(VIDEO) Alexander Povetkin, Carlos Takam’ın… Takam’a… Vay Anam Vay Neler Dönmüş Serhat Ya



Haberle ilgili başlıklar: , ,

Benzer Videolar

Benzer Haberler

172
Yorumlar

28 Comment threads
144 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
21 Comment authors
Ali_lewis_tysonGGGBurak YurtseverClaymakerAntiwilder Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
jackal
Üye
★★★
jackal

Eski Povetkini cok özledik

Tuaman
Üye
★★★
Tuaman

Harbiden abi yav o ringe gelirken buz kesen yüzü ve siyah kapşonlu bornozuyla belkide tarihteki en karizmatik boksör 😀 keşke eski performansında olsada ölmeden bi kere daha izlesek.

jackal
Üye
★★★
jackal

Dogru dedin kardeşim.

Canki
Üye
★★★
Canki

Olum adamı niye oldurdun lan 38 yaşında daha :):)

Tuaman
Üye
★★★
Tuaman

Yok yücel abi pove değil biz ölmeden 😀

Canki
Üye
★★★
Canki

Biz niye ölelim kardeş povetkin ölsün o zaman can tatlı daha genciz

Tuaman
Üye
★★★
Tuaman

Tamam abi sen kim diyosan o ölsün 😀

Hotter
Üye
★★★★

takamı bu hallere sokmak çok zor. povetkin çok kaliteli bir boksör ya. o boyuna rağmen. keşke şuan 30 yaşında olsaydı. 10 yıl ambargo koyardı kemerlere.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

takam adamdır. yaş mevzusu sıkıntı işte ..

özgür can
Üye
★★
özgür can

ah ah 🙂 30 olaydı varya alayını patlatırdı reis ama son dönemlerini yaşıyor adamla kimse maç yapmak istemiyor korkuyorlar hala.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

tam vuracaktı bakıyoki adam düşecek vurmuyor vazgeçiyor helal olsun gerçekten

Hotter
Üye
★★★★

povetkin farkı işte. klitschko karşısında başka boksör olsa ne çirkeflikler yapardı. wlad defalarca itti povetkini yere düşürdü. üstüne bastırdı, sarıldı ve kirli dövüştü. ama adam ağzını bile açmadı. bir kere şikayet etmedi. wladimir klitschko, bu güne kadar karşılaştığım rakiplerim arasında en dayanıklı kişi povetkindi demiş. maçtan sonra parmaklarını oynatamamış günlerce wlad. o kadar sert kafası var yani povetkinin 🙂 zaten… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Karakter olarak gerçektende 10 numara birisi boksör olarakta … tek eksi yani çabuk yorulmasıydı bana göre yoksa dayanıklılık olarakta muhteşem birisi yumruk gücü olarakta

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

klitschko o macta kirli oynamasini falan gectim karaktersizlik yaptı .. klitschko iyi adamdır normalde ama arada sacmalayabiliyor boyle anlarda ..

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

gerçektende klitcko o maçta sarıla sarıla çıldırttı bizi hayatımda izlediğim en sıkıcı maçtı güreşmiydi boks maçımı belli değildi ..

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

guresi gec adami ittirip durdu dusurmek icin ..

jackal
Üye
★★★
jackal

abi aslında povetkinin kondisyon fena degil o kadar yumruk atan birisine göre zor yoruluyor . yumrukları fena degil biraz daha yıkıcı yumruklar atabilse efsane olur

özgür can
Üye
★★
özgür can

kankam sana katılıyorum 🙂 adam resmen güreş yaptı 40 pınar güreşlerine hazırlanacaktı herhalde son anda boks maçına çıktı

Hotter
Üye
★★★★

Çabuk yorulsa da kondisyonu iyidir povenin kanka. Belli etmez yorulduğunu. 12 raund her türlü çıkartır.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hiç toz kondurtmaz hiç 😀

Hotter
Üye
★★★★

Ne yapiyim seviyorum alexander sasha povetkinimi 🙂 iyi bir aile babasıdır kendisi.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

enes refik çiftçi wbo dünya gençler şampiyonluk maçına çıkıyor sitede bir haber bile yok arkadaşlar sizce enes dünya şampiyonluğunu getirir mi ülkemize rakip 11-1 lik kariyeri olan karen diye bir ukraynalı maçta ukraynada ve son maçında eski ıbo dünya şampiyonunu yenmiş mehmet bey bunu görüyosanız haberini yapın lütfen Türk boksörlere hiç destek vermiyorsunuz

