WBC Başkanı: “Anthony Joshua ve Deontay Wilder O Tarihte Ringe Çıkacak”


joshua-wilder

29 Nisan’da Wladimir Klitschko’yu 11. rauntta teknik nakavtla mağlup eden İngiliz WBA ve IBF dünya ağır sıklet şampiyonu Anthony Joshua’nın 2017 yılının sonlarında Ukraynalı eski şampiyonla rövanş maçına çıkması beklenirken, Klitschko’nun emekliliğini açıklamasıyla bu planı suya düşmüştü.

Joshua’nın 28 Ekim’de kemerlerini ünlü Bulgar boksör Kubrat Pulev’e karşı koruma beklenirken, Pulev’in bu kadar kısa sürede maça hazırlanamayacağını açıklamasıyla, bu planın da akıbeti belirsiz bir hal almıştı.

WBC dünya şampiyonu ABD’li Deontay Wilder’ın ise 4 Kasım’da Kübalı eski WBA şampiyonu Luis Ortiz’le ringe çıkması bekleniyor.

Joshua  ve Wilder’ın ringe çıkarak WBC, WBA ve IBF kemerlerini birleştirmesi ise tüm boks kamuoyunun ortak talebi.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan WBC başkanı Mauricio Suleiman, Joshua ve Wilder’ın örnek birer boksör olduklarını ve mutlaka ringde karşı karşıya gelmelerini istediklerini, bunun gerçekleşmesi için her şartı zorlayacaklarını ifade etti.

Bu yıl her iki boksörün de kemerlerini korumayla yükümlü oldukları maçlar olduğunu, bu nedenle Joshua vs Wilder karşılaşması için en uygun tarihin 2018’in ilk yarısı olduğunu ifade etti.

Sizce Joshua ve Wilder’ın ringe çıkması halinde kazanan kim olur? Görüşlerinizi yorum alanında ifade edebilirsiniz.

 


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

Yorumlar

158 Yorum - "WBC Başkanı: “Anthony Joshua ve Deontay Wilder O Tarihte Ringe Çıkacak”"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Alperen Can
Üye
Alperen Can

joshua ağır sikletin kralı ambargo koymaya devamm

conan
Üye
★★★
conan

Joshua tek koluyla yener.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Conan iyimisin dostum joshua tek koluyla yener yazmışsın benmi Yanlış okudum yoksa 🙂

conan
Üye
★★★
conan

Yeğenim yazmış kanka. Telefonu masanın üstündeyken alıp yazmış.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Ahahaha 🙂

Harun
Üye
★★
Harun

ironi yapmış işte. joshua fanlarına 🙂

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Iki balondan biri nakavt olarak patlar.

Kazanan

% 69.69 joshua
% 30.31 wilder

Nakavtla kazanir.

Wilder nakavt olursa dikis tutmaz sabri gibi olur bir daha kimse o dikisi sokemez.

Kızılderelı
Üye
Kızılderelı

joshua nakavt eder çünkü wilder korkarak maça çıkacak ve baştan yenilgiyi kabul edecek
Joshua kliçko gibi birini yenmesi ona inanılmaz tecrübe ve özgüven verdi
Wilder iyi boksörlerle maç yapmamasının zararını bu maçta görmüş olacak

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Ikiside güçlü yumruklara sahip ikiside birbirini yıkacak guce sahip ama wilder çok savruk joshua buyuk maça çıkarak buyuk bir tecrübe kazandi savunmasi daha iyi wilderdan %80 Joshua nakavtlar %20 de wilder nakavt eder.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
wilderin karnesi 38w(37ko) dunyanin en buyuk kemeri wbc nin dunya şampiyonu olmuş, daha napsin? ya adam ilk 32 macinda rakiplerine 4.roundu bile gostermedi.bunu kim yapmış? tyson bile yapamadı, vitali bile yapamadı. su an 38w(37ko) ile uzak ara tek başına rekora kosuyo. wilder rakipsiz kardeşim, kimse durduramaz wilderi. adam 38w(37ko) ve daha bir kez nakdavn bile olmadi. ben söylüyorum hep wilderda… Devamını oku »
Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu
Abi o kadarda sisirmeya yemin ederim oyle bi anlatiyorsunki oyle bi cumleler kuruyorsunki wilder diyilde bu cumleler balon gibi geliyor. Kimse yenemez nedirya . Bide ilk 32 macta 4.raundu gostermedi rakibine diyorsun , bunu Tyson bilr yapmadi diyorsunya Tyson 32 macini boktan rakiplerle cikmadi her halde . Bazi yorumlari yerinde yapiyorsun ama bazi yorumlarin cok abarti.hani bazen joshua fanlarinin yorunlari… Devamını oku »
SAUL "CANELO" ALVAREZ
Üye
SAUL "CANELO" ALVAREZ

