Canelo Ağzını Bozdu! Golovkin’in Açıklamalarına Böyle Cevap Verdi


Bütün dünya 5 Mayıs’taki Golovkin vs Canelo rövanşına kilitlenmişken, geçtiğimiz haftalarda Meksikalı süper starın testlerinde yasaklı clenbuterol maddesine rastlandığı haberi gündeme bomba gibi düşmüş, Golovkin konuyla ilgili şöyle konuşmuştu.

02:06

    Canelo ise bugün Instagram’dan yaptığı bir hikaye paylaşımında Golovkine’e hitap etti:

    Canelo paylaşımında Golovkin için şu ifadeleri kullandı:

    Küçük sürtük, senin kıçını tekmeleyeceğim


    Haberle ilgili başlıklar: ,

    Benzer Haberler

    158
    Yorumlar

    62 Comment threads
    96 Thread replies
    3 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    47 Comment authors
    PACMANOldiCenomenoSilverzeydharis61 Recent comment authors
      Abone ol  
    En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
    Bildir
    misafir
    Üye
    ★★
    misafir

    canelo sportmeniğinden sonra efendiliğini de bozarak gözümde bir kez daha küçüldü

    akin zeybek
    Üye
    ★★★
    akin zeybek

    Eğer maç olursa bu küfürler ekstra yumruk olarak sana geri döner canelo, çünkü bu tür hakaretler asagilamalar, şampiyon ruhları daha çok kamcilar.

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Doping olayının ustunu kapatmaya calışan Caneloculara karşı tavrım https://youtu.be/SzJl6LkAaSo

    GGG
    Üye
    ★★★★
    GGG

    😀 😀

    weta
    Üye
    ★★★

    Aytekin akbaş ya adamı görmem bile gülmeme yetiyor 😀

    Shaq
    Üye
    ★★★
    Shaq

    Aydemir akbaşın kardeşimi bu dediğin şahıs:)

    weta
    Üye
    ★★★

    Telefon bazen ilginç düzeltmeler yapıyor 😀

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    o kısa boylu adamın ettiği her küfür sanat gibi geliyor 😀

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    ahahahaha hocam alem adamsın vesselam 😀

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    ilk maç ringi turlamaktan ring ölçülerini ezberleyen, golovkin den çekindiği zamanlarda iplerin esnekliği ve yumuşaklığını yeterince hisseden caneloya bakın 😀 little bitch sözü kendisine daha çok uyuyor. golovkin ilk maç gayet güzel dövdü. canelo, en güçlü yumruğuyla ggg’yi yıkamayınca yüz ifadesi resmen küçük bir çocuğa dönüşmüştü 🙂 istek gelirse linkini atarım. canelo da haklı karşısında cam çene amir khan, dövüş… Devamını oku »

    Tuaman
    Üye
    ★★★★
    Tuaman

    Evet ama aynı şeyler 3g içinde geçerliydi.o da caneloyu yıkamadı.ve kırışmalardan canelo üstün cıktı kondisyon problemini aşarsa bu maç 3g için daha zor olur

    hitmonchan
    Üye
    ★★
    hitmonchan

    Canelo alvarez cepten yiyor bu süreçte. O yüzden sinirli. Golovkin vegasta mac yaparak ve milli günlerindr mexico citye bile evet diyerek canelo’nun popülaritesini çalmayı amaçladı. Binlerce meksikalının önünde meksika stiliyle meksikanin en iyisinu zor duruma düşürmek istiyor. Doping olayı da buna katkı sağladı. Canelo alvarez kondüsyon sorununu çözemez. Çalışarak kondusyonu artmaz cunku ilk maca 1 sene calisti. Kilo da veremez,… Devamını oku »

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker

    canelo biraz daha popüler ama arada dağlar kadar fark yok canelo 3 milyon golovkin 2.5 milyon takipçiye sahip ppv gelirleri bakımından canelo bazen 2ye kalıyor golovkini ama golovkinin 400-800bin arası değişen ppv e sahipken canelo 1 milyon civarında dolaşıyor meksikalılar olmasa canelo o kadar golden boy şişirmesine rağmen anca golovkin kadar kalırdı bu farkı meksikalılar yaratıyor aslında golovkini sevenler saf… Devamını oku »

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    +1 clay maker . Yillarin sampiyonu Klitschko’nun takipci sayisi 400 bin. Maalesef populist sistem. Ters gard , duz gard nedir bilmeyen ama Joshus’yi takip eden tanidiklarim var.

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Mourinho bile Joshua nın hayranı 😀

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Golovkin çeneden yıkılmaz. Kaya gibi sağlam çenesi var. Aparkatla da yıkılmaz.