Hotter
Üye
★★★★

wlad maçında o kadar yumruğu alıpta ayakta kalabilecek boksör zor bulunur. ne olursa olsun pes etmedi asla. price maçında yediği yumrukta sallansa da çenesi güçlüdür. o yumruğu joshua yada wilder yese onlar da aynı duruma düşerdi. çok güçlü bir yumruktu ve ters yakalanmıştı. zaten povetkin inatçı bir boksör. düşse de kalkabilen, çabuk kendine gelebilen birisi. şuan çok mutlu oldum povetkin… Devamını oku »

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

price ‘ın yumruk gücünün wilder ve joshuadan alttan kalır yanı yok price 2008 de bronz almıştı zaten iyi bir boksör ama cam çene olması ve iyi bir antrenörü olmaması onu bitirdi yoksa sağlam kumaşı vardı price’In

Hotter
Üye
★★★★

Helal rebel. Ilk defa beğendim yorumunu. Şu milleti trolleme huyun da olmasa süper olacak.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

CAN ÇIKIYOR HUY ÇIKMIYOR KANKA

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

Yüzemeyen bir hayvan olduğunun farkında olan akrep, bir gün nehrin öte yanına geçmek zorunda kalır. Ne yapacağını düşünürken kıyıda pinekleyen kurbağayı görür. Akrebin kendisine yanaştırığını fark eden kurbağa korkudan suya atlayıp uzaklaşmaya başlar. Akrep yalvaran bir ses tonuyla sorar: “Kurbağa kardeş; karşıya geçmem gerek. Beni sırtında taşır mısın?” Kurbağa büyüyen gözleriyle cevap verir. “Daha neler? Beni sokup öldürürsün!” “Olur mu?”… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Rebel o anlattığın hikayeyi biliyorum ama o canlıyı allah o şekilde yaratmış yani onun düşünme kabiliyeti felan gelişmiyor ama sen herşeyi kasıtlı yapiyosun bırak bu işleri

Hotter
Üye
★★★★

Belki rebelin de gelişmiyor olabilir kanka 🙂 akrep rebel.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Rebel ile ilgili konuşmak istemiyorum kanka susma hakkımı kullanmak istiyorum 😀

Hotter
Üye
★★★★

ama çok azimli çocuktur. bu sitede eskiden de olsa herkes banlanmıştır 1 kere de olsa. ama bu çocuk 500 kere banlandı ve hayla burda 🙂 neyse bende sustum.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

ben hayatımı buna adadım çünkü unsatısfıed olmaya yani ege fitnessi izlersen dediğimi anlarsan unsatısfıed türkçe karşılığı doyumsuz,vazgeçmeyen anlamında yani ben 1000 kerede banlansam bu siteye üye olmaktan vazgeçmicem 1000 kerede knockdown olsam o maçı kazanmak için ayağa kalkıcam hayat bana bu kadar engeller sürsede hayalimi gerçekleştirmek için çabalicam eğer Türkiyedeki herkes böyle olursa eski günlerimize dönebiliriz doları tekrar 1.3 seviyesine… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

seni çok iyi anlıyorum unsatısfıs rebel ….haklısın tabi

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

abi ege fitness gelmiş geçmiş en efsane motivasyon yaz bide sınav için duyman gereken motivasyon yaz bu iki videoyu izle hayatın değişçek

özgür can
Üye
★★
özgür can

zaten wwladınn o meşhur sağını yiyipte ayakta kalabilen çok nadir boksörlerden biri povetkin :)burdan da joshuaya selam olsun ha ha

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

harbiden kanka ya ilk yediği yumrukta yere kapaklandı joshua 🙂

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

evgeny romanov nasıl boksör tkdw usta tanıyormusun

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Hayır tanımıyorum rebel kardeşim

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

wilderla güzel bir maçı var bak derim 2008 de

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

He şu Ahmet kurt un sürekli gündeme getirdiği wilderi yere yatıran adam şimdi hatırladım ya 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

evgeny romanov demişken 14 temmuz da maçı var yakup reis seversin 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ya ne sevmesi İnşallah brutal nakavt olur o hayin 😀

Tuaman
Üye
★★★
Tuaman

Vatan hayini 😀

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

wilderla bir rövanş gelir mi acaba

muhammet acar
Üye
★★★
muhammet acar

şimdilik nakavt olmaz yakup ama eski hesaplar çoktan kapandı wilderı bırak orta ayarda bi boksörle bile kapışması 2 sene alır.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Biliyorum muhammedim Ahmetimle aramızda birbirimize takılıyoruz sadece inan o romanovun yüzünü bile görmemişim daha sadece namını duydum Ahmet beyin sayesinde 😀 yüzünü şeytan görsün hatta onun 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

comment image

Şu karizmaya bak bee 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

AHahahha 😀 vay nursuz köp oğlu bu demek he 🙂 alem adamsın Ahmet ya kahkaha attım evde 🙂

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

bu adam wilderı nakavt etti ama ali eren demirezenin nakavt ettiği adamı nakavt edemedi acaba ali eren wilderı yenebilir mi yoksa ?

