Andre Ward Tony Bellew İçin Geri Dönebilir!


Eski dünya şampiyonu Andre Ward’(32-0) 16 KO)ın antrenörü Virgil Hunter eğer doğru teklif gelirse Ward’ın Tony Bellew için geri dönebileceğini ifade etti.

Andre Ward son olarak Sergey Kovalev’i rövanş maçında da mağlup ettikten sonra emekliliğini açıklamıştı. Geçtiğimiz günlerde Andre Ward’ın ağır sıklette büyük bir maça çıkmak için hazırlandığına dair söylentiler çıktı.

Bellew-Ward maçıyla ilgili olarak Ward’ın emeklilik kararı öncesinde de yarı ağır sıklette bir maç düşünülmüş fakat Bellew şartları beğenmeyerek Haye maçına odaklanmıştı. Bellew-Haye maçından sonra ağır sıklette devam etme konusunda kararsız ve WBSS şampiyonu ile yarı ağır sıklette bir maça çıkma planı yapıyor.

Bu olası dev maça Eddie Hearn de kayıtsız kalmadı ve “konuyla ilgili bir şey bilmiyorum ama bu maç yok satacağı için maçı yapmaya hazırım” şeklinde konuştu.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

Yorumlar

125 Yorum - "Andre Ward Tony Bellew İçin Geri Dönebilir!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Abdullah yılmaz
Üye
Abdullah yılmaz

önce bellev ile sonra gassiev ile yapsın gassiev onu bitkisel hayata bi soksun 🙂

GGG
Üye
★★
GGG

Günün en komik fıkrası 😀 Gassiev rüyasında bile göremez Ward’ı yendiğini. Kıyaslamak kadar saçma birşey yok. Gassiev Ward ile maç yapabilecek kadar büyük bir boksör değil. Önce Usyk’i yenmeli. Ward geri döner cruiserweightte dövüşürse tek rakibi usyk olur

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

asıl ward gassiev i yendiğini rüyasında görür. ward gassiev den daha iyi boksördür tabi ki ama bu adamın sikleti süper orta dır. anlayın artık. kovalev maçlarında hafif ağır sikletin bile ward a fazla geldiğini gördük. siz 90 kg de gassiev den bahsediyosunuz. iddia ediyorum 90 kg de gassiev ward ı brutal nakavt eder.

Destiny
Üye
Destiny

kabul etmek zor da olsa gassiev ward ı yener.maçın sonucu da 5.raund gassiev tko olur

conan
Üye
★★★
conan

ben de bir ward sever olarak gassievin kilosunda gassiev wardı brutal nakavtla yener.

mehmet dalgaç
Üye
mehmet dalgaç

AHMET KURT
AYNEN KATILIYORUM.

riddickbowe
Üye
riddickbowe

Bence rüyasında bilr göremez. Bi kere ward sarılarak dövüşen bir boksör yani gassieve olabildiğince yakın olacak. Gassiev’e yakın olursa büyük ihtimalle 5-6 raunt arası nakavt ile yenilir. Hatta brutal ko bile olabilir.

Abdullah yılmaz
Üye
Abdullah yılmaz

90 KİLOLUK bir vard bir defa hızını büyük ölçüde kaybeder,eskisi gibi rahat bir şekilde eskiv de yapamaz. gassiev tek kroşe ile unu uykuya daldırr. 🙂

GGG
Üye
★★
GGG
Hep aynı çekirge muhabbetleri, herkes ezbere konuşuyor. Ward Kovalev’e kd oldu, Kovalev yumruk attı Ward’ın kulağı acıdı, acı çekti. Arkadaşım bu boks, hangi boksörün darbe alınca canı yanmaz. Kovalev sikletinin en sert vuran boksörüydü, tabiki canını yakar Ward’ın. Bir diğer klişe de, gassiev’in yumruklarının bu gezegenden olmadığı. Bakın görün usyk Gassiev’e boks dersi verince kimse artık bunları konuşamayacak. Sadece güçlü… Devamını oku »
riddickbowe
Üye
riddickbowe