    Golovkin 3-4 çok güçlü yumrukla karaciğer den yıkılır.

    Batuhan Demir
    Üye
    ★★
    Batuhan Demir

    Güzel yorum hocam ama canelo daha çok kombine yumruk atabilir bence. Hem boyu kısa hem de az yumrukla işi bitirmeyi amaclıyo. Zaman zaman Duran gibi agresifleşse hic fena olmaz bence.

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    daha çok kombine yaparsa enerjisi daha çabuk biter. canelo mike tyson gibi oldu. bu ağırlıkta daha fazla aktif olursa kondüsyonu onu zor durumlara sokar. bu da daha uzun boylu golovkin için zevkli bir dövüş demektir. kondüsyonu biterse vay canelo’nun haline. tabi ekibi bunu iyice düşünüp bir strateji belirlemiştir.

    Batuhan Demir
    Üye
    ★★
    Batuhan Demir

    Haklısın Harun ama şoyle de bir gerçek var kı tyson Canelodan 3 cm uzun olup 30 kg yukarıda dövüsuyodu. Ona binen yuk cok daha fazlaydı. Canelo zaten iri kemikli iyi bir kampla üstesinden gelebilir. Ama her yumrugu tum gucuyle vurmasina gerek yok mesafe ayari yapmak icin zayif yumruklar üzerinde de calismali bence.

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    tyson gibi derken benzetmeydi tabiki 🙂 canelo’nun ekibi nasıl bir stil belirleyecek merak ediyorum açıkçası.

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    boks dünyasının don corleone ailesi (golden boy) tasmasını boynuna dolamış emek hırsızlığı, doping vs. yaparak bunlardan kurtulacağını sanan maç istatistiğini meksikalı tacho, nacho, buritto ustaları ile kasmış aşırı pohpohlanan promotörlük şirketinin gücü dışında hiçbir özelliği olmayan, tamamen emperyalizm ve kapitalizm in köpeği olan bir sahte şampiyon… tarih; seni 41 yaşındaki mosleye karşı aldığın galibiyeti, sırf kübalı olduğu için 9 round… Devamını oku »

    Tuaman
    Üye
    ★★★★
    Tuaman

    Abi yapmayın bu kadar lobisi güçlü ama hakkını yemeyin bu adamın teknik anlamda golovkinden ve hatta orta sikletteki herkes(bjs yi katmıyorum) üst seviye bi boksör.

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    ek olarak floyd karşısında verilen 114-114 beraberlik en büyük rezaletti.

    yazdığın konularda tamamen haklısın ama canelo’nun biraz hakkını yemişsin sanki 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    Bir de 118 110 var tabi

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    asıl en büyük rezaleti unutmuşum 🙂 doğru diyorsun

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Canelo doping kullandıysa test sonuçları ile kanıtlanır ve karşılaşma olmaz. Ben böyle biliyorum.

    Aynı şey wilder povetkin maçı için olmuştu sanırım ama wilder ve ekibi doping gerekçesiyle maça çıkmadı.

    wbc de maçın olmasına izin vermedi.

    Ama sonra povetkin temiz çıktı wilder v povetkin maçı yine olmadı.

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    oscar de la hoya ve bernard hopkins bozuyor bu çocuğu. yanında fesat fesat dolaşıyorlar. runelo iyice gözden düşmeye başladı efendiliğini yitirdi.

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Golovkin çeneden ve aparkatla asla yıkılmaz. Ancak karaciğer den yada kulak dibine çok güçlü yumruklarla yıkılabilir.

    İnsanın dengesini kulaklar sağlıyor. vücudun ayakta kalmasını. Dengeyi bozacak olan kulak dibine yapılan güçlü vuruşlar olacaktır.

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Kontra alırsa çeneden yatabilir.

    canelo_aj
    Üye
    canelo_aj

    canelo bunları yaparak kimseye malzeme vermemeli
    doğru dürüts bir şekilde yumruklarınızı ringde konuşturun dostum

    weta
    Üye
    ★★★

    Bu maçın rövanşına bile gerek yoktu. Gayet de güzel Golovin almıştı. Gidin bi yumruk sayılarına bakın da gözleriniz yaşarsın.

    Dr.Steelhammer
    Üye
    ★★★★
    Dr.Steelhammer

    Öyle , katlıyor resmen yumruk sayılarında ..

    GGG
    Üye
    ★★★★
    GGG

    Ben de ağzımı bozdum bugün canelo için ama yorumlarım silindi. Neden Canelo’nun küfürlü paylaşımı haber yapılıyor da benim CANELO için küfür ettiğim yorumlar siliniyor.

