Anthony Joshua’dan Deontay Wilder’a Yeni Teklif!


WBA federasyonunun Anthony Joshua’dan Alexander Povetkin ile karşılaşmasını istemesinden Joshua cephesinden yeni bir hamle daha geldi.

Anthony Joshua’nın menajeri Eddie Hearn, Deontay Wilder’a yeni bir teklif sundu. Bu teklife göre Joshua sıradaki maçını bu yılın son çeyreğinde Alexander Povetkin ile yapacak daha sonra 13 Nisan’da Wembley’de Deontay Wilder ile karşılaşacak.

Deontay Wilder cephesi, Eddie Hearn’den gelen bu tekliften pek etkilenmedi. Joshua’nın ve ekibinin, bu maçın gerçekleşmesini istemediklerini bu yüzden görüşmeleri sürekli baltaladıklarını söyledi. Wilder’ın menajeri Shelly Finkel yaptığı açıklamada, “Daha önce bize Canelo – Golovkin maçının o tarihte olacağını bile bile 15 Eylül tarihini verdiler. Daha sonra bu maç gerçekleşince iptal ettiler. Hiçbir zaman bu maçı yapma niyetinde olmadılar.” dedi.


Benzer Haberler

32
Yorumlar

21 Comment threads
11 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
20 Comment authors
AndreasMrN0OkanAleksandr Povetkinpitolo Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

yeminle daraldım artık.

Del Patrone
Üye
★★
Del Patrone

3 kere 4 kere teklif edildi son 2 ayda wilder denilen adam sadece 1 tanesine cevap verdi. kalanlarına vermedi. boks otoriteleri sürekli wilder’ın korktuğundan bahsetmeye başladı. joshua tarafı wilder’dan korkuyor olsaydı sürekli art arda teklif yapmazdı. wilder korkak olmasaydı yapılan son tekliflere cevap vermiş olurdu. kendinizi boşa avutmayın. wilder denilen adam joshua’nın kalibresinde bir adam değil cesaret bakımından kesinlikle. ki… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Arkadaşım, gerçekten çok saçma bir yorum olmuş kusura bakma

Del Patrone
Üye
★★
Del Patrone

sizin dünyadan haberiniz yok ya gerçekten 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Enesim şu anda kimin bu olayda daha fazla samimi olduğunu buradan kestirip bi tarafı haklı diğer tarafı haksız görmek çok mantıklı bi karar değil bana kalırsa banada edi horn işi yokuşa sürüyor gibi geliyor … yalan değil hepimiz yabancı sitelerden yazılan çizilene göre bi şeyler düşünüyoruz ayrıca haberde joshuaya 24 saat süre verildi yazıyor işi yokuşa süren kişi joshua olabilir… Devamını oku »

Kızılderelı
Üye
★★★★
Kızılderelı

13 milyon dolar azmı joşua 4 kemeri ortaya koyuyor
Al işte 5 kemer de senin olsun
Wilder korkuyor
Yenebilir lafım yok ama korkaklık güçle alakalı değildir

GGG
Üye
★★★★
GGG

Kemerlerden bahsediyorsan en büyük kemer Wilder’da. Wilder da wbc kemerini koyuyor ortaya. Madem caşhuva korkmuyorsa, istediği parayı versin çıksın alsın kemeri. Ama yok, kaybedeceğini biliyor. O yüzden paranın fazlasını almak istiyor. Wilder korkuyorsa, caşhuva onun 10 katı korkuyordur

Kızılderelı
Üye
★★★★
Kızılderelı

Çok büyük kemer öyle büyük federasyon ki kemer koruma maçarına bak ne büyük kemermiş anlaşılır zaten

Manuel Caicedo
Üye
★★★
Manuel Caicedo

Peki bu çok prestijli wbc kemerini kimlere karşı korudu bu wilder ?

Ortiz maçı hariç onda da ne hallere düştü tüm dünya gördü.

Ortiz dışında ne maçı var bu adamın ?

Bir önceki maçı stiverne rövanşı. Stiverne ye karşı wbc kemeri mi korunur ?

Del Patrone
Üye
★★
Del Patrone

joshua zaten fifti fifti bölüşelim dedi dostum. buna hearn izin vermedi o yüzden iptal oldu. en büyük kemer wilder’da olabilir. geriye kalan 4 kemer joshua’da. prestij de joshua’da. star olan da joshua. her anlamda üstünken, neden elin apaçisine eyvallah çeksin ki.