Tyson bile yapamadı demişsin
Tysonla wilder in rakipleri bir mı bi aç bak rakiplere sonra konuş

Yusuf Can Furat
Üye
Yusuf Can Furat
Boksu doğru düzgün takip edip fanboyluk yapmayan herkes Joshua’nın bu olası maçta favori olduğunu bilir. Wlad maçında İngiliz spiker 5. round için tek yumruk yemeden sallandı demişti Joshua için ve bunu kas kütlesine bağlamıştı. Koç ise 3. round molasında Joshua’ya ” Sakin ol, Nefesini iyi kullan. ” demişti. İzleyip görebilirsiniz. Joshua 2 kilo vb vermeli. O kadar düşük kilolar gücü… Devamını oku »
Yusuf Can Furat
Üye
Yusuf Can Furat

Bu arada Wilder durdurulmaz diyen arkadaşa iyi güldüm. 1-2 adamı çıkar onlar beni bile zor durdurur 🙂 Mike Tyson ile Wilder’ı bir tutmak nedir? Neyse arkadaş şaka yapıyor büyük ihtimalle.

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Aynen valla pes yani . Adam tysonu gömdu . Bide 32 macimda tyson yapadi diyor wilderin yaptiklarini. Wilder o zamanda olsaydi tyson ciktigi rakiplerle mac yapsaydi wilder ilk 5 macinda 3 kere yerleri öpmustu.

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic
38 maçda kaç dünya sampiyonuna karşı kemer korumuş . Ilk 30 maçından birisinin bile ismini bilmezsin anca boxrec den sayarsin isimleri. Wilder moĺina ya sallanmış duhupasas gibi povetkinin bayilttigi adami maç sonrasi gözü davul gibi şişen sırf amerikan oldugu için buralara gelen kemerin üstüne yatan bir balondur. Muhtelemen joshua maçında iyi bir para kaldırıp boksu bırakır yada yerel sıradan bir… Devamını oku »
unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
wilderin yumruklari joshuadan cok daha güçlü, joshua kombine yapip cam ceneli wladi bile uyutamadi. eger wilderin cene cam degilse joshuanin sansi sıfırdır net. sedyesi bekliyo. zaten joshuanin kondusyon tirt, wilderin canavar gibi maşallah, eskisi gibi maclar 15 round olsa, 15 round tahat cikaracak enerjisi var makine gibi, teknigi sifir ama buna ramen aşırı yikici yumruguyla yakaladigini indirdi, joshuayida yakalarsa indirir,… Devamını oku »
Harun
Üye
★★
Harun

vitali ve mike tyson’u wilder ile kıyasladığın için senin trol hesap olduğunu düşünüyorum. tamam wilder iyi boksör de çok abartmışsın

SAUL "CANELO" ALVAREZ
Üye
SAUL "CANELO" ALVAREZ

Wilder sana bi tane çaktı herhalde daha güçlü diyorsun ya

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Ortizi niye bu kadar kucumsuyorlar anlamış degilim wilder eğer joshua maçından önce ortizle yaparsa ortiz nakavt eder buyuk ihtimal ve bu maça yazık olur .

PACMAN
Üye
PACMAN

Şimdi bu maç m.ali foremon yada m.ali frazier maçındanda büyük maç olur diyen wilder ve jashua fanları geliirrr