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Küfür silinir açık içerikler vs silinir. malum site kuralları.

    Dr.Steelhammer
    Üye
    ★★★★
    Dr.Steelhammer

    Tarçın çubuğunu ortadan 2’ye kırma vakti ..

    GGG
    Üye
    ★★★★
    GGG

    Caşhuva’cılar içten içe canelo’ya hayranlık besliyorlar. Adamların Steroid reaktörlerine karşı zaafları var 🙂 nasıl olsa ikisi de aynı cemaatten

    Shaq
    Üye
    ★★★
    Shaq

    Yanlış düşünüyorsun kardeşim ben golovkini destekliyorum.Meksikanin uşagındansa bizden biri her zaman daha iyidir 😉

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Caşhuva
    Caşua
    Boşua değil ya

    Joshua bu adamın adı 😀

    ordinaryus h
    Üye
    ★★★★
    ordinaryus h

    Ağır vasıta sonuna kadar haketmiş bu sözü. Canelo kondüsyon sorununu çözmek için colorado dağlarında yüksek rakımda çalışacakmış. jacobs maçı dahil 3g nin 3. mağlubiyeti geliyor triple loser. Zaten ilk maç canelo’nun ilk middleweight tecrübesiydi. Tarçın küçücük boyuna rağmen ko edip 3g’yi tarihe gömecek.

    GGG
    Üye
    ★★★★
    GGG

    Ulan semazenler bile senin gibi dönmüyor be ordi. Önce jacobs golovkin’i yendi dedin. sonra az farkla golovkin kazandı dedin, şimdi yine jacobs yendi diyorsun. İyi kıvırtıyorsun. Bir o yana bir bu yana 🙂

    Ghetto Wizard
    Üye
    Ghetto Wizard

    ringe çıktığı herkesten 10 lb ağır çıkan adam orta siklet değil demek cahilliktir bu dönemin gördüğü en büyük weight bullyden söz ediyoruz 165 lb de maça çıkmış adama orta siklet değil diyor çıldırcam

    CM #obsessed
    Üye
    ★★★
    CM #obsessed

    231/615 (+ kd) 3g
    175/541 jacobs

    218/703 3g
    169/505 canelo

    haklısın reyiz 3g son 15 maçı kaybetti ama hakemlerin iteklemesi ve lobisi sayesinde maçları ko veya tko ile alıyor.

    Shaq
    Üye
    ★★★
    Shaq

    Anlamak işlerine gelmiyor.boksta ko yoksa yumruk istatistiklerine gore puan verildiğini anlamak istemiyorlar 🙂

    failen
    Üye
    ★★★
    failen

    bir yalan uydurmuş kendi kafasında. dile getire getire kendi de inanmış içinde yaşıyor. tıbbi bir rahatsızlık bu, o yüzden sorun etmeyin. takılsın burda hor görüp dışlamayın.

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    runelo yazdığım için mi yönetici onayı bekliyorum acaba 😀

    sicilyamafyasi
    Üye
    ★★★★
    sicilyamafyasi

    bi adam bi ay içinde kendini nasıl bitirir buyur burdan yak

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    1 haftada bitirdi.

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    li**le bi**h sözünü sansürsüz yazdım diye yorumum gönderilmedi. düzeltme de yapamadım

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★★
    Kaan TÜRK

    eat clen tren hard test judges anavar give up

    Batuhan Demir
    Üye
    ★★
    Batuhan Demir

    Ulan asfadafafD 😀 😀 sandelyeden duşuyodum

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★★
    Kaan TÜRK

    test te testosteron he o anlamda yazdım o da steroid yani 😀

    GGG KRAL
    Üye
    GGG KRAL

    arsız hırsız ev sahibini bastırırmış !!

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Azınlığız zaten 3-5 kişi anca varız canelocu tabi meydanı boş buldu herkes bol keseden sallıyor. Tam tersi olsaydı ben abel shancezin ve şu tepkiyi veren golovkinin nasıl ağlayız sızlıxcağını tahmin edebiliyoeum. Golovkinle abel boks değil de halka oynuyor . Rövanşı kaybedip silinecekler . Golovkin caneloyu yenemez. Alt sikletten gelen adamı ilk maçta yenemediysen rövanşı zaten alamazsın.

