UFC başkanı Dana White ise bu karşılaşmanın gelecekte kesin olarak bir rövanşının olacağını dile getirdi ve hayranlara müjdeledi.


0 0 vote
Article Rating

Salim Gömürgen

Salim Gömürgen Haber Editörü

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
17 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
murat
murat
5 yıl önce

Rövanş olsun gine Yener ben öyle düşünüyorum çünkü tekniği üst seviye holly holm

Kaan Türk
Kaan Türk
5 yıl önce

Git de o aşık olduğun GGG den biraz boks dersi al şımarıklık yapacağına.

muhsin
5 yıl önce

vallah sevinçten tüm yaglarım eridi

hacı
hacı
5 yıl önce

valla size söyliyim rövanşı aşkitom bebeğim ronda alacak benim bebeğimi böyle hunharca döveceksin oda intikamını almayacak “ne güzel ufc beeeeeee”

komutan
komutan
5 yıl önce

Değişen bir şey olmaz rondanın holly holm u yenebilmesi için şansının yaver gitmesi gerekir aksi takdirde arada dağlar kadar fizik güç ve teknik farkı var.holly aynı disiplinle rondanın karşısına on kere çıksın onunu da alır net

Kaptan
Kaptan
5 yıl önce

Ronda rövanşı alır

Kaptan
Kaptan
5 yıl önce

Ama Holy de fena değil renk geldi kadınlar kısmına ….

fatih genel
fatih genel
5 yıl önce

holy kelebek gibi uçup sarı gibi sokmuş.Maç boyunca çok iyi kaçtı kafesi iyi kullandı.Rondayı çok yordu.Yorulan ve siniri bozulan ronda konsantrasyonunu kaybetti.Holy’de fişi çekti. Bu arada ronda mayweatheri yenen diyenler parmak kaldırabilirmi?

Abdullah
Abdullah
5 yıl önce
Reply to  fatih genel

Ronda ile Floydu mukayese etmek çok komik… floyd’da tek yumruk yemesi bitkisel hayata girmesi için yeter.

fatih genel
fatih genel
5 yıl önce
Reply to  Abdullah

aynen katılıyorum.bırakın boksu mma bile yapsalar ronda floydu yenemez.Floydun tek yumrugu victor ortiz gibi rondayı bayıltır

serdar simsek
serdar simsek
5 yıl önce

öyle yada böyle çocuk gibi dövdü rondayı,bide maç başlarken selamını almıyo artist.

Abdullah
Abdullah
5 yıl önce
Reply to  serdar simsek

Hakem erken mi araya girdi,yerde iken biraz daha döveydi iyiydi bazıları yerde yakalayınca bayıltana kadar vuruyor. 🙂

DEONTAY WİLDER
DEONTAY WİLDER
5 yıl önce

Ronda yerdeyken yarı baygın gibiydi biraz daha yumruk yese kesin bayılırdı.

Sakarya
Sakarya
5 yıl önce

Ronda güreş yaparsa alır submission ile boks yapacagım dedı eller havaya oldu sen güreşçisin kızım akıllı ol

halo
halo
5 yıl önce

ronda yerdeyken biraz daha yumruk yeseydi ciddi bir beyin travması geçirirdi. nitekim beyin sarsıntısı geçirmiş de zaten. amerikan medyasının cilalaması, başka bir şey değil. iyi dövüşçü değildir demiyorum ama ne dövüşçüler var ve sadece amerikalı olmadıklar ve belki de göze çok da hitap etmedikleri için ronda rousey’nin popülaritesinin yarısına bile sahip değiller. bu duruma ayar oluyorum açıkçası 🙂

sezgin
5 yıl önce

holy uzak dövüştü ama yakın mücadelede fiziksel olarakda rondadan kuvvetli oldunu gördük bi rövanş olursa gine holy alır bence

cem (mma dövüşçüsü)
cem (mma dövüşçüsü)
5 yıl önce

rövanş olmalı bencede her maçın rövanşı olmalı ronda nın yeneceğine eminim judo cu olduğu için ronda daha kabiliyetli tutması yeter ama holly holm rondayı iyi incelemiş ve yaklaştırmamış kendine bu sayede yenmiş ronda taktiğini geliştirmezse yine yenilir

“ronda önce rakibini iyi tanı onu araştır”

Başa dön tuşu