Usyk bambaşka bir konu dostum. Birisi ilk defa bu siklette dövüşecek diğeri ise amatör kariyeri dahil hep 90 kiloda dövüşmüş. Yani bir de kovalev ile gassiev’in yumruk gücü aynı değil o zaman senin tespitinr göre ward ağırsiklete çıkarsa joshuayı, wilderı yener. Bütün boksörler gassiev’in ne kadar güçlü yumruklara sahip olduğundan bahsediyor. Ward’ı severim ama bellew farklı gassiev farklı boksörler.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
TÜRK OĞLU TÜRK

kimse burada ward ın kalitesine laf etmiyor zaten…
ward sence +90 kiloya çıktığında hızını, esnekliğini, çevikliğini, reflekslerini kondisyonunu kaybetmeyecek mi_?
çok yanlış değerlendirme yapmışsın… bende ward ı severim ama cruiserweight teki kafaya oynayanların hepsi wardı harcar… usyk, gassiev, dorticos, breidis hatta hukic bile ward ı ezerler…1.82 lik boy ve 1.80 lik uzanma ile 1.90 boy ve 1.98 uzanma mesafeli adamları yenemez 🙂

conan
Üye
★★★
conan

mike tyson 178 boy, 180 uzanma mesafesi.

işte mike tyson bunun için efsane bir boksördü. bir daha onun gibi boksör gelmez. warddan bile kısa bir adam 1.90- 2 mt lik adamları çam ağacı gibi deviriyordu.

GGG
Üye
★★
GGG

Mike Tyson 1.78 boyundaydı. David Tua da 1.78 boyundaydı. Andre ward ise 185 boyunda. O diğer boksörlerden farklı. Kilo aldığında vücut direnci artar. Tabiki refleksleri ve hızı biraz azalacaktır ama yine de mevcut cruiserweight boksörlerine kıyasla çok daha hızlı ve çevik kalabilir
Ward büyük bir efsane, gerçek bir profesyonel, altından kalkamayacağı iş yok. Sadece zekasıyla bile her Boksörü halt edebilir

Finito
Üye
Finito
Arkadaş mike tyson ve david tua örneği vermiş ama çok yanlış bir örnek ilk olarak stilleri çok farklı , kombinasyonları farklı , bu adamlar puana oynayan adamlar değil nakavtçı adamlar , özellikle zıplayarak dövüşüyorlar ward böyle dövüşmüyor çok teknik bir isim ayakları sürekli yere basyor bu yüzden onlar ile kıyaslaman yanlış , bu arada 91 kilo ile 81 kilo arasında… Devamını oku »
Claymaker
Üye
Claymaker

GGG senin en büyük problemlerinden biri yanılabileceğini düşünmüyorsun bazı konuların tartışmaya kapalı

böyle tartışamazsın büyüyemezsin hatta sağlıklı yaşayamazsın

bu kendini beğenmişlik sadece ben bilirim demek narşistlik kişilik bozukluğu semptomudur.

yorumunun içeriğine girmiyorum bak orada zaten bilimsellik yok
ama cidden sıkıntılı yorumların düşüncelerin var ileride hayatının farklı alanlarında sorun yaşatmasın sana

kimse yanılmaz değildir
biraz olumsal düşün

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

+1

Claymaker
Üye
Claymaker
dünyada wardı bu sitedekiler kadar büyüten yoktur herhalde kimse bu adama kötü demiyor ama sikletinde tüm zamanlarının en iyisiymiş gibi konuşulduğunu hatırlayan var mı yabancı sitelerde ? çok nadirdir … Kağıt üzerinde kessler den daha iyi kariyeri varmı o bile tartışılır kovalevi çıkar 5 yıldızlı 4 boksörle karşılaştı bu adam yılda bir maç yaptığı bazen hiç dövüşmediği şampiyon olmasına rağmen… Devamını oku »
leGGGend
Ziyaretçi
leGGGend

ggg kardeşim wardı sevdiğinden biraz duygusal yorum yapiorsun, Gassievi bu kadar küçumseme istersen, Ward akıllı olduğu içın Yarı ağırdan kemerler ve wbss şampionu ile karşılaşmak varken, ağır siklet bellewden teklif bekliyor…

Don King
Üye
Don King

Ward maci alacaktir.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

bu maç çok ilgi çeker. maçı kimin kazanacağına gelirsek bence bellew ward ı nakavt eder. ama ward bu tabi sürprizde yapabilir.

kağan
Üye
kağan

ahmet hocam şu ana kadarki bütün yorumlarına katıldım ama bu olmamış hadi puanla yener neyse de (ki o da olmaz zaten) nakavt kelimesi biraz ağır olmamış mı ward gibi bir boksör için

fix1
Üye
fix1

boksu bıraktım yok başladım. neyse güzel maç olur kötü şeyler yazmayayım. maçın açık ara favorisi bana göre bellev’dir.