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★★
    Kaan TÜRK

    Amaaan kardeşim alt siklet alt siklet, bu adam gggden önceki son maçına super middle da çıkmış ve rakibini ezmiş bi adam, onu geçtim 153 pound tartı verdiği super welterweightteki trout maçına 172 pound çıktı, 155 pound angulo maçına 174 pound çıktı. Golovkin 160 pound tartıda maçta 170 🙂 işe bak adam 2 siklet(junior middle ı sayarsak) üst rakibinden daha ağır… Devamını oku »

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    @türk halka oynuyo da ne ya. golovkin yapacağını bugüne kadar zaten fazlasıyla yapmış halka oynamasına gerek var mı sence? bukadar sevilmesinin nedeni efendiliği. burada zaten golovkin madur, kahpeliği yapan canelo ve ekibi adam ne desin dopingli olsun fark etmez mi desin? bu mu yani. senle aynı sınava giricek biri kopya çekerek senle aynı puanı alsa hatta seni geçse sende bunu… Devamını oku »

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    yakında clenbuterolü icat eden adamlara hatta clenbuterolün kendisine de sallarsın 🙂 o dopingin ne hakkı var lan benim canelo mun başını yakmaya? ne cür’etle bunu yapar? kainattaki tüm clenbuterollerin canı cehenneme…

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    ayıp ettin be tarçın

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Biyografin yeter adaş 🙂

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    çaktırma haterım görmesin 🙂

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Ben şimdi gördüm adeta da vinci eseri bir başyapıt annatmaya gerek yok mikemmmel

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Bu işin dövüş beyler futbol yada basket değil sokaktan gelme orada burada kavga eden serserilik yapan adamların aşık olduğu başlayıp prof olduğu platform . Bu işte küfür var sanki dünyanın sony yok yakışması yok sportmenlij dışı yok anasının körü! Abartmayın yahu ananıza babanıza sövmüyorlar biraz sakin karşılayın hepimizin hayatında küfür var.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bence de abartmanın lüzumu yok. ama sendeki bu fanatiklik normal değil. farkında olmadan tarafsız bakamıyorsun.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    yorumlarını okuyunca nedense hep aklıma 2 doktor kontrolü + 1 knockdown geliyor 🙂

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    “İki şey’in sınırı yoktur evren ve ordi’nin golovkin kompleksi ve nefreti. yalnız ilkinden pek emin değilim”

    Dr.Steelhammer
    Üye
    ★★★★
    Dr.Steelhammer

    Evrenin bile sınırı var 🙂 93 milyar ışık yılı .. Ama Ordi’ninkine matematik yetmiyor ..

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    o sınır sürekli büyüyor 🙂

    failen
    Üye
    ★★★
    failen

    🙂 🙂 🙂

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Arkadaşlar yorumlarını severek okuduğum biri vardı fizik öğretmeni. O yazmıyor mu artık? Mahlasını unuttum.

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★★
    Kaan TÜRK

    Golovkine en son Curtis Stevens sövmüştü… Rahmetliyi sever miydik ? 🙂

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    artk bende ağzımı bozucam bu iş iyice çirkinleşti, 2. maça gerek yok bjs le kemer birleştirmeye gitmelisin golovkin bırak bu tarçına bu fırsatı verme.

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★★
    Kaan TÜRK

    golovkin masum adam maçı kazanmış ve hakkı yenmiş olmasına rağmen çirkeflik yapan bu havuç kafa. Dediğin gibi fırsat vermemeli. zira maçtan nakavt çıkacağını pek sanmıyorum yine hakkını yerler knock down alamazsa ggg

    Left Hook nd Ko
    Üye
    ★★★★
    Left Hook nd Ko

    Yav sitedeki insanların caneloya bu kadar sallaması saçma geliyor boks dünyasında ne hakaretler ne trash talklar var buna yakılmak saçma ben hakeden kazansın istiyorum. İki boksörü de aynıı seviyorum. Yapmayın birbirlerine cevabı ringde versinler. İkiside çok farklı klasman diğer boksorlere göre. İlk maç ayarında bir maç daha izlersem gözüm açık gitmem maç olmasın muhabbeti de çok saçma ilk maçın tadı… Devamını oku »

    Tuaman
    Üye
    ★★★★
    Tuaman

    +99999999999999 iki boksörü de aynı seviyorum hariç her harfe katılıyorum doping falan hikaye maç iptal olmaz inşallah da hiç oturmadan ayakta izleriz

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    tamam da adam hem suçlu hem güçlü, ve ortada hiç kavga etmemiş efendi bir adam varken. adamla rövanş maddesi olmadığı halde sana bu fırsatı verirken.(gerçi burada para işleri de var fakat yine de yapmıyorum diyebilirdi).

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Bunlar canelo’nun ağzı değil zaten ingilizcede bilmiyor tabii ki golovkin’in açıklamalarını dinleyip sövmüştür ama “küçük sürtük senin kıçını tekmeleyeceğim” söylemi çok fazla amerikan dolayısiyle ppw pazarlaması olarak teksaslı meksikalıları gaza getirmek için de la hoya tarafından yaptırıldığını düşünüyorum.

