Rus Şampiyon Denis Lebedev’in Yeni Rakibi Belli Oldu!


denis_lebedev

WBA Cruiserweight Dünya Şampiyonu Rus boksör Denis Lebedev’in yeni rakibi ve maç tarihi resmen açıklandı. Rusya’da gerçekleştirilecek unvan koruma mücadelesinde Lebedev, Avustralyalı boksör Mark Flanagan (altta) ile ringe çıkacak.

22 galibiyeti 4 yenilgisi bulunan Flanagan 11 maçtır kazanan bir performansla yoluna devam ediyor. Lebedev ise son maçında Murat Gassiev ile karşılaşmış ve mücadeleden mağlup ayrılmıştı. Ancak o maçta WBA şampiyonluk kemerini ortaya koymadığı için IBF’te unvan maçına çıkmış ve kaybetmişti.

mark flanagan

Şimdi gözler 17 Temmuz’da Ekaterinburg’da yapılacak bu unvan karşılaşmasında… Aynı gece ringe çıkacak olan Rus Dmitry Mikhaylenko ile Özbek boksör Qudratillo Abduqaxorov arasındaki WBC Yarı Orta Sıklet Gümüş Kemer maçı da dikkat çekici bir diğer müsabaka olarak değerlendiriliyor…

Ayrıntıları sitemizden takip edebilirsiniz…


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

28
Yorumlar

11 Comment threads
17 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
12 Comment authors
cemil aslanömer uzelahmet kurtAbout Billionssafkan Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Canki
Üye
★★★★
Canki

Lebedev yaslandi ama kral adamdir . Guillermo jones macinda kafasindan ayri kafa cikti resmen yinede maci birakmadi ondeydi sonunda mecbur birakmak zorunda kaldi . Her zamam cesur ve iyi boksor olarak hatirlancak

jackal
Üye
★★★★
jackal

1 ay önce belli olmustu denis lebedev avustrayalı dünya 45. sıralamasında olan bi elemanla karsılacak yazmıstım

Oldi
Ziyaretçi
Oldi

Küçükken babamlar uyanık olmamız anlamında Leb demeden leblebiyi anlayacaksın diye bir söz söylerdi. O yüzden Leb-edev derken hemen aklıma leblebi geliyor. 😀

cemil aslan
Üye
★★
cemil aslan

lebed rusça kuğu demekmiş. lebedevle hiç uymamış 🙂

Harun
Üye
★★★
Harun

🙂

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Lebedev sağlam adamdir. Iddiasi her zaman surer.

Antiwilder
Üye
★★★
Antiwilder

Povetkin maci boxnationdan canli yayinlancak.
Calisan link mevcut su an bende.mac gunu yayinlarim burda turkiyeden veren olmazsa

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

POVETKIN KO ETMESI LAZIM BU MACDA. UD FILAN SARMAZ.

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

bekliyoruz… 🙂

Antiwilder
Üye
★★★
Antiwilder

Simdi verdim linkleri 2 sefer gonderdim ama yayinlanmadi henuz.takipte kalin

cemil aslan
Üye
★★
cemil aslan

Teşekkürler kardeşim takipteyim

Canki
Üye
★★★★
Canki

Rudenko macindan sonra wildere saglam giydircekmis meydan okuyacak sanirim kacirmamak gerek

safkan
Üye
★★★
safkan

Katilirsiniz katılmazsıniz ama bence gassiyev maçinin hakki en kötü beraberlikti.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

bence o maçı lebedev kazandı. maç günü de söylemiştim zaten. lebedev hala müthiş bir boksör ve siklette söz sahibi. gassiev gibi gücü sayesinde maç kazanan bir kalas değil.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

peki

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

LEBEDEV COK IYI MUCADELE ETTI GASSIEV MACINDA. GERCEK BIR SAMPIYON LEBEDEV.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Gassievin öküz oldugunu dusunuyorum. Guclu yumruklar ve guclu cenesi var. Teknigi zayif.