SAUL "CANELO" ALVAREZ
Üye
SAUL "CANELO" ALVAREZ

Gelir olarak çok daha büyük olacak sadece gelir olarak

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
@yusufcan kardesim. senin yasindan fazla boks izleyici tecrubem var buna emin olabilirsin. bak ben sebepleriyle birlikte objektif analiz yaptim. joshuaninda sansi var ama wildetin cenesi saglam degilse var. wilderin cene saglamsa joshuanin sansi sifirdir. kanguru demiski douphas macinda gozu sisti, kardesim bu adamlar etten, gozu siser bu bir eksik degil, joshuaninda wlad macinda sisti, hatta nakdavn oldu, dislik bile atti… Devamını oku »
Harun
Üye
★★
Harun
benim analizlerime göre %60 joshua %40 wilder. wilder’in hızı ve kondüsyonu da biraz daha iyi gözüküyor. her an balyoz sağını çıkarabilir. bu yüzden %40 oran verdim. bunun dışında joshua her açıdan daha komple bir boksör gard alışı, defansı, yumruk gücü, tekniği, çenesininde daha sağlam olduğunu düşünüyorum. wilder’in sağlarını washingtona vurduğu gibi joshua’ya vurması biraz zor. fakat joshua gardı aşabilen bir… Devamını oku »
unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
@muhammed kardesim oncelikle yapici elestirin icin sagolasin. bak tysonun ta 85 yilindaki hallerini canli izleme firsati bulmus, okadar yildir boks izleyen biriyim. benim icin tyson bir numaradir her zaman, o cok baskaydi elbet, kimse tyson olamaz. ben bunu bilirim. ancak bu joshua fanlarinin sacna yorumlarina karsi ve birde wilderin asiri ve gereksiz elestirildigi sebebiyle, bende wilderi ovme kismini abartsamda, cidden… Devamını oku »
Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu
Yani Tyson 1 namumaradir ama yukardaki yorumun okudugumda Tysondan nasil ustun tuta bilir wilderi diye kendi kendime dusundum.sonra altdaki yorumunu gordum joshuada yika bilir wilder teksin yok diye yazmissin bu 2 mesaji ayni adammi yazdi acaba diye onuda dusundum 🙂 🙂 🙂 wildere fani olarak joshuadan iyi diye bilirsin joshua fanlarida ayni seyi yapa bilir ama ya Wilder ya Joshuain… Devamını oku »
Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Wilder her türlü ayıklar joshuayi..isteyen istediğini desin boks aleminin kralı deontay wilder dır… daha dinamik daha atletik yapısıyla joshua nın hakkından gelecektir muakkak zamanı gelince… joshua ilk zorlu maçında 41 yaşındaki adamın karşısında 5 .raundda kollarını dahı kaldiramiyodu hele o şekilde wilder onu bi yakalarsa hastanelik eder.. siz wilderi küçük görmeye devam edin bakalım

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Joshuayi göklere çıkaranlar o gök yüzündeki parlayan yıldız wilderi nasıl görmezler. Wilderin maçlarını izleyen hemen joshua kesin favori nasıl der

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
+999 kralwilder gardaşım benim. wilder team ataga kalkti geliyo son sürat. kimse durduramaz, hatirlayanlar olacaktir wlad macindan sonra sitede anket yspilmisti, jishuayi kim yener diye, %50 den fazla wilder cikmisti. azili cahil joshua fani cemal atalay fena bozulduydu bu sonucu gorunce 🙂 🙂 wilder kralligini coktan kurdu yani wilderin gelmesiyle diğerlerinin sansi bitti, wilder yaslanip birakana kadar wildet cagi var.… Devamını oku »
Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

+999 kardeşim

Borat
Üye
Borat

mesele kimin daha iyi teknik olarak kontrollü dövüşeceğidir. teknik olarak wilder bir boksör gibi yumruk atmıyor rakibe bam güm giriyor veya sallıyor o uzun kollarını. joshua teknik olarak daha iyi en azından boksör gibi hareket ediyor. joshua wlada saldırırken bile boks nizamisini bozmadı ama wilder öyle değil rakip sallandı mı bam güm sokak kavgacısı gibi dalıyor.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Kesinlikle çok güzel analiz yapmışsın kardeşim.. wilderin tek eksik yani zaten o paldır küldür girmesi. Mesela gerald Washington maçında kontrollü maç yapınca tek yumrukta yere serdi. Joshuayada paldır küldür girerse işi zorlaşır ama muakkak o maça zımba gibi hazırlanır daha kontrollü oynar ..

Borat
Üye
Borat

İkisininde tekniği belli hangisi daha akıllı maç çıkarırsa o kazanır. güç olarak derseniz joshua daha ağır basar wildere oranla ama wilder de yumuşak vuran birisi değil onunda insan gibi vurmadığı joshua kadar belli. ama ben wilderin joshua karşısında cılız kalacağını düşünüyorum.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
valla kardeşim kim ne derse desin wilder rakipsiz, rakipleri rakip bile olamiyo adama ki olamazlarda, adam dogustan guc patlamasi, kusursuz fizik, daha oncede yazdim, wilder eskinin sıska joshuasi gibi ilacla kas yapmadi. wildrrda gram steroid yok, 103 kg doğal antremanli kas var adamda, kusursuz, omuzlar genis, 211 reach var, terminator gibi masallah, joshua falan rakip olamaz. bakin birakin yenmeyi rakip… Devamını oku »
Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Hahaha 🙂 kralsın reis

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Valla o sesin kimden cikacagini kimse kestiremez 100de 100 🙂 🙂 🙂

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+
Joshua favori ama bana güven vermiyor herif ha wilder da öyle ama joshuanın bir yerde patlama olasılığı gözüme yüksek geliyor o kadar. wilderin neler yapacağı biraz street fighter gibi dövüştüğünden kestirilemiyor bence. bi bakmışsın karşısındaki herifi yığmış. joshua wildere göre daha okunabilir bir boksör. ama okunabilir olması wilderin onu bayıltacağı anlamına gelmiyor. bence ilk sağlam bir şekilde çeneden yakalayan kazanır.… Devamını oku »
Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Joshua balonsa wilder balonlarin tanrisidir. Joshua yi sevmem ama adamin hakkini yemem adam gibi cıktı klitschkonun karşısına 19.maçında bir efsane potansiyeli gormesemde wilderdan çok daha iyi boksör. Asla joshua ya balon demem ama çok da aman aman yenilmeyecek bir boksör değil. Wilderi bir güzel patlatacaktir bundan şüphem yok