    Left Hook nd Ko
    Üye
    ★★★★
    Left Hook nd Ko

    Bende onu belirttim bunlar trash talk işte.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    avni yapınca barzoluk diyorlardı. şimdi canelo yapınca trash talk oluyor. inşallah avni ye haksız eleştiriler yapıldığında tek başıma cevaplar vermem 🙂

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bu arada avni ye siz öyle diyorsunuz demedim tabi ki. anlamışsınızdır ama ben yine de ihtiyatlı davranayım.

    Left Hook nd Ko
    Üye
    ★★★★
    Left Hook nd Ko

    Traah talk ı avni nin yapması lazımdı Ahmet öner in değil .d.d.d 🙂

    Left Hook nd Ko
    Üye
    ★★★★
    Left Hook nd Ko

    Kardeşim neyin fırsatı allah için maç yapmak için yanıp tutuşan golovkin di. Ki bence bizim takip edemediğimiz bir sürü atışma oluyor hepsini bilemeyiz buna kizacaklar shannon dedeyle wlad ı getirin akliniza. (adam maç yapmadığı halde etmedigini bırakmadı)

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    malesef hak etti diyenler var.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    … herkese hayırlı geceler … geceniz mübarek olsun

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Hayirli geceler abi

    Left Hook nd Ko
    Üye
    ★★★★
    Left Hook nd Ko

    Teşekkürler hocam seninde 🙂

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Stallone reyizde golovkinci çıktı. 😀
    https://www.instagram.com/p/BgoiutkjhhB/

    failen
    Üye
    ★★★
    failen

    stallone = golovkin
    ivan drago = canelo
    🙂

    яσмαη
    Üye
    ★★★★
    яσмαη

    CANELO BENDE SENI EFENDI BIR ADAM SANIYORDUM. YASASIN KRALIMIZ GOLOVKIN 🙂

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Beyler bi kere şu konuda anlaşalım tüm bunlar charlo yüzünden oluyor biliyorsunuz değil mi? hep charlo korkusu işte

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    canelo da golovkin de charlo yu evire çevire döver bence

    Shaq
    Üye
    ★★★
    Shaq

    Charlo korkusu mu iyi guldum he 🙂

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Alırım o zaman bi like’ını

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    https://www.instagram.com/p/BgpAkcOhkDp/
    Alın lan fakirler babanız yapmaz

    oguz55
    Üye
    ★★★
    oguz55

    Adamsın 🙂

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    O kadar yenilik yapıldı şu sitede bir sohbet platformumuz hala yok mehmet bey lütfen

    Steelhammer
    Üye
    ★★
    Steelhammer

    Canelo abel sanchezin tamda olmasını istediği gibi davranıyor.üzücü

    Shaq
    Üye
    ★★★
    Shaq

    Adamım ryan garcia ilk rounddan çekmiş fişi. Bu sıklette herkese kafa tutabilecek potansiyeli var ama zamana ihtiyacı var çok tecrübesiz.Elleri gerçekten çok hızlı doğru planlama ile yakın zamanda kemer alabileceğini düşünüyorum

    Hayrettin Yeğin
    Yazar
    ★★
    Hayrettin Yeğin

    Golovkinin açıklamalarında canelodan ziyade onun ekibini ve boksa yön veren yöneticileri eleştirdi.evet terörist gibi kaba tabirleri kullandı ama canelo gibi küfür ve hakaret olayına girmedi.abel sanchez golovkinin yaptığı açıklamalar için yanlış tercümeler de var dedi.bu gibi durumlarda bu röportaji yapan veya tercüme eden kişiler kendi işlerine gelecek şekilde tercüme edebiliyorlar.Golovkini bu noktalarda cesaretlenmesi için teşvik ediyorum çünkü bu cesaret onun… Devamını oku »

    Tuaman
    Üye
    ★★★★
    Tuaman

    İnsallah ikinci maç olur da 100 yılın maçlarından bi tanesini izleriz

    anthonyjj
    Üye
    anthonyjj

    caneloyu severim ama yaptiklari dogru degil clen herkes kullaniyo ama bu demek degil ki illegal substance arasinda yer almiyo yapmissin bisey yakalanmissin artik lobiylemi rusvetlemi hallediyosun hallet dunyanin en centilmen dovusculerinden birine boyle sacma laflar soylemekte nedir