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

katılıyorum. ben kesinlikle lebedevin kazandığını düşünüyorum fakat gassievin hem şevki kırılmasın hem de genç yaşta lebedevin karşısına çıktı, kd etti falan diye beraberlik de verilse garipsemezdim. adil sonuç, benim için lebedev galibiyetiydi.

Antiwilder
Üye
★★★
Antiwilder

Katiliyorum.kovalev ward macini ward aldiysa lebedev macida net beraberlikti.bence ikisi icinde adil sonuc beraberlikti zaten

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

lebedevi severim. rakibi tanımıyorum. şöyle bi baktım doğru, düzgün bi rakiple maçını da göremedim. avustralya dışında maça da çıkmamış. lebedevin rahat bi galibiyet alacağını düşünüyorum. rakip canavar çıkar, lebedevi yenerse, atlatması güç bi şok yaşarım. mikhaylenko vs Abduqaxorov maçının, güzel bi maç olacağını düşünüyorum. abduqaxorovun son maçını izlemiştim. mikhaylenkoyu yenen, manyuchiyi duman etmişti. sert ve sağlam bi boksöre benziyor. yaşı… Devamını oku »

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

MANYUCHI UD ILE MIKHAYELENKOYU YENMISTI. SONRASINDA TAKIP ETMEDIM. AMA ADI RANDOMA BENZEYEN OZBEK KARDESIMIZ BENCE MIKHAYELENKOYU NAKAVT EDECEK. MANYUCHI YI NAKAVT ETMIS. DUZ MANTIK HAYAT KURTARIR. 😀

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

😀 😀 adı randoma benzeyen 😀 😀 . Ben de öyle umarım. Sevinirim nakavt ederse

ömer uzel
Üye
★★
ömer uzel

lebedev sağlam boksördür 37-38 yaşına geldi ama ben 40 yaşına kadar dövüşebileceğini düşünüyorum..lebedev’in en iyi tarafı isabet oranı çok yüksek bir boksör olması, tıpkı eski ağır sıklet michael moorer gibi…oda isabeti çok yüksekti..

cemil aslan
Üye
★★
cemil aslan

arkadaşlar gassieve haksızlık yapmayın adam daha 23 yaşında, evet şuan daha çok gücü ve dayanıklılığıyla daha baskın maçlar çıkarıyor ve kazanıyor ama golovkinin ekibiyle çalışıyor ve eksiklerini kapatacaktır bence ilerleyen yıllarla beraber ve doğrusu eksiklerini kapatınca siklete baskın olacağını hatta ağır siklete geçebileceğini düşünüyorum. adam daha çok genç, güçlüyse kendi suçumu 🙂

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Yok kardesim 🙂 guclu ona laf yok da boyle kalas gibi birsey. Teknigi felan kotu baya. Golovkin de teknik ve ring iq su cok yuksek. Insallah lebedev den daha iyi biriyle dovusmeden eksiklerini kapatir. Yoksa hali vahim.

cemil aslan
Üye
★★
cemil aslan

mesela usyk le yapacağı bir maçı alır diyemem çünkü usyk teknik ve taktik becerisi çok yüksek, ringi çok iyi kullanıyor.alamaz da diyemem adamın sert yumruğu her an nakavt kokuyor ve usykin çenesine denk getirirse ne olabilir? bence çok zevkli bir maç olurdu. doğrusu sonucunu en merak ettiğim maçlardan biri olurdu böyle bir maç

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

gassiev kim ile dövüşürse dövüşsün şansı vardır. insanüstü bir güce sahip. ama 23 yaşında gencecik adamsın. fişek gibi atılgan, çevik ve hareketli olman lazım. adam yumruk atmak dışında gardını kapatıp rakibin üzerine yürüyor başka da yaptığı bişey yok 🙂 inşallah teknik anlamda kendini biraz geliştirir.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Aynen oyle. Gassiev cekinmeden saldirirdi usyk a. Guzel mac olurdu. Bu siklette dorticos da vardi. kubali o da cok saglam.