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

daha oncede tartismasi oldu, wildera steroidli bucut iftirasi attilar. isi bilen baktigi anda wilderin doğal kasa sahip bi vucudu oldugunu bilir. bu arada joshuanin eski dar omuzlu koca kafali siska hallerini bilen herkes joshuanin steroidli oldugu konusunu tartışmaz bile. wilder steroidsiz dogal 103 kg kas kutlesi ve antremanla yapilmis vucut. wilderda gram steroid yok

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder
Wilder şu bosvermislik sendromunu anlatıp calismaya başlarsa ezer geçer.Yapması gereken tek şey çalışmak ve adamakilli 5 yıldızlı bir boksörle mac yapip indirmek.Zaten bunu yaparsa bütün ibreler wilderı gösterecektir. Joshua wladi yendiği için ve wilderin rakip seçimleri iyi olmadığı için joshua favori gösterilebilir. Ancak biliyorsunuz ki insanların düşünceleri çok çabuk değişir.1 maça bakar her şey joshuayi suan kral ilan edenler 1… Devamını oku »
Tyson Fury
Üye
Tyson Fury
Benim bu maçta favorim wilder ortiz maçı bana daha ürkütücü geliyor işin doğrusu wilder kesinlikle cam ceneli bir boksör değil kondisyonu önceki maçlardaki gibi olur maça iyi hazırlanırsa josua yı ringten sedye ile alırlar şu an ağırsikletleri içerisinde yumruk gücü olarak en iyi isim sadece bana göre sıkıntısı savruk dövüşmesi fakat boy ve reach mesafesi açısından o zaafını daha önceki… Devamını oku »
Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Molina gibi hicbir ozelligi olmayan adama sallandi cam çeneye mevcut . Joshua nin da saglam değil ama klitschko maçında çok sert sağ direk yedi çoğu kisi yıkılır di o sağda maçta ciddi yumruklar aldi çenesi nispeten wilder dan iyi.

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder

sallanmanın kralını görmek istiyorsan whyte joshua maçını izlemeni tavsiye derim.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Dillian Whyte joshua yı o biçim salladı ama insanların gözündeki wilder düşmanlığından onuda görmezler maalesef . Wilder sallanır ama joshua sallanmaz… joshua nin korkudan dişlik attığınıda unutmadık

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder

whyte joshua maçının 2.roundunu izlemeniz yeterli 🙂

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Ikiside zayif çeneli boksörler. Joshua whyte maçında iyi bir kontra almıştı . Wilder da molina karsisinda iyi bir kroşe almıştı. Ikiside grogiden çabuk çıktılar hemen topladılar ama birbirlerini yakalarlarsa ıkiside o yumruklara dayanamaz yeri boylar

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder

ikisininde çenesi sağlam değil ancak joshua wladın balyozunu yiyip kalkarak iyi bir tecrübe edinmiş oldu
o nedenle joshua wilder maçı olacaksa wilder bu maçtan önce ortizle dövüşerek iyi bir tecrübe elde etmek zorunda
ancak wilder ortiz maçı wilderı joshua maçına iyi hazırlamış olur.yani bu maç 2018 olacaksa wilder bu yılı boş geçirmeden ortizle maç yapmak zorunda.

Dereboyu
Üye
Dereboyu

Puanlamaya gitmez 49 vilder 51 jos.

Şamil Yalcn
Ziyaretçi
Şamil Yalcn

Yiyin birbirinizi.

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder
bu maçta yumruklar havada uçuşur wilderı Washington maçında fazla beğenmedim umarım bundan sonra yapacağı maçlarda o şekilde dövüşmez ama stiverne maçındaki wilder gibi dinamik ve 12 round boyunca kombine çıkaran kondisyonu üst düzey bir wilder maça çıkarsa o zaman maçın keyfi bir başka olur joshua o kas kütlesinden dolayı yorulacak bunu wlad maçından önce de yazmıştım nitekim 5. ve 6.… Devamını oku »
unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@kanguru kardeşim joshuada ikinci roundda whyte salladi, dizlerinin bagi çözüldü, gözler kaydi. bencede joshuanin cene wilderdan bir tik iyi gibi geliyo banada. wilder hiz ve yumruk gucuyle bayiltacak joshuayi ringde sedyesi hazir bekliyo