    Sinan samil
    Üye
    ★★★
    Sinan samil

    Bu tür söylemler boksun doğasında olan şeyler. Eski sampiyonlar neler neler yapiyordu bugünkü isimlerin yaptıkları onların yanlarında çerez kaliyor.ben ilk maçta favori gördüğümden daha çok bu macta caneloyu favori görüyorum.ilk mactan sonra vücudu tamamiyle yeni siklete adapte olacak kadar bekledi.önceki maçında yeni kiloda direk golovkinin karşısına çıkmasına rağmen güzel başladığı macta kardiyovasküler sistemin yeni ağırlığı kaldiramamasina bağlı olarak kondisyon sıkıntısı… Devamını oku »

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    Evet boksta böyle şeyler normaldir fakat canelo gibi golovkin gibi efendi adamlara böyle şeyler yakışmıyo, canelo bunları yaptığı zaman itici duruma düşüyo çünkü canelo bir floyd değil floyd yaptığı zaman yakışıyodu çünk onun dünyasında bu var. Efendiysen efendi devam ediceksin ağır abiysen ağır abi devam ediceksin çizgi önemli bir şeydir bozduğun zaman çok farklı hale gelirsin. Avni eubanka yaptığı o… Devamını oku »

    Hit_The_Lights
    Üye
    ★★★
    Hit_The_Lights

    Ben de Canelo’ya konduramadım, iddialı ama efendi boksörleri severim. Yine de bu arkadaşların kültüründe çok mühim hakaretler diil bunlar, bizim bağlaçlar gibi düşünebilirsiniz. Hem bence hiç iyi de yapmadı yani. GGG bu görüntüleri büyütür duvarına asar, bilendikçe bilenir. GGG lehine TKO oranı, sırf bu ifadelerle %10 arttı kanımca.

    sEnsEi
    Üye
    sEnsEi

    battıkça batıyorsun canelo üzgünüm ama caneloyu ağır bir yenilgi bekliyor.

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    bence tam tersi. golovkin şu an moralmen bitik durumda. bu halde maça çıkması hata olur.

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    caneloyu biz efendi bir sporcu olarak biliyoruz. daha doğrusu aklımıza öyle kazınmış. çünkü canelo’da daha önce böyle ağzını bozup kötü eylemlerde bulunmamıştı. alışık olmadığımız bir canelo profili çizip, ağzını bozunca doğal olarak gözümüzde değeri düşüyor. yakıştıramıyoruz kendisine. boks centilmenlik sporudur. bu tip söylem ve eylemler hiç hoş olmuyor. bazı boksörlere yakışsa da genede hoş bir görüntü değil. bende bu maçın… Devamını oku »

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    +100

    Deontay_Wilder
    Üye
    ★★★
    Deontay_Wilder

    o değilde maçı iyi pazarlıyolar 😀

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    aynen öyle. hele canelo o kadar iyi pazarlıyor ki itibarı 5 paralık oldu. böyle bir maç pazarlama görülmedi 🙂

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    bence 3g bu maça çıkmamalıdır. çıkarsa ben yenileceğini düşünüyorum çünkü 3g manevi olarak yıprandı.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bence canelo da en az golovkin kadar manevi yönden yıpranmıştır.

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    ahmet canelo niye yıpransın? wbc başkanı dahil herkes adamın arkasında. sen kendini 3g yerine koysana, kendini ezik terkedilmiş kötü hissetmez misin? “ulan kemerler bende ama kimse yanımda değil, s..rim böyle işi” demez misin?

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    derim ama halkta golovkinden yana. bunun baskısı da var. yabancı forumlara, videolara bak canelo nun itibarı gitmiş, mahvolmuş adam.

    Tuaman
    Üye
    ★★★★
    Tuaman

    aynen herkes canelo ya düşman olmuş durumda yani şu an canelo 3g yi ko da etse millet dopingli şampiyon canelo dansa temiz golovkin i tercih ederiz diyecek

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    Aynen öyle.

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    GGG ve ekibi Caneloyu kızdırıp sinirlerini bozuyor bu nedenle agresif dövüşüp kırışmaya girecek ve nakavt olacak. İlk maçtaki gibi aklı başında dövüşEmeyecek. Hayal kuruyorsun diye düşünmeyin Abel Sanchez kadar kurt hoca yok. Benim düşüncem ise GGGnin hiç maç yapmaması yönünde.

    Tuaman
    Üye
    ★★★★
    Tuaman

    kırışmalarda canelonun ko olacağını sanmıyorum çünkü ilk maçta kırışmalarda daha çok yıpranan golovkin di

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    yanlış düşünüyosun gökhancım. dopingi yapan canelo, ama adamın arkasında maddi güç var. golovkin bunu görüyor ve morali alt üst durumda. canelonun aklanacağını biliyor. wbc başkanı da canelonun arkasında. altın yumurtlayan tavuğun kesilmesine razı olmazlar. golovkin manevi olarak bitik durumda. maçı kazanması imkansız. moral olmazsa istediğin kadar antreman yap farketmez.