özgür can
Üye
★★
özgür can

ha ha 🙂

uguraraslar
Üye
uguraraslar

Stili ve fizigi bana povetkini andırıyor birkaç maçını izledim teknigi fdna degil ama şuan wilderin karşısına çıksa bence şansı çok düşük olurdu.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

9 maç yapmış hepsini kazanmış 6 sı nakavt .. korkusuz bi çocuk bende şimdi biraz maçlarını izledimde dediğin gibi wilder ile başa çıkamayabilir şansı olmazdı bana göre ..sürekli rakibinin üstüne üstüne gidiyor cesur yani sıradan birisi kesinlikle değil ama star olacak hava yok açıkçası

özgür can
Üye
★★
özgür can

elbet daha yere kapaklanacağı adamlar karşısına çıkacaktır kanka 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

İnsalah kankam bi baba yiğit çıkıp benim garakobramın intikamını alması lazım yoksa gözüm açık gider 😀

özgür can
Üye
★★
özgür can

🙂 belki yarın belki yarından da yakın

Canki
Üye
★★★
Canki

Povetkin reyiz candır izlemesi keyifli teknik bir boksör tyson fury ile yapsınlar istiyorum

özgür can
Üye
★★
özgür can

şimdilik furye fazla gelir o ,seneye son baharda olabilir. ama fury çok iyi hazırlanırsa yani eski formuna dönerse yoksa 2.06 metre olarak yere serilir 🙂

Canki
Üye
★★★
Canki

4 sene önce fury povetkin e cüce demişti sonra wbc toplantısında karşılaştılar fury gülerek yanina gitti sarılıp resim çekildiler fury geri dönüp wilder joshua povetkin hepsini yencem diyordu wilder ve joshua milleti oyalıyor poveye anlaşıp bize efsane bir mac izlesinler ben iyi gördüm fury i gayet fit

özgür can
Üye
★★
özgür can

david haye gibi olmasından korkuyorum povetkin gerçekten şimdilik fazla gelir ona.david haye de gayet fit duruyordu ama sonucu gördük.furynin biraz daha zamana ihtiyacı var.

Hotter
Üye
★★★★

pricenin yumruğu derken, price çok güçlü vuran bir boksör. tüm gücüyle ve ters bir yumrukla joshua ve wilderi bile nakavt edebilecek güçte. teknik ve çene konusunda yetersiz olduğu için 3 yıldızlık bir boksördür.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

price olimpiyat 3. sü alperen haberin var mı ?

Hotter
Üye
★★★★

Bugün kafayı sana taktım dostum. Ya sen kendini ifade edemiyorsun yada benim bugün anlama kıtlığım var 🙂 3 yıldız ile gücün alakası yoktur. Bir boksörün 5 yıldızlı olması için diğer ozelliklerinin de tam olması gerek. Pricenin yumruk gücü bir agirsiklet için yeterli durumdadır. Yorumunda pricenin yumruguyla nereden geldiğini şaşıran povetkin dediğin için, bana pricenin yumruklarını küçümsemişsin gibi geldi. Wilder ve… Devamını oku »

Hotter
Üye
★★★★

Hem price joshuayı ve tyson furyi down etmişti. Düşün yani ne kadar güçlü yumruklari var.

msmglmz
Üye
msmglmz

eddie hearn’ün boksörü olsa şu an büyük stardı.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

takam konusunda kesinlikle katilmiyorum sana .. her seyden once aj macinda haksiz yere tko ile bitirildi mac .. takamin aj’ye bir suru net yumruklari vardi .. takam devam edebilirdi o maca .. o macta hakki yenen biri varsa o takamdır .

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

alperen bende joshuacıyım ama şunu kabul etmek lazım joshuayı en çok zorlayan boksör takam oldu prof kariyerinde

jackal
Üye
★★★
jackal

Joshuayı en cok zorlayan nasıl takam oldu ? Klitcko Joshua pro kariyerinde yerleri öptüren tek boksor. cogu raund ortadaydı ve klitcko joshuanın yüzünü carsamba pazarına dönderdi aynı sey klitcko icinde gecerli.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

bunu yazarken klitckho maçını unutmuşum ama herkes klitchkonun joshuayı zorlicağını biliodu hatta nakavt etçeğini düşünenlerde vardı ki çoğu kişi joshua knockdown olunca klitckho nakavt etçek sandı hatta bazılarının görüşü canlı bahis şikesi için klitchko nakavt etmedi diyor o ayrı bir konu diğer konu takama dönelim takam o maçta herkes ilk 3 raund içinde nakavt olur diye düşünüyodu takam aslanlar gibi… Devamını oku »

