MMAUFC

Ve Ronda Rousey Şımarıklığı sona Erdi Holy Holm Ezdi Geçti… İşte Maçın Videosu


Avustralya’da düzenlenen UFC 193’te Ronda Rousey ile Holy Holm karşılaştı… Kafes maçlarının kadın sultanı Rousey ile Holm uzun zamandır beklenen maçlarını yaptı. 2 yenilgisiz dövüşçünün mücadelesi büyük bir sürpriz ile sona erdi. 2. Roundda attığı bir Head Kick tekmenin ardından yer indirdiği Rousey’i yerde yumruk darbeleri ile hareketsiz bırakan Holm maçı TKO ile kazandı. Hakemin araya girmesi ile biten maçta 28 yaşındaki 2008 Olimpiyatları Judo 3.sü Rousey 13. maçında yenilgisizliği bitti. 3

ronda_holm_ufc_193

4 yaşındaki boks ve kickboks kökenli Amerikalı Holy Holm ise 10. maçında yine yenilgisiz olarak kariyerine yeni bir başarı ekledi…

Ronda Rousey vs Holy Holm 2. Rounda Nakavt :


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
33 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Duke
Duke
5 yıl önce

Şımarıklık ne alaka. Baslik cok sacma olmus.

Erkan
Erkan
5 yıl önce

Gerçekten şımarıklık ne alaka. Ronda(12-1) bence rövanş maçı olacak belki UFC200.

Voyager
Voyager
5 yıl önce

Başlık usta sporcuyu aşağılayıcı. Hiç yakışmamış.

liston
liston
5 yıl önce

Wrestler ve Judo karşındaki çok güçlü ve iyi bir şekilde el ayak vuruşlarına sahipse yetersiz kalıyor. Holm çok güçlü ve iyi vuruşları var Rouseyi ezdi geçti. İkinci rauntta bir Roundhouse Kick ile Rousey’in işini bitirdi.

Roman Gonzalez
Roman Gonzalez
5 yıl önce

Hiç beklemezdim çok şaşırdım rondanın hükmü sona erdi New Champion Holly Holm !

Roman Gonzalez
Roman Gonzalez
5 yıl önce

Tekmeleri çok güçlü holmun yumruk ve tekmesi daha güçlü olan holm rousey yumruk yumruğa girmemeliydi submissionla kazanırdı yakalarsa ama bence rövanş yaparlar diye düşünüyorum

Duke
Duke
5 yıl önce

Macin tamamini bulamadim ama gordugum kadariyla ronda maci ayakta surdurmus. Eger dedigi gibi boks yonunu gostericem diye boyle bisey yaptiysa affedilmez bi hata yqpmis. Rovans olursa bunu daha iyi anlariz.

Roman Gonzalez
Roman Gonzalez
5 yıl önce
Reply to  Duke

Kick boks ve boks kökenli bir dövüş ustasına karşı boks yönümü ortaya koyacağım diyor bu bildiğin akılsızlık boyle davranarak şımarıklık yaptı submissiona gitmeye calissaydi bitirildi hemen aldiği kombinelerin üzerine arada gelen tekmeden elektrikler gitti

nihat
5 yıl önce

ama ne yalan søyliyim,icimin yaglari eridi.

Ege
Ege
5 yıl önce

Beyler maçı izledim. Holly bir tekme attı ronda yapıstı yere sonra 2.3 tane yumruk ko oldu mac aslında baş başa gidiyordu ronda hic yere indiremedi yani artık yenilmez degilll

hacı
hacı
5 yıl önce

ah rondam sen yenilecek avratmıydın beeeeeeeeeeeeee

imparator 81
imparator 81
5 yıl önce

Eski boks şampiyonunu yere indiremiyorsan ve maç ayakta sürüyorsa şansın çok az demektir.macin tamamını birkaç izledim holly holm direk vuruslarla baya bir yipratta bide çok güzel bir dirsek vuruşu vardı.

Smt
Smt
5 yıl önce

Maçın neresi başabaş gitti be usta holm ezip geçti resmen.

Klitschko
Klitschko
5 yıl önce

Rövanşı olur bu maçın.

liston
liston
5 yıl önce

http://www.fightvideomma.com sitesine bu ve diğer UFC maçlarının tamamını seyredebilirsiniz.