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

yarıağırda olması ward için büyük bir eksi ama ward kazanacaktır.

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

apırda mı yapacaklar cruiserde mi onu anlamadım 🙂

fix1
Üye
fix1

nedeni bellev, wardın sikletine inmeyecektir. ward, bellevin sikletine çıkacağı için bellev, wardı bozuk para gibi harcar 🙂

conan
Üye
★★★
conan

bellew denen kolpacıyı adonis bile yendikten sonra ward’ın yenmemesi şaşırtıcı olmaz.

Abdullah yılmaz
Üye
Abdullah yılmaz

o değil de adonis’in belleve çaktığı kroşeden sonra bellev, bale yapma pozisyonuna geçiyor. 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

bellew ide amma küçümsediniz. bellew şuan prime dönemini yaşıyor. stevenson maçındaki bellew değil.

Tyson Fury
Üye
Tyson Fury

belew 5 para etmez boksör vasfından yoksun bir sahıstır david haye denen para düşkünü müptezel olmasa şimdiye coktan elindeki kemeri hediye edip emeklilik planı yapıyordu bu sahsın isminin bile ward ile anılması bile saygısızlıktır (ward’ı su an kendi sikletinde yenebilecek boksör yok bunu kac defa ıspatladı)

Kaan TÜRK
Üye
★★
Kaan TÜRK

Andre ward sürekli Mayweather ve Roy Jones izleyerek birnevi ders çalıştığını söylemişti. Bu nedenle özellikle Roy Jones’u göz önüne alırsak onun gibi siklet yükseltme ve üst sikletlerde şampiyon olma hayalinin olduğu dediklerine bakılırsa kesin. Bir şekilde, hani olurya bir şekilde cruiserda bi kemer eline geçerse bu adam ağırda da şansını dener demedi demeyin.

Kaan TÜRK
Üye
★★
Kaan TÜRK

belki de bellew direk ağırda maç yapmak ister kilo avantajını artırmak için bakalım görelim nolacak.

WildervsJoshuaa
Üye
WildervsJoshuaa
Bellewi neden bu kadar buyutuyolar anlamis degilim . bakambu macini kazanarak dunya sampiyonu oldu . bakambunun kariyeri ortada hicbir zaman ust duzey bir boksor olamamis. Sonrasinda bj flores macini yapmis.bj flores 3 yildizli boksor bile degil . sonra tabi hemen kendini super star zannetigi icin para ici david haye yoneldiler . haye bacagini sakatladi ve paslanmisti kac yildir maca cikmamis… Devamını oku »
GGG
Üye
★★
GGG

+999

GGG
Üye
★★
GGG
Geri dönme İhtimali bile mükemmel. Andre Ward bir usta, bir şampiyon, büyük bir efsane, eşsiz bir boksör. Yarı ağır siklette Tony bellew’le bir maç olması halinde bellew’ü yenecektir. Hafif ağırda zaten rakibi yok. Ben başından beri Ward’ın geri döneceğini düşünüyorum. İspatlayacak birşeyi kalmadı ama yapabileceği çok şey var. Tarihi değiştirebilir. Ağır siklete çıkmak gibi bir çılgınlık yapabilir. Böyle bir boksör… Devamını oku »
AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

+986543473543454673416387434314637144354138

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

olum elim ayağım titriyor aylardır bir bu günbü bir de tyson fury’nin dönüşünü bekliyordum. ikisi de gerçek olacak. anlamsız bir mutluluk sarhoşluğu yaşıyorum.

About Billions
Üye
★★
About Billions

Umarim fury düzgün bi şekilde döner, wardda, bellewü Brutal nakavt eder de zafer sarhoşluğu yaşarız 🙂 .