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Ben de o yüzden GGG maça çıkmasın dedim abi zaten. Maçı GGGye vermezler ama GGG ve ekibi maça çıkmak istiyor çünkü maçın ucunda sağlam para var. GGG kimle dövüşürse dövüşsün Canelo maçındaki kadar para kazanamayacağının farkında o yüzden Canelo doping de yapsa GGG maça çıkacak..Ha benim gönlümden geçen GGGnin maça çıkmaması yönünde çünkü nakavt edemezse bu kez Caneloya verirler maçı.… Devamını oku »

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    Çelişkili yazı.

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Kardeşim çelişki yok da ilk kurduğum cümle GGG ve ekibinin düşündüğü şey benim değil.(Biraz daha açık yazabilirdim.) Ben maça çıkmaması gerektiğini düşünüyorum.

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    Hımmm Tamamdır dostum.

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    avni yıldırım canelo ile sparring yapmak için los angeles’a varmış.

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    maalesef paranın gücü, spor etiğini yenecek gibi. golovkin gel bu maça çıkma. sonu senin için iyi olmayacak. maçtan çekil, bjs ile maç yap.

    çünkü canelo paranın gücüyle bu durumdan aklanarak çıkacak. nevada atletik komisyon üyelerinin banka hesaplarına 50.000’er doları bağışlarlar, bu işten aklanırlar. olan golovkine olacak. hem yenilecek hem de kariyeri zarar görecek.

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    walla ileride olası bir wilder-boşua maçı öncesi de wilder’ı aynen böyle manevi olarak yıpratırlar. edi hörn puştu bu işleri iyi bilir, wilderın menajeri amatör aq.

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    sayın mehmet bey, ortalık kaynıyor. önce boşua, ardından edi hörn wilderın maç sonrası ringe girmesine izin vermeyeceklerini söyledi. son olarak boşua eğer wilder ringe girerse, onunla asla maça çıkmayacağını söylerek wilderı tehdit etti. böyle önemli bir haberi neden es geçiyorsunuz? erol spencin nakavtından bize ne yahu? lütfen önemli haberleri es geçmeyin.

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    kutu kutu pense, errol spence, ortalık kaynıyor, yeni haber gelse.

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    yaw kaç gündür wilderın ringe girmesine izin verilmeyeceği haberleri konuşuluyor. burada tık yok. erol spencin nakavtının sırası mı şimdi?

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bunca yıl biz wilder ı bekledik. birazda wilder joshua yı beklesin. adamsın caşuva! 🙂

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    joshua zaten wilderin yüzde 40 pay istemesine tepkiyi yeni vermiş. resmen wilderi tehtit etmiş dediğin gibi conan. ayriyetten wilder joshua maçından yüzde 30 alabileceğini. belki en fazla yüzde 35 e kadar çıkabileceklerini söylemiş. aksi halde wilder ile maça çıkmam ve wilderin o sönük maç karnesi ve kariyerini donduracağını söylemiş 🙂

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    Clenbuterol güçlü bir performans arttırıcı bir ilaç olarak geçiyor haber sitelerinde. sadece bu site basit bir ilaçmış gibi lense ediyor bu maddeyi. ben yabancı kaynaklara güvenerek canelo gibi lobisi güçlü bir boksörün bu maddeden yakalandığını görünce caneloyu haksız buluyorum. şimdi golovkin de kullanıyorcular tepki verecek. kullanıyor yada kullanmıyor orasını biz bilemeyiz. biz sadece medyaya düşen bilgilere göre hareket edip yorum… Devamını oku »

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    hotter
    noktayı koymuşsun dostum.
    ben de altına imzamı atıyorum.

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    abi internetten clenbuterol diye aratıp, daha sonra orada gördüklerini, doktor edasıyla anlatıyorlar. keza biz de internetten ya da bir bilenden öğreniyoruz ama, bu konu üstüne makaleler yazmış tezler bitirmiş gibi bir havaya girmiyoruz. aradaki fark bu. saygılar abi çok güzel bir yorum olmuş.

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Dünya’ın en haklı açıklaması tebrik ederim hotter

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    caneloya ceza vermeye komisyonun maçası yemez. maç yapılacak olan golovkine olacak. yukarı tükürse bıyık, aşağı tükürse sakal hesabı; maçtan çekilse canelonun ekibi korkak damgasını vuracak, maça çıksa konsantrasyonu ve morali kötü olacak.