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Ikisinin çenesi de sağlam değil dogru diyorsun yakalandıklarında indirirler birbirlerini ama wilder çok savruk dövüştüğü icin favori görmüyorum. Joshua daha komple bir boksor yumruk cesitliligi de daha fazla

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@angus kardeşim merhaba.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Angus değil kanka agnus 🙂

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

merhabalar sanada 😀

Abdullah yılmaz
Üye
Abdullah yılmaz

ortiz vilder’i yenerse ortiz-jashua maci harika olur. vilder ortiz’i yenerse jashua-vilder maci sahane olur. bu arada @ unstoppablewilderpunc@ kardesim; biraz kisa yazsan olmaz mi okuysmiyoruz ya. ismini okuyamadigimiz gibi ☺ bu arada tum bokssever arkadaslarimin bayramini kutlar, herkese saglikli ve huzurlu gunler diliyorum.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Seninde bayramın kutlu olsun kardeşim

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@abdullah kardesim, sagolasin, sana ve tum arkadaslara iyi bayramlar…

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@angus kardesim kusura bakma yankis yazmisim, doğrusu agnus muş… tamamdir

Sugar ray robinson
Üye
Sugar ray robinson

Joshua rakibini çalışan adam wladdın denediği yarım sol kroşeleri yememişti wilderında tej silahı sağ crossu onada bir çare bulur gibi geliyor

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

yazmaktan bıktım… artık olsun ve bitsin

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
şugar kardeşim yorumuna katılıyorum ama wilder wlad gibi tek duze bi adam degil, Allah ne verdiyse dalan, vurdumuda rakibi bayiltip doğrudan sedyeyle hastaneye havale ettiriyo. joshuanin wlad macinda savunmasi baya oturmustu, acik buldumu kontrayi kesin cikariyo, af etmiyor ve isabetide yuksek. beni korkutan tek nokta bu. ikisinin boy fizik falan birbirine yakin ve ikiside saldirgan, uzaktan dövüşte wilderin 3cm reach… Devamını oku »
Bankaci
Üye
Bankaci

bu arada kemer maçı umudu verilip yine unutulan ortizin hali

https://youtu.be/Xrdj3sSsbuI

antijoshua kardeşime gitsin yukarıda sabri yorumunu okudum bayadır içten gülemiyordum güldüm :))

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Eyv kardesim..efsane sahneyi hatirlayalim o halde

https://youtu.be/IO-coG7Glso?t=2

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş
Boks maçında her boksörün şansı eşittir %70 e %30 %40 a %60 gibi oranlar 2 boksöre de hakaret olur her ne olursa olsun ringde 2 boksör de eşittir ve saygıyı hak eder birbirinizi kırmaya tartışmaya gerek yok maç hakkında konuşacak olursak bazı arkadaslarinda dediği gibi 2 boksörün de eksileri artıları var kim oyunu iyi okur oyuna dahil olursa kazanır bu… Devamını oku »
unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
yani wilder sagi solu belli olmayan bi adam. jishua wilder icin taktik belirlemekte zorlanacak. zira karsisinda klasik bir boksor yok, belki tum zamanlarin en iyisi olan ve bunu teknigi olmadan yapan bi adam var. joshua boksor ve klasik boksorleri nasil cizebilecegini bilir ama wilder normal bi boksor degil, yani wilderi çözmekte zorlanir diye tahmin ediyorum. wilderin zaten rakip cozmek gibi… Devamını oku »
Bankaci
Üye
Bankaci

gariban ortiz kübalı olmanın bedelini ödüyor maalesef

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@metehan gardaşım +999. adamsin valla en akillica yorumu yapmissin kardesim, helal olsun. joshua fanlari bu yorumunu gormeli mutlaka. bu arada sagolasin sana ve tum arkadaslara saglikli huzurlu iyi bayramlar…

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş

Allah razı olsun cümlemizin varolasın gardaş

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

Allah sendende razi olsun gardasim sagolasin

Abdullah yılmaz
Üye
Abdullah yılmaz

arkadaslar; ortiz-vilder maci olmayacak mi?

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@abdullah gardaşım, ortiz tarafi wilderdan korkmus olacakki, rotayi joshuaya cevirmisler. jishuayi istiyorlarmış. az cakal degil bu ortiz, joshuayi yenebilecegini ve wildera nakavt olacagini bildigi icin geri vites yaptilar. farketmez joshuayi patlatip gelsin ortiz ve wilderin karsisina ciksin, ozamanda patlatir onu wilder sikinti yok. bu arada onurertekin kardesim coktandir yok. insallah iyidir. bu habere onunda yorum yapmasi lazimdi 🙂 🙂

Severinus
Üye
Severinus

+1

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

valla gardaşım yukarda biri yazmis ama bu mac olursa foreman-Ali macinida gecer benden demesi