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

hahahahahahahhaha 🙂

Prorsum
Üye
★★
Prorsum

Bıraktığinı açıkladığımda herkes arkasından ağıt yaktı halbuki o kadar belliydi ki traştan bıraktığı neyse ward’ı severim bence bellev’i yener çok akıllı adam ward; bellev diyorsa o çoktan dersine çalışmıştır,ezberlemiştir thurman ve floyd da bence böyle olasi tehlikeyi önceden saptayıp mühendis gibi çalışıyorlar bravo valla profesyonellik böyle olur bence thurman erroll spance jr icin çalısmaya başlamıştır bile

fatih genel
Üye
fatih genel

ward iyi bir boksör ama ağır siklet dövüşemez.

About Billions
Üye
★★
About Billions
Bellewün Cruiserweighte inmesi halinde, wbc kemeri için maça çıkma imkanı var, yanlış bilmiyorSam. Yani haye maçını kaybetse bile, Cruiserweightte kemer maçına çıkma hakkı var. wbssin kazananıyla ya da kemerin boşa çıkma ihtimalinde, Boştaki kemer için atanacak bi rakiple maça çıkabilir. Wardun verdiği uzun aranından ardından, tek maçlık bi dönüş değilse amacı, bellew maçı mantıklı. Siklete uyum sağlamak, kendini denemek için… Devamını oku »
conan
Üye
★★★
conan

@about
ward kendisi gibi zeki ve hızlı bir boksör olan usyk’la maça çıkmamalı. çünkü usyk’ta boy ve uzanma mesafesi avantajı var. ward aslında yanlış yaptı. önce şu adonis denen kekoyu yenip tüm kemerleri toplayacaktı. ardından da beterbievle maç yapıp boksu bırakacaktı.

About Billions
Üye
★★
About Billions

Mevcut fiziki özellikleriyle bence de usykle maça çıkmamalı. Ben, wardun Cruiserweight modeliyle, usykin maça çıkmasını isterdim. Şu halleriyle değil. Beterbiev maçı çok önemli değil de, Stevenson maçına çıkıp, bırakması gerçekten çok güzel olurdu.

lenolewis
Üye
lenolewis

+1903

Claymaker
Üye
Claymaker

keko diyo allahım ASçljaıdjaslfbaçsjı

cihantyson33
Üye
cihantyson33
Hayemaker çok sağlam hazırlanıyor bu sefer sakatlık olmadan sağlam bi nakavt ile ağırsiklette neler yapabileceğini gösterecek herkese antrenmanları izledim gayet iyi durumda ward bellew maçı çok saçma bi maç bence sonucu gayet belli insanların merak edeceği bi maç değil bence bellew haye maçlarından parayı vurdu son olarak bi kaç maç daha yapacaktır haye maçından sonra cruisurweight dönüp wbss şampiyonu ile… Devamını oku »
Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Haye bellew,i yenerse ward maça çıkmayı bırakın selam bile vermez.

conan
Üye
★★★
conan

aslında haye’nin bellew’i brutal ko yapmasını istiyorum ama haye’ye de gıcığım.

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Ben haye’i çok severdim ama ilk maçta sevenlerine ihanet etti. Maç esnasında sakatlandığına inanmıyorum. Para için maça sakat sakat çıktı. Hem kendini rezil etti hem de sevenlerini üzdü. Bellew bu sefer inşallah spiker masasına uçurur.

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

haye gitsin alem yapsın, bellew gerçek sporcu gibi çalışıyor emek veriyor. siz emek veren birinin mi kazanmasını istersiniz? yoksa, ben zaten büyük sporcuyum her türlü yenerim diye yan gelip yatan birinin mi?

Claymaker
Üye
Claymaker

conan saçı yüzünden sevmiyor hayeyi

adam kktc bayrağıyla birçok maça çıktı gayet güzel reklamını yaptı yavru vatanın karşılığında hiçbirşey almadan

girne ozanköyde güzel hatıralar bırakmış david oralarda onu seven özleyen insanlar var hala …