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

wilder muhammet aliyi yener dedim doğru ama sen o zamanlar üye değildin joshua gelmiş geçmiş en iyi boksör dedim avni yıldırım wilderı nakavt eder dedim bunlarıda dedim eski üyeler bilir yani wildercı değilim ismim bombesquad sebebinide söyliyim bir ara hesap açıyodum 2 gün sonra banlıyodu adminler hatta joshua parker maçının olcağı gün saatler içerisinde banlandılar bu benim kaçıncı hesabım bilmiom… Devamını oku »

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

avni yıldırım wilderı yenemez ama o zaman şöyle bir mantık kurdum sanada anlatayım şimdi avni yıldırım schillery hypoliteyi nakavt etti hypolitte darnel boneyi yendi darnel bone adonisi nakavt etti adonis bellewi nakavt etti bellew haye ‘ı nakavt etti hayeda wilderı sparringde yendi böyle bir mantık düşündüm avni wilderı yener diye (maç 91 kg da olcak) bu arada yazımı yanlış anlamışın… Devamını oku »

Oldi
Üye
★★
Oldi

O nasıl bir mantık MK. A B’yi yenmis B de C’yiyenmişse A c’yi yener onu anlarımda. Maşallah senin tespit z’ye kadar gidiyor. Gerçekten ilginç bir çocuksun. İnşallah aklını iyi şeylere yorarsın 🙂

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Buyuk trolsun amk 🙂

Ali_lewis_tyson
Üye
Ali_lewis_tyson

🙂

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

ulan o zaman vitali lewise 1 tane bile yumruk atamamis amk. yuzdeki hasarlarla yumruk sayisinin ne alakasi var? aj daha sert vurdu ve kasi patladi zaten.. kas en kolay acilan yer zaten yuzde neye yorum yapiyon bos yere. aj o mac zorlandi bu kadar. 10 kere izledim maci ..

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

ulan beynine soktugum , tek haneli zekasini siktigim zaten haksiz yere kazandi dedim .. o mac aj hem zorlandi hem haksiz yere kazandi zaten embesil herif .. okudugunu anla once silkerim belanı senin cocuk .

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

boyle beyinsiz andaval aptal veled-i zinalar gibi sayisiz aj fanı doldu meydan amk

Hotter
Üye
★★★★

kral povetking.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

Hızı disinda 10 numara boksor Povetkin ..

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

yani zaten haksiz yere kazandi aj o maci

muhammet acar
Üye
★★★
muhammet acar

Povetkin sıkı takipte bu şartlar altında eski performansını gösteremez. Boks stili ve fiziksel özellikleride bu dönemin şartlarını sağlamıyor.işin özü şampiyonluk treni kaçalı çok oldu o meşhur kliçko maçında kliçkonun faüllü kirli dövüşüne kuralların içine edişine çözüm bulamadı orda kaybetti. Karşındaki kötü niyetliyse ona karşı erdemli davranmak övünülecek bir şey değildir bence.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

kana kan dişe diş diyorsun yani ..

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

eski gücündeki bir povetkin ağır siklete büyük bir heyecan katardı ama eski çamlar bardak oldu.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

eski pove sadece heyecan katmaz direk indirirdi wilder ajyi falan .. tum kemerleri toplardi .

AJ_23
Üye
AJ_23

povetking reisin yurmruklarına sağlık herifi iyi benzetmiş

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

takam ın bu maçtaki hatası povetkin ile kırışarak dövüşmesiydi. hammer gibi full kapansa zaten nakavt olmaz puanla kaybederdi. bence joshua maçındaki gibi ara ara saldırıp genelde savunma yapmalıydı. ama takam ne yaptı? maç başlar başlamaz povetkin ile kırışmaya, onu nakavt etmeye çalıştı. bu takam emin olun joshua karşısındaki takam değildi. aylarca antrenman yapmış daha genç bir boksördü. povetkin i en… Devamını oku »

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

ahmet kurt sence şuan ki ağırsikletler arasında bir kickboks turnuvası olsa kim kazanır turnuva üyeleri:dillian whyte-jarrel miller-povetkin-wlad bu 4 ü arasında

Canki
Üye
★★★
Canki

madem öyle parker neden nakavt edemedi ahmet

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

parker povetkin kadar güçlü değildi çünkü 🙂

Canki
Üye
★★★
Canki

Poveye laf etme bende parker a etmiyim pakt yapalım birbirimizi korumamız lazım joshua wildercilere karşı