Uğur Altun
Üye
Uğur Altun
Jashua ağır favori wlademir klischko yu knock etti daha fazla etikete, referans a gerek yok sanırım onun için ama wilder için ise en iyi rakip Bermane Stiverne oldu daha fazla maç ve knockout u olması Jashua nın ezici üstünlüğünü malesef gölgelemiyor. Wilder ın yenmekte zorlandığı eric molina yı, wilder 9. round da knockout etti wilder 3. round da. Açık ara… Devamını oku »
Uğur Altun
Üye
Uğur Altun

pardon wilder 9. round da knockout etti AJ 3. round da düzeltme yapim

Imparator 81
Üye
Imparator 81
Deontay wilder in ilk 32 macinda 4. Raundu dahi rakiplerine gostermeyen diyen arkadasa soylemek istedigim birsey var ilk 32 macini kazanan ve 24 macinda rakiplerini 1. Raundda nakavt eden david rodriquez diye bir boksor var,david in yaptigini deontay wilder dahi yapamadi.yani demek istedigim siradan boksorleri nakavt yapmak cok onemli degil bence onemli olan iyi boksorlerle maca cikmak.lomachenko nun 10 maci… Devamını oku »
EmreOzcelik
Üye
EmreOzcelik

Joshua tek atar

mehmet dalgaç
Üye
mehmet dalgaç

WİLDER İN TEK ŞANSI AJ Yİ ÇENEDEN VURUP UYUTMAK. BAŞKACA HİÇBİR ŞANSI YOK AJ KARŞISINDA. BUNU YAPABİLİR Mİ? BİRAZ ZOR AMA BÖYLE BİR İHTİMAL ZAYIF TA OLSA VAR. BUNUN DIŞINDA AJ HERTÜRLÜ YENER KARAOĞLANI…
HERKESE HAYIRLI BAYRAMLAR….

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+
arkadaşım joshua 3 roundda ko etti wilder 9 muhabbetini çok gereksiz buluyorum. 14 15 yaşında boks izlemeye yeni başlamış yeni yetme muhabbeti tam bi çeki düzen verin şu yorumlarınıza. Joshuaya kazanma ihtimalini yüksek vermem wilderin teknikten uzak ve savruk dövüşündendir. öbür türlü wilderin yanından geçemez zaten.ne yumruk ne hız ne kondisyon. ha şunu da söyleyeyim joshua alsa bile güle oynaya… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

eğer wilder 110 kilo olursa bu maçta bir değişiklik olabilir onun dışında joshua wilderin üstünden tank gibi geçer. tam geçmeye kalkarken wilder sağlı sollu girişir bayıltırsada hiç şaşmam. BU adama bi güvenemedim gitti 😀

Revan Huseynli
Üye
Revan Huseynli

Mütiş mac olur 12raund olsa joshua ama olmazsa nakavt yapacak wilder acik ara favori yok bence wilderi tutuyorum ama objektiv bakiyorum yani

GGG
Üye
★★
GGG
Wilder’ın ne kadar kaliteli bir boksör olduğunu anlamamız için çok iyi rakiplerle maça çıkmasına gerek yok. Tamam rakipler büyük ölçüde belirleyicidir, ama henüz wilder kendini ispatlayacak bir maça çıkmamışken, ona balon da diyemezsiniz. Eğer bir balon arıyorsanız, Eddie Hearn ve medya tarafından şişirilmiş büyük bay balon caşua’ya bakın. Gerçekleştiği taktirde Wilder – ortiz maçında, Wilder’ın gerçek kapasitesini herkes görecek. Ama… Devamını oku »
Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Ggg helal kardeşim…

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

+999 ggg kardeşim. bunlar wildera camur atmak icin wilderin vucududa steroidli dedi, saniyorlarki vucut sadece ilacla yapilir. bilmiyolarki wilder gibi adamlar vardir dogustan super fizige sahiptir. wi

GGG
Üye
★★
GGG
Aynen dostum. Wilder genetik olarak iyi bir fiziğe sahip. Bunda basketbol oynamasının da çok etkisi vardır. Muhteşem bir patlayıcı gücü var, gerçek bir sprinter. Kesinlikle steroid kullandığını düşünmüyorum. Joshua’yı temize çıkarmak için Wilder’a çamur atıyorlar. Bir Joshua’nın amatördeki vücuduna baksınlar bir de Wilder’ın. Sonra şimdiki vücut ölçülerine baksınlar. Joshua doğallık diye birşey yok. Joshua bütünüyle bir proje sadece. Gerçek boksör… Devamını oku »
Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Zaman sadece amk birazcik zaman herseyi aciga cikarir . Kim kendini pompaliyor kim birileri tarafindan pompalaniyor belli olucak . Hep boyle kalacak diyila . O zaman kimin eli kimin go.tundeymis anlasilacak kim trenci kim tren basi gorecek herkes . Bir birine hakaret etmeye ne gerek var 2 tane EFSANE icin .