Bankaci
Üye
Bankaci
CREED (ROCKY 7) FİLMİ GERÇEĞE Mİ DÖNÜŞÜYOR. ŞAKA BİR YANA HAYE-BELLEW MAÇINDAN ÖNCE HAYE SAKAT OLDUĞUNU ARTIK İŞİ PARAYA DÖKTÜĞÜNÜ YOKSA KEMERE YÖNELECEĞİNİ YAZMIŞTIM. WARDDA HEM PARA KAZANIP, HEMDE SİKLET YÜKSELTE YÜKSELTE AĞIRA KADAR ÇIKACAK HERHALDE…YENME İHTİMALİ YÜKSEK BİR BOKSÖRE YÖNELMESİ DE BUNU İYİ PLANLADIĞINI GÖSTERİYOR. BELLEW HAYRANLARI KIZMASIN-BELLEW İYİ BİR İNSAN- AMA HAYE VE WARD GİBİ İKİ USTA VE… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

haye maçında hakikaten nokta atışı yapmıştın. tebrik ederim…

Bankaci
Üye
Bankaci

eyv. kardeşim.

Bankaci
Üye
Bankaci

USYK VE MURAT, WARDI NAKAVT EDER YARI AĞIRDA BU NET.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
TÜRK OĞLU TÜRK

hatta breidis bile nakavt edebilir usyk ten güç olarak bariz üstün 😀

Bankaci
Üye
Bankaci

evet briedis çok iyi bir boksör.en beğendiğim boksörlerden biridir.bence- m.ali turnuvasının final maçı usyk-briedis maçı olmalıydı.bence briediste,usyk de murata karşı favori durumundadırlar.

özellikle usyk ters bir yumruk almazsa murata karşı net favoridir.yüzde 70 diyorum.

kağan
Üye
kağan

gassievin sikletinde bu maç olsa (yarı ağır) tahminim gassiev tko ile alir vardın sikletinde olsa (hafif ağır) vard ud ile alır

cemil aslan
Üye
cemil aslan

yapmayın arkadaşlar, wardla gassievi nasıl karşılaştırıyorsunuz? gassiev ward’ı meze niyetine yer. bırakın gassievi, beterbiev bile ward’ı nakavt eder.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

beterbievi pek tanımıyorum ama gassiev konusunda haklısın kardeşim wardı haşat eder… bu arada hayırlı cumalar

cemil aslan
Üye
cemil aslan

hayırlı cumalar kardeşim. beterbiev için şöyle diyeyim; gassievin bir düşük versiyonu 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

o zaman tam tehlike desene 🙂

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra
maç cruiserweightte olursa tony bellew, andre ward’ın içinden geçer demedi demeyin. onun altına da ward bellew’i tokatlar. tony bellew, david haye’i tekrardan haşat ettikten sonra alt sıklete iner, bir maç daha yapar yenilir. david haye için artık boks bitti arkadaşlar fazla ümitlenmeyin. benim asıl istediğim golovkin’in, canelo’yu yenmesi durumunda, hafif ağır sıklete çıkarak andre ward’la karşılaşması. hakem etkisi olmazsa zaten… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

ward bellev maçı çok güzel olur

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

senin favorin kim olur kanka … ben bellew yener diyorum

GGG
Üye
★★
GGG

Bellew’ün babası gelse yine Ward’ı yenemez

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

olabilir tabi bu senin görüşün saygı duyuyorum ..ward allah değil ya haşa neden yenilmesin boks bu sonuçta hayede rahat yener deniyodu ama bellew haşat etti onu

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

bence maç hafif ağırda olsa ward, yarı ağırda olursa da çelişkili olur.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ben aslında bellewin cruiser weight e ineceğini pek zannetmiyorum.. Herşey haye maçına bağlı hele hayeyi yenerse güveni yerine gelir ağır siklette kalır güzelde işler yapar bana göre…

Hotter
Üye
★★★

çok komik gassiev ile ward karşılaştırılmış 🙂 bellew ko eder wardı. gassiev direk öldürür.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

+ sonsuuuzzzzz kanka …..

Hotter
Üye
★★★

konu ward olunca millet sapıtıyor bu sitede 🙂 kovaleve ilk maçta kayıp eden yada ilk maç berabere kalan, zorlanan ward ile yumruk gücü çok üst düzey olan gassiev karşılaştırılması, hatta lafı ward gassievi yener demeye getirmek çok absürd 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

bana kalırsa 2. maçta ward açık şekilde kovalevin ayalarına vurdu ilk maç zaten faciaydı … hele bellewe bişey diyememde gassiev ile wardı kıyaslamak dediğin gibi çok absürt olmuş be 🙂

Hotter
Üye
★★★

+99999 evet kesinlikle bel altı vurdu. Ikinci maçta ward üstünlüğü vardı ve kazanacaktı maçı bel altı vurmasada. Lakin bel altı vurarak galibiyetine leke sürdü.