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

ben povetkinge laf etmiyorum ki 🙂 sadece insanların bu konuda yanlış düşündüklerini söylüyorum. yoksa povetkin i seviyorum zaten. doping olayları olduğunda nasıl savunduğumu sende iyi bilirsin.

muhammet acar
Üye
★★★
muhammet acar

ahmet merakımdan soruyorum parkerin yaşı genç sence yumruk gücünü hızını kaybetmeden artırabilirmi

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Bir boksör dövüş stilini değiştirerek daha nakavtçı bir boksöre dönüşebilir. Bunun çok sayıda örneği var. Mesela daha agresif bir boks yaparak, rakibinin savunamadığı noktaları daha iyi değerlendirerek, daha iyi kontralar vurarak veyahut yumruk zamanlamasını iyi tutturarak nakavt oranını yükselten çok sayıda boksör var. Parkerın da vuruş stilinde bir bozukluk var. Mesela yumruklarını güçlü vurmak için değil hızlı vurmak için sallıyor.… Devamını oku »

muhammet acar
Üye
★★★
muhammet acar

ahmet takam o zaman dediğin gibi gençti ve kariyer planları arasında povetkini yenmekte vardı joshua maçına çıktığında ise nakavt olmadan maçını bitirmek isteyen zirve hedefi olmaya bi boksör gibi dövüştü

mehmet dalgaç
Üye
★★
mehmet dalgaç

:)))))))
vay anam vay neler dönmüş serhat ya!! :)))

özgür can
Üye
★★
özgür can

povetkinin joshuayı yeneceğini bende düşünmüyorum ama priceden yediği yumrukla alakalı söylediğine katılmıyorum çünkü çok ters bir yumruktu o ,wilder veya joshua o yumruğu yeseydi inan yeri görürdü.yani povetkine haksızlık yapma, adam yıkılmadım ayaktayım dedi resmen.birde şu atın intikamı var bilirsin priceye ne yaptı bunuda bir düşün.ortizle povetkin maç yaparsa emin ol povetkin o maçı alır güzel kardeşim.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

arkadaşlar bazılarınız yazıyo eski boksörler yok şu yaşında olsaydı vesaire falan filan rahmetli sinan şamil samın bir röpörtajını izledim trtde diyodu ki bende isterdim eski popüler sinan olmayı çok para kazanan sinan olmayı ama yaptım bitti yani o boksörlerde işlerini yaptılar ve bitti artık

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

hadi ordan kertenkele seni

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

senin yorumunun altina ilk cevap verisimde 2 cumle kurdum .. yani pespese ama ayri ayri attim cumleleri .. birisinde zorlandi diyordum digerinde de hak etmedi .. ve son cumlelerimde bile hak etmedi yazdim zaten dingil yani kivirma falan yapmadim cocuk. aj haketmedi ve zorlandi bu kadar basit. hakem abileri hakem babaları jest gectiler aj denen bebeye .. sen de adam… Devamını oku »

Claymaker
Üye
★★★
Claymaker

alperen kim bilmiyorum kim olduğu umrumda değil
yukarıda tartışmaya açık yorumunu beğenmedim çocukça ve sığ buldum genel olarak yorumlarınıda beğenmiyorum okumaya değer görmüyorum

ama Dr.Steelhammer nickli üye
banlanmayı haketmiştir.

daha önce onur ertekin nickli üye aileye hakaret ettiği için binlerce yorumuna rağmen banlanmıştır.

sitede kırmızı çizgiler var arkadaşlar istediğiniz gibi konuşamazsınız unutmayın.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

“anneni skerim” bu cumleyi ben yazmadim iyi oku yukariyi 🙂 ban yemesi gereken kisi belli .

Claymaker
Üye
★★★
Claymaker

veledi zinayı sen yazdın
aileyle hakareti sen başlattın yalansa söyle ?

aileye hakaret ederek aleni küfür bu sitede ban sebebidir birçok kişi daha haif sebeplerden engellendi bu sitede

bence ikinizde ban yemelisiniz

ikiniz adına da utandım adabı muaşeret nedir bilmez küfürleşerek üste çıkmaya çalışan insanlarsınız yazık.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

claymaker ağzına yüreğine sağlık kardeşim … açıkçası 2 yıla yakındır yorum yazıyorum şu yukarıdaki gibi küfürleri ilk defa gördüm onur ertekin bile bu kadar ileri gitmemişti…mehmet bey bu olayı görmüyomu bu site bu kadarmı başıboş sahipsiz inanılır gibi değil ya l_ink kelimesini yazmak yasak ama s.kerim demek serbest … bu nasıl iş anlayan beri gelsin

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

karşıyakalıyı saymassak en büyük küfür olayı bu oldu tkdw usta haklısın

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

arkadaşlar lütfen annelere küfretmeyin. istisnalar çok az da olsa, bütün anneler kutsaldır. bizleri büyüten, bugünlere gelmemizi sağlayan insanlara hakaret etmek bize yakışmaz.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

Arkadaslar oncelikle hepinizden ozur diliyorum .. Malum arkadasla tartisirken beni sinirlendirdi anlık olarak sinirle yazdım .. Normalde zaten kufurbaz birisi degilim ama boyle insanlar olunca karsimda ve kiskirtilinca duramiyorum .. Kusura bakmayin tekrardan .