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Kesin yenileceği konusu hariç ihtiyar’a katılıyorum golovkin’in açıklamalarının olduğu videoda moralinin bozuk olduğu çok belli hem rakibin aklanıyor hemde maça çıkmazsan korkak damgası yiyeceksin. kim olsa duygusal olarak etkilenir

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    tekrar söylüyorum bence canelo nun psikolojisi de alt üst olmuştur. yabancılar adama neler diyor neler. hayatı boyunca yemediği lafları son günlerde yedi zavallı.

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Canelo tum bunlar uzerine Golovkin’e kaybederse irtifa kaybından gider.

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    dikkat edecekti o zaman ve yemeyecekti o kadar lafları. koskoca canelo bu arkasında ordu gibi lobi var. dopinge adı bulaşan her sporcu ne kadar popüler olursa olsun laf yer. bizim bilmediğimiz olaylar da vardır illaki. ama amatörce davranmasının cezasını çekiyor. millet tepki vermekle haklı caneloya. golovkinin piskolojisi alt üst oluyorsa canelonun da olmalı.

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    :))) ihtiyar babandır ula :)))

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Joshua Wilder Parker derken kral tacını almak için geliyor https://www.instagram.com/p/Bgopg_EjP1F/ 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    valla ben de fury ci olacam sağlam bir dönüş yaparsa.

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    tyson fury reis dipçik gibi olmuş maşallah.

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Bu arada; hayırlı cumalar değerli dostlarım. Sağlıklı beslenin, kendinize yatırım yapın, güzel anılar bırakın .

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    Hayırlı cumalar

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    hayırlı cumalar dostum. teşekkürler. herkese hayırlı cumalar bu arada.

    zeydharis61
    Üye
    ★★
    zeydharis61

    Hayırlı cumalar millet.canelonun bu açıklamaları çok talihsiz.bu açıklama ggg nin kendisinden daha iyi olduğunun vede olası bir maçta kaybedeceğini bildiğini düşünmesindendir.haksızken atıp tutmasından bi b.q çıkmaz.ilk maçta kilosu ggg den fazla olmasına ve ggg ye net sert yumruklar vurmasına rağmen ggg sallanmadı bile:)) abdala malum olurmuş misali caneloya malum olmuş kesinlikle kaybedecektir.press boksun aktif number one ı kesinlikle ggg dir.geçmiştede… Devamını oku »

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    61 hemşerim ağzın bal kaymak yesin emi 🙂

    Conan
    Ziyaretçi
    Conan

    ikisi de birbirini sallayamadı.

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    https://www.instagram.com/p/BgojD1fHaO7/?taken-by=boxingvideoz

    joshua topa vururken 🙂 ayakkabısı ve çorabı çıkıyor.

    Silver
    Üye
    ★★
    Silver

    floyd-mcgregor la sirk kurup sehir sehir turne yaparak herkesin onunde birbirlerine “bitch , motherf…” daha bir suru kufur edipte mactan sonra canciger kuzu sarmasi sarildilar ya daha ben inanmam bu dalasmalara….ah para sen nelere sebep olabiliyorsun….ne kadar treyting o kadar para bu buyuk sporculari bile kufur ettirebiliyor…

    Silver
    Üye
    ★★
    Silver

    bir tartimlarda ereksiyon olan boksorleri birde reyting icin mactan once birbirine sallayan boksorleri hic sevmem….herseyin dogali iyidir…

    Hayrettin Yeğin
    Yazar
    ★★
    Hayrettin Yeğin

    İki tarafta psikoljikman etkilenmiştir ama iki sporcuda bunu atlatacak düzeyde.bu yapılan açıklamalar ve atışmalar psikolojik dövüşe örnektir.iki tarafta bu açıklamalar ile rakibin psikolojisini etkileyerek bunu maçta koz olarak kullanmaya çalışıyorlar.Maca uzun bir süre olduğu için iki tarafta o plan dahilinde çalışmalar yapacaktır.Bu arada canelo 3 haftadır golovkin ise 5 haftadır kampta.özellikle golovkin 2.Mac için çalışmalara erken başladı.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    hey maşallah goççuma.
    inşallah golovkin kolpacı turuncu kafayı da arkasındaki yankesici haydutları da ko eder. biraz zor ama olur mu olur.

    Cenomeno
    Üye
    Cenomeno

    Bu paylaşımlardan sonra Canelo’nun temiz olmadığını düşünüyorum. GGG yener inşallah

    Oldi
    Üye
    ★★★
    Oldi

    Golovkini belki bir ihtimal yenebilirsin ama kıçını tekmeleyemezsin. Bu tür espriler siyahi insanlara yakışıyor lanet olası o yüzden kapa çeneni seni pislik..

    PACMAN
    Üye
    ★★