GGG
Üye
★★
GGG

Sen pek yorum yazmayan, genelde Joshua haberlerinde buraya gelip, argo kelimeler kullanarak küfürlü yorumlar yazan, bokstan anladığını düşünen bir arkadaşımızsın

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu
Kardesim bana catma. Kendi isine bak ne kadar az anlasam senden cok anladigim kesindir. En azindan ben balonlara efsane demiyorum kimsenin ikide bir ne guzel vucudu var diyerek vucuduna tapmiyorum . Herseyin zamanla ortaya cikacagini soyluyorum beyenmiyorsan ismimi gorur gormez hemen diger yorumlara gec. Wilder joshua sizin neniz anlamisda degilim bu adamlari bi akrabaniz gibi savunuyorsunuz gerginlik cikaryorsunuz hatta hakaret… Devamını oku »
GGG
Üye
★★
GGG

Ben kimsenin şahsına hakarette bulunmadım. Aksine sen bana daha önce bu konu sebebiyle Wilder’ın vücudu üzerinden imalı bir yorumla hakarette bulundun. Bugün sana çatmamın sebebi budur. Senden ricam birdaha insanlara bu şekilde hakarette bulunma. Bu bir spor. Bunu unutma. Ayrıca ben Wilder’a efsane falan demedim. Yorumları okumadan cevap yazdığın belli

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu
Bak kardesim ben nerde (sen , senin gibi ) seni ima ederek bi yorum yaptim ?usteki yorumdada oyle bi imada bulunmadim ve simdi bem efsane demedim diyorsun. Bide benim lafim su zenciler icinde biri birine hakaret edenlere.bu adamlari akrabasi gibi koruyub kollayanlara. Bide senin yorumunda kendiliyimden oyle bi imada bulunduysam ve hakaret olarak algilammissa affola. sadece bu adamlari fanlari oyle… Devamını oku »
OsmanAqa
Üye
OsmanAqa

şu wilderin karşılaştığı eli ayağı tutan bir boksör yok . Bir tek Bermane Stiverne . Zaten onuda KO edemedi . Wilderde kumaş var diyen yorumcular var, kumaş karşılaştırması yapmak istiyorsanız ..
https://www.youtube.com/watch?v=pDHcG0nXOqY ( AJ )
https://www.youtube.com/watch?v=9iV9Thb0VCA ( DW )

İkisinin Eric Molino maçı izleyip kimin boksör kimin kumaş olduğunu anlayabilirler …

OsmanAqa
Üye
OsmanAqa

Efsanevi vladı 41 yaşında görüp , tecrübesini tekniğini bir köşeye bırakıp ,11 yıllık yenilgisizliğini unutup , cam ceneli diyip , AJ karalamaya calısanlar , az biraz vlad arastırsın . Emenuel Steward ın vlad hakkında söylediklerini arastırsın . Tabi ilk önce Emenueli araştırsın 🙂

GGG
Üye
★★
GGG
12 yıla yakın bir süredir Klıtschko’yu izlerim. Onun boksu bırakmasına çok üzüldüm. Çok büyük bir şampiyondu. Ve büyük bir şampiyon olarak kalacak. Benim tanıdığım Klıtschko, karşısında öyle dansöz gibi bir o yana bir bu yana salınan ve g*tünden nefes alan Joshua’yı, çok kolay bir şekilde uykuya daldırabilirdi. Ama eğer Joshua’yı yatırsaydı, biz bugün 2018’de gerçekleşecek yüksek gelirli bir joshua –… Devamını oku »
OsmanAqa
Üye
OsmanAqa

ya steroidden haberi olmayanlar ,steroid diye ağlıyor ….
youtube yazın joshua nın yaptıgı antrenmanları izleyn …
günde 8 saat 8 🙂

Bankaci
Üye
Bankaci

Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar ailenizle sağlıklı huzurlu bir bayram geçirmenizi dilerim.

Murat Koc
Üye
Murat Koc

Joshua brutal nakavt eder.