Del Patrone
Üye
★★
Del Patrone

yok abim biliyorum senin kalbini ben istediğin gibi yazabilirsin yanlış anlaşılmayacak bir insansın sen merak etme. benim wilder’a bu kadar sallamamın sebebi, joshua ve hearn hep ortalıkta ama wilder’dan hiç ses yok. otoriteler ve haber siteleri de wilder’da bir sorun olduğunu vurgulayarak haber yaptıkları için ona nazaran konuşuyorum. yoksa joshua ve hearn de ortalıkta görünmese, onlara da sallardım. ama şundan… Devamını oku »

Mami
Üye
★★★★
Mami

Biktirdiniz ulan yeter valla koyunun bulunmadigi yerde keciye abdurrahman celebi derlermis ya joshuayla wilderda tam boyle prime bi mike tyson lennox lewis olsa ikisini ust uste koyarda doverdi sizin macinizdan sogudum artik dini imani para olan boksor bozuntulari hic boks konustuklari yok sen yuzde 30 al ben 70 alayim baska bi halt yok ne b*k yerseniz yiyin artik

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Hahaha 😀 sitede yakında ayaklanma çıkacak millet sinir küpü olmuş herkes isyanda 🙂 ben artık maç tarihi boxrecte yazana kadar böyle haberleri umursamıyorum

Shoryuken
Üye
Shoryuken

birkaç aydır iş yoğunluğundan forumu takip edemiyordum, döndüm ve hala aynı konuda haberler.. bıktı millet, yapacaksanız yapın şu maçı artık arkadaş!

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

bu haber başlığı daha önce 7 kez açılmadı mı ?

eski maçları haberini yapın bari ali foreman shavers quarry hagler hearn maçlarının haberini yapın bizde günümüz boksuyla karşılaştıralım sohbet edelim bu nedir böyle ?

Rhastaa
Üye
★★★
Rhastaa

artık ikinize de inancım kalmadı…

emir26
Üye
emir26

iki taraftan biri yalan söylüyor olabilir.

Yasin Yavuzyılmaz
Üye
★★★

merak etmeyin arkadaşlar, sıkılmayın, daralmayın, daha önce dediğim gibi beklentiyi yükseltmek adına stratejik gündemde kalma hareketleri bunlar. takılmayın fazla bu haberlere, öyle veya böyle büyük maçlar izleyeceğiz yakın zamanda. zaten federasyonlar sıkıştıracak şu anda olduğu gibi, içinde joshua, povetkin, miller, pulev, fury, wilder, parker vs. olduğu maçlar mecburi olarak yapılacak. tabi joshua & wilder maçının gerçekleşmesinden kaçınılamaz artık, kaderden kaçamazsın… Devamını oku »

Yasin Yavuzyılmaz
Üye
★★★

shop değil ship’dir o 🙂

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

bende bu yıl olmayacağını söylemiştim öyle tahmin ettim, hatta mart ile mayıs arasında olabilir demiştim :)eddie hearn beni yanıltmadı saol dansöz eddie hearn 🙂

mdeniz
Üye
★★
mdeniz

aynı öneriyi iki yıldır bir kaç kez yaptım, tık yok, biz olmasakta onlar halden memnunlar

Oldi
Üye
★★★★
Oldi

Normal şartlarda 12 saatte bu haberin altında 100+ yorum olurdu.
Bu iş kabak tadı bile vermiyor artık. Zıkkım tadı vermeye başladı 🙂

Oldi
Üye
★★★★
Oldi

Amerikan güreşi yapsınlar.

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

bu maçı uzatıcaklar bellide tam maç zamanı biri dopingli çıkarsa yine sıkıntı. mesela canelo bilerek doping yaptı hemde 2 testte. joshuada yapar tazminatını öder sıyrılır ya da wilder derdim de wilder de o para yok. wilder de hapis yatar zaten çete ortamı da orda eski hayatını yaşar biraz. 😀

bu haber için ciddi yazı yazamıyorum artık. :d

Kızılderelı
Üye
★★★★
Kızılderelı

joşua helal olsun adam
kliçko
takam
parker
povetkinle maç yapıyor

Birde 40 maçlık wilder a bak kesin 1 yıldan fazladır maç yapmayan brezilea ile maç yapar

Manuel Caicedo
Üye
★★★
Manuel Caicedo

Joshua kaç kere teklif sunmuş. Kaçacak adam 13 Nisan tarihini vermez.

Hiç tarih vermeden önümüzdeki maçı düşünüyoruz deyip geçiştirirdi.

mdeniz
Üye
★★
mdeniz

Süre doldu, wba dan “kemer alınmıştır” haberini bekliyoruz

pitolo
Üye
★★
pitolo

wilder’ın instagram paylaşımına göre maç planı yatmış.

ONUR ERTEKİN
Üye
★★
ONUR ERTEKİN

Bu haberler, gerçeği yansıtmayan polemikler

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Dostum Wilder. Senin yerinde olsam her türlü şartı kabul ederdim. Undisputed heavyweight champion of the world olurdum. Rekor kırdıktan sonra da emekli olurdum.

Manuel Caicedo
Üye
★★★
Manuel Caicedo

Bunu yapabilmesi için 4 kemeri olan Joshua yı devirmesi gerekli.

Yıkılmasına rağmen Klitschko karşısında kalkıp rakibini nakavt eden bir Joshua yı yenmek hiç kolay değil.

MrN0
Üye
★★★
MrN0

yapmayın lan siz maç falan !!! alın elinize zarı siz tavla oynayın !!!