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

neyse arkadaşlar olan olmuş zaten tahminime göre ikinizde pişmansınız yapılanlardan dr steelhammer kardeşim kusura bakma ama ilk sen anneyi ağzına almışsın burada tarafsız olamıcam alperencan sana biraz tahrikkar yorum yapmış belki ama hiç bişey anneye küfüre mAZERET olarak kabul edilemez sana Bİ ABİN olarak rica ediyorum bütün antony joshuacılardan ve alperenden özür dilemen gerek … bu erdemli davranışı yaparsan bu… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

merhaba alperencanım.. sen haklısın anneye küfür edilmiş kabul edilir bi tarafı elbette yok ama özür dilemek bi erdemdir oda dilemiş sende daha büyük bi erdemlilik örneği göster bence … ama diyorum sen haklısın anneye küfürün hiç bi mazereti olamaz.. hayırlı cumalar kardeşim

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Bende ilk üye olduğumda sürekli agresif yorumlar yazardım wildera laf söylediklerinde köpürürdüm ama sonradan empati yaptım benim yaptığım gibi yapanları seyrettim ve dedimki ulan ne kadar itici işler yapıyormuşum ben ya millet bana cephe almakta haklıymış demeye başladım sen veya o veya üzerine alınan her kimse agresiflik hiç bi zaman para etmez alttan almak bazen daha iyi oluyor .. Neyse… Devamını oku »

Hotter
Üye
★★★★

evet eskiden çok agresif biriydin tkdw. millet senin korkundan wildere laf edemezdi. wilderi eleştirenlere yapmadığını bırakmazdın. zamanında çok çekti herkes senin elinden 🙂 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Hahahah 😀 tamam kanka sende etiket etme bizi daha fazla 😀

Ali_lewis_tyson
Üye
Ali_lewis_tyson

Iyi adamsın TKDW kardeşim,yorumların yaklaşım şeklin siteye güzellik katıyor.. Ayrıca sitedeki herkese hayırlı geceler dilerim..

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ali lewis kardeşim çok teşekkür ederim o senin kalbinin güzelliği sağol varol… hayırlı sabahlar güzel kardeşim

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

Sedyeci unstop halil gardaşım neredesin sen? Mailden de cevap vermiyorsun. Ses ver wilder zor durumda

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Valla merak etmeye başladım bende ya inşallah başına bi işler gelmemiştir …

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

Halil sitemizin neşe kaynağıydı. Wilder haberleri o olmadan çok tatsız.

Canki
Üye
★★★
Canki

Halil abi bizim gibi bos adammi koca wilder karteli yönetiyor gelir yakın zamanda

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

Canki harbi mi diyosun? 🙂

Canki
Üye
★★★
Canki

Kolombiyada escobar neyse turkiyede halil reis o

Tuaman
Üye
★★★
Tuaman

Nerdesin halil reis? Sen yokken kim sedye naraları atacak buralarda 😀 sen wilder teamin başkanısın 😀

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

umut çamkıran 24 haziran zeljko bojice karşı 10 . maçına çıkıcak bu seneki ilk maçı olucak rakip 5 galibiyet 21 yenilgisi bulunuyor ve 20 kez nakavt olmuş kazanırsa belki ilk 100 e girer

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

giremez. rakip rakip değil ki.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ya umut camkıranın maç yaptığı rakiplere geçen baktımda neyin peşinde anlamadım ya ..maç yaptığı bi adamın 46 maçta 45 mağlubiyeti vardı 🙂

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

belki zevk için yapıyodur

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

maça mı çıkıyor sparring mi yapıyor belli değil

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Gerçi bu adamlarla sparring bile yapılmaz. O derece çöp rakiplerle maçı var.