Abdullah
Abdullah
5 yıl önce

HAKEM BIRAKSAYDI AĞZINI BURNUNU İYİCE DÜZ ETSEYDİ. NE İŞİNİZ VAR KAVGA İLE GİDİN EVİNİZDE OTURUP ÇOCUK DOĞURUN 🙂 🙂 🙂

murat
murat
5 yıl önce

Senin annen seni dogurmusya

Abdullah
Abdullah
5 yıl önce
Reply to  murat

Evet Murat.Herkesi annesi doğurmuş o ayrı bir konu da sen espiri anlamadın sanırım.Boks falan hadi neyse de bu kafes dövüşü gerçekten vahşet,üstelik bayana hiç yakışmıyor.

murat
murat
5 yıl önce

Ronda nin ilk raundun ortalarında maçı kaybedecegini düşünmeye başlamıştım ama ben yumrukla yatar diyordum.tekme devirdi. Sporda özgüven iyidir ama rondaninki artık abartı olmuştu. Sol direkleri yediği halde ısrarla yukardan yüklendi. Bu arada yukaridaki murat nikiyle alakam yok.sanirim diğer arkadaşlar gibi benimde nickim taklit edilmeye baslandi

Abdullah
Abdullah
5 yıl önce

Eski Roma’da,arenada gladyatörlerin bir birini öldürmesinden zevk alanların,tribünü doldurmasına benzetiyorum kafes dövüşü seyircilerini.Tek farkı modern olması…

Abdullah
Abdullah
5 yıl önce

Eyvallah Murat kardeşim.Yalnız Holly Holm da yenilgisiz kadın çok iyi tekme atıyor. Rondayı fena yapmış ya…

Noobszle
5 yıl önce

holm un çok iyi bir boks tekniği var rousey in ise judo kariyeri boks un disiplini bir başka ;). rousey ayakta dövüşmicekti hem boyu kısa kolları kısa ve boks tekniği yok tek yumrukla sonuca varılmaz, şımarık bir şovmenin tekiydi holmun yenmesini gonulden arzu ediyordum hakketi duruşunu çok takdir ettim umarım bırakanadk sampiyon kalır…

hacı
hacı
5 yıl önce

arkadaşlar bence ronda vs holly 2 kesinlikle olur ve rövanşı ronda alırsa 3 bile olur ronda maça iyi hazırlanmamış gerçi lakipanc kurbanı oldu

Roman Gonzalez
Roman Gonzalez
5 yıl önce

Şaka maka beyler dirsek fenaydı o dirsekden sonra içim gitti lan acıdım rondaya hele birde o tekme çenesi kırılmadiysa iyidir fena maçtı

komutan
komutan
5 yıl önce

Herkes ronda diye tutturmuş gidiyor.daha önce de yazmıştım rondanın şansı az diye..rondanın tek numarası rakiplerini yerde bitirmek ve karşısında bu tuzağa düşmeyecek kadar tecrübeli boks kickboks ve mma de toplam 51 profesyonel maç yapmış sadece 3 maç kaybetmiş bir dövüş ustası var.ronda da biliyordu şansının az olduğunu bu yüzden maçtan önce bin türlü çamur yaptı holly nin moralini bozmak için… Devamını oku »

hollydelidovüstü
hollydelidovüstü
5 yıl önce

yemin ederim holly denen kadın bu işi biliyor süper dövüştü kadındaki teknik bruce lee gibi o tekmeler yumruklar bu kadın bu işin piri cidden ronda gibi gereksiz egolu kadın iyi oldu

DEONTAY WILDER
DEONTAY WILDER
5 yıl önce

Kolaysa wilderı yensin bakayım

safkan
safkan
5 yıl önce

boksörle boks yapmaya çalışmış, sen olimpik judocusun hayırdır.. bu arada ronda hastaneye kaldırılmış.

liston
liston
5 yıl önce

nihat arkadaşa katılıyorum. Holmun takedown defansıda olduça iyiydi. Yumruk dirsek ayak kombineleri de mükemmel olunca Rondanın yapacağı birşey kalmıyor. Jiujitsu yada Judo karşılama defansı iyi olan güçlü sporculara bir yere kadar tesir ediyor.

caner
caner
5 yıl önce

tatildeydim yazamadım önceki konularda gönlümün holmün kazanmasından yana olduğunu yazmıştım nitekimde kazandı dana white rövanç olacağını açıkladı inşallah yine kazanır holly 🙂

Hayret
Hayret
5 yıl önce

O tekme olmasaydı ronda yine yenilirdi.holm çok konsantre dövüştü ronda kesilmiş ayakta zor duruyordu.ama çok ani ve ölümcül dü 🙁 umarım hayatta kalır Parkinson falan olmaz

Başa dön tuşu