Claymaker
Üye
Claymaker

ward sayı olarak bariz gerideydi amerikalı yorumculara göre bile gerideydi
ama maç gidiyordu kovalevin kondüsyonu yüzünden

wardın üstünlüğü yoktu maç warda gidiyordu demek daha doğru olur hocam

lenolewis
Üye
lenolewis

+999999

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Gassiev ve usyk net birşekilde favori olur wardın karşısında.

Yasin Yavuzyılmaz
Üye

elma ile armut karşılaştırması olmuş. siklet farkının kendine büyük sıkıntı çıkarabileceğini ve sonunda büyük sakatlıklar olacağının ward gayet bilincindedir.

kağan
Üye
kağan

+9999

VolkanK
Üye
VolkanK

Ward’ın her boksöre karşı şansı vardır kimse net konuşmasın adamda acayip bir zeka var dersinede iyi çalışır, kazanamayacağı maça çıkıp kendini rezil etmez. Bellew’i yener. Tahminim usyk breids ve gasiev’den uzak duracaktır.

kağan
Üye
kağan

aynen öyle kovalev de buna benzer bir yorum yapmıştı ward şu an uzaktan olayları gözlemliyor hafiften de ipucu veriyor geri dönüp birkaç kemer daha toplayıp bırakacaktır

the replicant
Üye
the replicant

olum bu sitedeki insanların çoğu neden her yenilgisiz boksörü en iyisi ilan ediyor lan? crw de bellew in, altında da ward ın yeneceği bariz. ayrıca gassiev gassiev diyorsunuz da, gassiev ward ı tek eliyle yener.(mübalağa) kıyaslamak bile boş bir muhabbet.

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Çok iyi ve isabetli bir yorum olmuş. Tebrik ederim hocam.

the replicant
Üye
the replicant

teşekkür ederim dostum.

lenolewis
Üye
lenolewis

Konu ward olunca sapıtıyor bazıları .ayrıca bellew sakat bir haye yendi bi zahmette yensin yani .haye sakatlıktan tam kurtulduysa ve günündeyse bellewi haşat ederse o zaman ward haye ile maç yapsında göreyim

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder

ward bellewi oynaya oynaya deler geçer..

GGGökhan
Üye
GGGökhan

Ward Belewi yener ama Gassiev her ikisine de çok fazla gelir.. Beyler bu hafta maç yok değil mi ?

VİTALİ
Üye
VİTALİ

Peki gassiev ve wardı kıyaslamak saçma olmuş demişsiniz arkadaşlar bencede sıklet farkından dolayı wardın şansı Yok fakat boksör olarak usyk gassievi topla 100 ler çarp wardın yarısı etmez wardın klasmanı seviyesi çok başka dediğim gibi gassievle wardı kıyaslamak saçma ward çok başka bir boyutta bir boksör bu arada bencede gassiev wardı nakavt eder ama ward bu

kağan
Üye
kağan

yav onu bunu geç dün roy jones gibi bir efsanenin maçı vardı maçı bırak sonucunu bile yayınlamamışsınız yazıklar olsun!!!!!! başka da birşey demiyorum

ömer uzel
Üye
ömer uzel

Ward çok zeki bir boksör. Tamam Gassiev yakalarsa nakavt edebilir. Lakin nakavt edemezse ya puanla Ward kazanır yada teknik nakavtla. Boks zekası gerçekten 10 üzerinden 10. Ward 2 yıl daha formundan düşmez. Gassiev ile 2 yıl içinde dövüşürse Ali-Foreman maçı gibi olur. Akıl gücü yener..

lenolewis
Üye
lenolewis

Ömer bari sen deme şunu ward gassieve brutal ko olur bunu tartışmayın bile bence

ömer uzel
Üye
ömer uzel

Değerli kardeşim yakalanırsa gerçekten de olur. Ama yakalanmazsa kondisyonunu çok iyi olan ward, Gassievi yoracak ve maçı alacaktır. Ward gerçektende çok büyük bir boksör, güven veriyor. Barcelona da ki Xavi nasıl güven veriyordu izlerken Ward’da aynı güveni veriyor ringde..