Oldi
Üye
★★
Oldi

Bu adamlarla maç yapmadan önce sparring yaptığı adamların kariyeri nasıl acaba 😀

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

aman oldi kardeşim. ne sen sor ne biz söyleyelim 🙂

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

103 üncü sırada belki 3 sıra atlar dedim 😀

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

kevin johnson un üstüne çıkar. yani 1 sıra yükselir 🙂

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

ahmet kurt bu umutun amatör kariyeri yok mesela bunu menejerler nasıl keşfetmiş ya da ben amatör kariyer yapmadan direk profosyonel olmak için nereye başvurmam lazım bilgin varsa sevinirim yarın antremanlara başlicam ve hedefim büyük

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

birkaç tane amatör maçını bulmuştum aslında. mesela ”umut tyson” yazıp youtube dan izleyebilirsin.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ya benim takıldığım yer rakipleri maçı yarıda bırakınca adamlara bide trip atıyor 😀

Tuaman
Üye
★★★
Tuaman

Yav abi tyson golota maçını izlemiş gelmiş. Hareketler hep tyson kopyası. Tamam bi idolün olur ama bu umutun nerdeyse ringde bastığı yerler bile tysonla aynı 😀

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

aynen ha 🙂

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

Araştırmacı gazeteci alper panpamdan aldığım son bilgiyi aktarayım.

Dubois son yaptığı sparringde knock down olmuş

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

kimle yaptığı sparringde bilgi var mı usta

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

Martin ilunga

Hotter
Üye
★★★★

Demek çenesi sıkıntılı.

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

Aynen. Bu haberle duboisin havası azalır

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Yalnız bu martin ilungaya baktımda hayvan gibi bişey ya … çok sağlam çocuk ağır siklet boksörü ve cumartesi maçı var …

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

Flaş haberi boks dünyası twitterdan paylaşmış.

Ağır Sikletin genç yeteneklerinden Daniel Dubois Cumartesi günü Britanya Ağır Siklet Şampiyonluğu için Tom Little ile karşılaşacak.

Little’ın iddiasına göre Dubois geçen hafta Martin Bakole Ilunga ile yaptığı sparringde zor anlar yaşayarak ringden çekildi.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

martin bakole takip ettiğim afrikalı bir boksör. bakalım dubois in 3 raundda nakavt ettiği dl jones karşısında ne yapacak. o maçta bu hafta sonu olacak.

dubois bence büyük bir yetenek ama yaşı itibariyle çok eksiği var. bence tom little bile dubois e sıkıntı çıkarabilir. tom little patlayıcı kroşeleri olan, ani yumruklar atabilen bir boksör.

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Ahmetim sen bu simon keanide takip ediyodun galiba oda gecen hafta ilginc brutalden bozma bi tkoya imza atti. Gormediysen nette bulabilirsin.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

bak bunu söylediğin çok iyi oldu ya. allah razı olsun 🙂 1-2 gün yazdım maçı youtube a koymamışlardı. bende daha bakmıyordum. simon kean-adam braidwood. çok ilginç ama müthiş bi nakavt yalnız 🙂

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Aynen rakip uyurgezer gibiydi bi ara sonra bi kendine geldi filan ama zayif rakipti.
Oscar rivas- b.jennings
Ve bi muddet once yazdigim
Kownacki-c.martin maclarida gundemde

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

keşke olsa bu maçlar

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Eyv panpa sagol kaynak belirtmissin.bu haber daha once internete dusmustu zaten dun. bende yazcaktim ama o kadar ozel haber yazdik burda ne bi tesekkur eden,ne bi kutu topkek yollayan oldu site yonetiminden. Ozellikle bu konuda mehmet erteme cok kirginim.neyse ki hukumetimiz bu konuya el atti ve benim gibi kahvelerde surten biri olarak artik bu tarz ozel haberleri cok daha rahat… Devamını oku »

Claymaker
Üye
★★★
Claymaker

kimi hak hukuk adalet kimi çay kek oralet diyor
bugün izmirde olanlara gündoğdu meydanından selam olsun

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

D.benavidez-a.dirrell maci eylul gibi.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

benavidez ne kadar iyiymiş görelim bakalım

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever

haber için teşekkürler dostum. bir istihbarat teşkilatın olduğunu düşünmeye başladım 🙂 ben boks bilginin de çok iyi olduğunu tahmin ediyorum, açıkçası maç analizlerinden de istifade etmek isterim. iyi geceler.

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Sagol kardesim eksik olma.maclar oldukca ufak tefek analizlerde sikistiririz araya
Sanada iyi geceler.

GGG
Üye
★★★
GGG

Bu maçtaki Povetkin caşhuva’yı pestile çevirir

uguraraslar
Üye
uguraraslar

Bryant jenings dimitrenko maçı kesinleşti şu dimitrenkonun kaybetmesini çok istiyorum muthiş sıkıcı bir boksör sarılmaktan baska bir numarası yok çok agır yumrugu kuvvetli ancak oda yakalayabilirse bu agır çekim halleriyle birde kendini her pozisyonda yere atması yokmu kaybedip gözden düşmesini bekliyorumki öylede olacaktır jennings dimitrenkoyu yener bence ama dimitrenko yine maçı çirkinleştirmek için herşeyi yapar.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Valla kardeşim bu yazdığını Ahmet kurt görmesin köpürür çünkü dimitrenko onun göz bebeğidir dimitrenko yenildiğinde sitede terör estiriyor çok zor anlar yaşıyoruz 🙂 yanlız çok sağlam yumrukları var bu dimitrenkonun ters köşe yapabilir jenningsi

Hotter
Üye
★★★★

of ya dimitrenko kesin kaybedecek Bryant Jennings’e. ahmet kurt dostumuz üzülecek. artık dimitrenkonun yasını tutar ve 3 gün uğramaz siteye. keşke boks bir yumruğa bakar deyimi gerçek olsa da dimitrenko kazansa maçı ama zor. şimdiden moral vermeye başlayalım ahmet kurta 🙂 beyler maç günü profil resimlerimizi dimitrenko yapıyoruz. daha önce de yapmıştık.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Hahahah 😀 Dimitrenko Kaybederse var ya isyan çıkarır sitede gerçekten 😀 maç günü harbiden profil resmimizi dimitrenko yapıyoruz hep beraber 🙂

Hotter
Üye
★★★★

hatta nicklerimizi de dimitrenko olarak değiştirelim maç günü. elimizden geldiği kadar ahmet dostumuzun moralini yüksek tutmak boynumuzun borcudur. diğer arkadaşlar da destek verirse sitede ki isyanı bir nebze de olsun azaltmış oluruz 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

2. Patrona Ahmet ayaklanması 😀

Hotter
Üye
★★★★

hahaha koptum ya 🙂 ahmetin bizim gibi dostları varken sırtı yere gelmez. en son dimitrenko maçında biz profil resimlerimizi dimitrenko yapıp diğer arkadaşlara da rica etmiştik. tam tamına 9 tane dimitrenko profilli üye olmuştuk. bu sefer sayımızı arttırıp 15 dimitrenko profil resimli üye olmamız lazım 🙂 daha çok desteğe ihtiyacımız olacak 18 ağustosta.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Kimse yapmazsa gerekirse Ahmet reis için sahte üyelik açar heryeri dimitrenko resimleriyle doldururuz 😀

uguraraslar
Üye
uguraraslar

Kusura bakmasın dimitrenkonun fanı olabilecegini hiç düşünmemiştim:)tek silhı güçlü yumrugu granatıda öyle yatırmıstı yakalayabilirse tek yumrukta indirebilir ama jenings çok hareketli bir boksör yakalayamaz bence her nekadar boy avantajı dimitrenkoda olsada jenings daha klas bir boksör bu adam rovcanini yenemiyordu ya bu maçı alirsa benim için sürpriz okur.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

zaten dimitrenkoya olan aşkıda granat maçından sonra başladı burada aylarca dimitrenko şöyle dimitrenko böyle kulağımıza tecavüz etti … dimitrenko aynı price gibi aslında kalasın teki kuvvetli ama kalas işte jennings bakalım neler yapabilecek bu maçta merak ediyorum ..ayrıca maç bilgisi için teşekkürler dostum

jackal
Üye
★★★
jackal

Bu arada bilmeyenler için bakole ilunga makabunun kardeşi . Bakole sağlam boksördür Gormanla Soltby maçından önce sparring ler yapmıştı . Abisi daha önce cruiserweightte kemer maçına çıktı 2 3 sene sonra bakoleyi de kemer maçına çıkarken gorursek sürpriz olmaz

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

abisi bellewe fena nakavt olmuştu nakavt olmadan öncede ters takla attırmıştı yumrukla(espri değil ciddi ciddi)

jackal
Üye
★★★
jackal

ters takla atan abisi degildi tony bellew ters takla atmıstı. ama devamında bellew kalkıp nakavt etmisti

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

bir daha oku yazdığımı aynı şeyden bahsediyoruz zaten

Dr.Steelhammer
Üye
★★★
Dr.Steelhammer

nakavt olmadan once bellewe takla attirmis demis zaten arkadas ..

jackal
Üye
★★★
jackal

lan rebel o kadar trolsun ki dogru yazdıgın seyi yanlıs anlamısım trol diye 😀

IFBB PRO REBEL
Üye
★★
IFBB PRO REBEL

arkadaşlar remy bonjasky çoğunuz bilir badr hariyi -gökhan sakiyi felan yenmiş biri you.tubeda kanalı var official bonjasky diye yıldız kickboksörlerle röpörtaj yapıyo felemenkçe bilen izleyebilir ben izledim bişey anlamadım felemenkçe bilmediğim için bilen Türkçe ya da ingilizce çeviri yaparsa iyi olur

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

…..