ChernobylMutant
Üye
ChernobylMutant

selam site ahalisi.

gassiev ile ward’ı yanyana getiren arkadaşlar günümü neşelendirdiniz sağolun 🙂

gassiev ward’ı gerçek anlamda komaya sokar usyk ise boks dersi verir ve tko lar. kovalev’den yediği yumrukla hayatı kayan ward gassiev’in kıtalararası balistik füzesini yedikten sonra ne yapar?!?

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Aleykümselam kardeşim hoşgeldin… +1907

ChernobylMutant
Üye
ChernobylMutant

eyv başkan hoşbulduk.

nasılsın keyifler nasıl? sonuçları çıktı mı mr’ın?

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Mr sonucu Ayın 15 inde çıkacak kanka nasipse… Keyiflerde yerinde çok şükür sorduğun için çok sağol kardeşim benim Allah razı olsun.. Adamsın

ChernobylMutant
Üye
ChernobylMutant

sen hiç merak etme reyiz sonuçlar temiz 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Rabbim duysun sesini 🙂 İnşallah reis ya valla dua et benim için… Kralsın kral

Roman
Üye
Roman

Gassiev i de ona bakarsan joshua ve wilder dayaklar. Karşılaştırma mantıksız. Ward o kadar aptal değil. Nakavt olsa bile ward a boks dersi verecek adam daha dogmamistir. Bu adam defalarca tarih yazdı. Yenilir dediler yapamaz dediler hepsini kazandı. Wbs turnuvasi sampiyonu oldu. Cok buyuk boksor cok.

VolkanK
Üye
VolkanK

İlerki ciddi maçlarda gasiev’in kondisyon sorunu yaşayacağını düşünüyorum. Gasiev fazla yumruk atmıyor kondisyonuna güvense çok erken nakavt ederdi doritos’u

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

kondisyonu gayet iyi bence. kondisyonuna güvenmediğinden değil riske girmek istemediğinden erken nakavt etmek istemedi. istatistiklerde yumruk sayısı gayet fazla görünüyor(bol bol power punch vurmasına rağmen. normalde yumruk sayısı yüksek boksörler direkleriyle dövüşür. gassiev ise istisnalardan biri).

conan
Üye
★★★
conan

bugün wilder reyizin halka açık antreman videosu yayınlandı. yumrukları çok hızlı. ama o bacaklar nedir abi ya? gerçekten çok cılız bacakları var. benim bacağım bile daha kalın. özellikle dizinin altından itibaren aşırı ince.

conan
Üye
★★★
conan
Üye
★★★
conan

ama öküz gibi bir sırt ve hayvan gibi sağ yumruğu var. allahın hikmeti işte. o çöp bacaklı adama böyle kuvvet vermiş.

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Sıkıntı yok abi. Gönlünü ferah tut. Bacaklar gelişmiş. Wilder çok çalışıyor. Son hali bu.

comment image

jackal
Üye
jackal

normal degilmi 201 boy 211 reach 101 kilo felan sadece. o boya kiloya göre normal bacaklarının cok ince olması cünkü ust kısım baya geniş wilderin

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt
valla sitede wilder ın fiziğini beğenen o kadar çok insan var ki. neymiş efendim tam boksör vücuduymuş. hayır kardeşim değil. 2 metre üstü bir insan 100 kg altında olamaz. karşısına iri yarı, güçlü kuvvetli birisi çıktı mı ne yapacak merak ediyorum. kilo alması şart. belden yukarısı fena sayılmaz. omuzları falan geniş. ama bacakları aşırı ince. prime badr hari bir low… Devamını oku »
Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Nereye kırıyor. Balyozla vursan kırılmaz o bacaklar. Maşallah yılan gibi wilderım.

Claymaker
Üye
Claymaker
hem katılıyorum hem katılmıyorum örneğin anthony 198 boyuna rağmen daracık omuzlara sahip göğüs kafeside dar göğüs kasları kalemle çizilmiş gibi dışarı taşıyor haliyle 198 olmasına rağmen 115 kiloyu tolere edemiyor düşünün artık o kiloyla 12 round poverpunch atan 188 lik adamlar var (takam-povetkin) deontay istisnadır katılmadığım yer şurası fiziği boks için çok yerinde bir insanda geniş omuz geniş gögüs kafesi… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

ben sana tamamen katılıyorum. mesela en azından 5-6 kilo alırsa 10 numara olur. fiziği boksa %100 elverişli. ama o fiziğini yanlış kullanıyor.

jackal
Üye
jackal

bunlar reklam kokan hareketler ward … ward cruiserda hicbir elit rakibi yenemez

Bankaci
Üye
Bankaci

https://youtu.be/FS-Q-ky8N1k

harika bir teknik analiz olmuş kısacası wilder diğer rakipleriyle mücadele ettiği gibi ortizle mücadele ederse yani bu açıkları verirse ortiz affetmez diyor.

yalnız bunu izleyince wilderın boks bilgisinin ve tekniğinin ne kadar zayıf olduğunu görüyor insan.

conan
Üye
★★★
conan

tamamen ortiz cephesinden bakılarak yorum yapılmış. ortizin rakipleri bir wilder değil ki. hepsi de yavaş güçsüz ve kısa boylu. ortiz wilder karşısında kum torbasına dönecek.

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Şu anda bize kızanlar, maçtan sonra bizden daha çok eleştirecekler ortiz’i.

Ortiz hiçbirşey zaten, bir zahmet bunu da yensin diyecekler. Kariyeri boş bir adamı yendi diyecekler. 50 yaşındaydı diyecekler. Yiyiyorsa povetkini yensin diyecekler. Ortiz’i whyte bile yener diyecekler. Ortiz’i bugüne kübalılar kayırmış diyecekler. Bu yaşa gelmiş, daha ciddi maçı yok diyecekler.

Diyecekler de diyecekler….

lenolewis
Üye
lenolewis

En baştan beri anlatıyoruz wilder kulaçlama avuç içi dalarken ona bunların cezasını kesecek bir boksörle karşılaşmadı henüz
Ortiz wilderın yaptığı ölümcül hataların cezasını kesince anlıyacaksınız ne demek istediğimizi

Finito
Üye
Finito

benim düşüncemde o yönde , sizde david haye ve wilder sparringini izlerseniz ne demek istediğimizi anlarsınız

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
TÜRK OĞLU TÜRK

ı am ali belgeselini izliyorumda….
yok abi yok gelmiş geçmiş en iyisiydi bee…

Claymaker
Üye
Claymaker

foremana attığı ses kaydını duyunca gözlerim doldu
rumble in the jungle dan önce kanser hastası çocukla ilgili anıda çocuklar gibi ağladım

salif keitanın tomorrowunu dinlyerek hala aklıma geldikçe ağlarım

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
TÜRK OĞLU TÜRK

hayır muhammed ben tanrıyla tanışmaya gidiyorum ve ona seni tanıdığımı söyleyeceğim 🙁

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

gece gece yine duygulandırdınız. izledikten sonra uzun süre etkisinden çıkamadığım bir belgeseldir. o belgeseldeki hemen herkesin dediği gibi ali bir boksörden daha fazlasıydı. sadece boks sporunun değil tarihin gördüğü en büyük insanlardan biriydi…

conan
Üye
★★★
conan

https://www.youtube.com/watch?v=vIpVdPABEFA&feature=youtu.be&t=1m21s

beyler şu sağ yumruktaki güce bakar mısınız? bu yumruğa kimse dayanamaz. adamda allah vergisi bir kuvvet var. sırtı aşırı geniş ve kaslı. bu yüzden çok kuvvetli vuruyor.

Bankaci
Üye
Bankaci

harika bir belgeseldir o…izlemeyen herkese tavsiye ederim.sah içi saha dışı her yönüyle anlatmaya çalışmışlar ali yi…

leGGGend
Ziyaretçi
leGGGend

nerden izleye bilirim türkçe düblaj?

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Bu senin sorununu çözebilir. 15-20 cm farkeder diye düşünüyorum.

comment image

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Yanlış adresi kopyalamışım

comment image