GGG
Üye
★★
GGG

Herkese iyi bayramlar 🙂

Sugar ray robinson
Üye
Sugar ray robinson

Parkerı da beğeniyorum daha çok genç 24 yaşında 24 yaşînda ne aj nede wilder vu düzeydeydi 2 3 yıl içunde mevzu çıkarır

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder

parkerdan fazla umutlanma derim star olacak bir boksör değil.

wilderreis
Üye
wilderreis
Şimdi wilderin eskisi gibi çalışıp çalışmadığını bilmemiz lazım. Unstoppablewilderpunch profil resmi kanıtıdır. wilder vücud olarak antraman olarak en iyi dönemdeydi. Povetkin macı öncesi. Çok çalışmıştı. Rakip ciddiydi. Gerçi maç olmadı. Şimdi szpilka wahhinton maclarında iyi görünmeyen bir fizikle cıktı. Eğer ortiz macı olursa tahminim wilder cok sağkam fizik kondisyon ile maça hazırlanacak. Amerikalı sitelerden okuduklarım wilderin ağustos’tan beri sıkı çalıştığı… Devamını oku »
Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

Öncelikle herkese aileniz ve sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar. İki boksöru de sevmiyorum. Fanlarını da sevmiyorum. Hayatlarında ilk defa onlarla boks izlemeye başlamış gibi davranıyorlar. İkisi de p4p kalitesinde değiller. Bu maçın tek guzel tarafı yenilen boksörun fanlarıyla beraber yok olacak olmaları. Joshua’yı çalışkanlığı, disiplini ve vlad maçında edindiği tecrubeden oturu bir adım önde göruyorum.

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Adamsin Burak . Fanlar zaten biktirdi sanki adamin kardesi oyle koruyorlar kotu taraflarini diyorsun hemen atliyorlar akrabasi sanki adamin . Yeter yahuu (lafım 2 boksorden oturu biri birine hakaret edenlere) alinda boksorlerinizi bi tarafiniza sokun rahatlayin .Wilderin Joshuanin pas pas olacagi gunleri 4 gozle bekliyorum olacaklar zaten .

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

🙂

GGG
Üye
★★
GGG

Yine küfür yine sen

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

GGG kardesim bak parantez iciden kimleri yazdim ve onlar bence hakkediyor o kufuru

Reek
Üye
Reek

unstoppablewilderpunch nickli uye troll, umursayip kendinizi komik duruma dusurmeyin. Mac da joshua’nin wlad macindan sonra dinlenme maclarindan biri olur. Cekismeli macmis gibi aksettirilmeye calisilmasinin sebebi maddi beklentiler tabii ki.

Imparator 81
Üye
Imparator 81

Herkese iyi bayramlar

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@imparator kardesim iyi bayramlar. sagolasin…

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@muhammed kardeşim, yorumunda haklisin tek nokta haric, evet joshusa bir gun paspas olacak, ama wilderin paspas olduğunu goremiceksin hicbir zaman. rekor kırarak namaglup sampiyon olarak kapatacak, tum zamanlarin eniyisi olarak kapatacak

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Insallah kardesim yanilirim ve adam akilli bi boksor cikar ya bu 2sinide bayiltir yada bunlardan biri agir sikletde kralligini ilan eder ve sonunda bu insanlar şu zenciler icin neyidiyi belirsiz adamlar icin site arkadaslarina bu boksorler hakkinda fikir belirttiyi icin hakaret edici kelimeler kullanmaz.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

Hocam, anladigim kadariyla deontay wilder turkiye’nin sosyal medya ayaginda etkili olmak istiyor. Getirisi yuksekse bu isi beraber yapabiliriz. Çok guzel troll hesap olurum. Paraya da sıkışığım bu aralar. Okey diyorsan mail adresimi bırakacağım.

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder
burak yurtsever kaçtır yorumlarına denk geliyorum her yorumunda sitedeki üyelere kendi çapında laf sokmaya çalışıp boş boş konuşuyorsun kimse kimi destekleyeceğini sana sormaz insanlar bir boksörü destekliyor diye sizin oturduğunuz yerden onlara saçma sapan laf söyleme hakkınız yok herkes düşüncelerini yazmakta özgürdür sizin gibi insanlar yüzünden insanlar yorum yapmaya çekiniyor aman bana sunun fanı damgası vururlar aman bana bunun şakşakçılığın… Devamını oku »
Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever
Kardeşim, önce bana diğer yorumlarımı göster kimlere laf sokmaya çalışmışım tek tek yaz, bekliyorum. İki evet kendi çapımda yorum yaptığım doğrudur ama kendi çapımda kimseye laf soktuğum yok. Orada ne yazıyorsa o.3.su söylediğiniz şeylerin mantıklı bir tarafı ve ağırlığı olsun ne iduğu belirsiz saçma sapan iddialarda bulunuyorsunuz ne kafayla yazdığınız belli değil. Kimse bana sormayacak kimi destekledigini isteyen ivica perkovici… Devamını oku »
Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

Ayrıca isteyen görüşlerini yazmakta özgürdur. Söylediginiz şeyler ” ali foreman maçından daha buyuk olur ” ve ” tyson’un başaramadıgını başardı ” gibi mantık sınırlarını zorlayan şeylerse ben de kalp kırmadıkça eleştirmekte özgurum. Kırılmışsa arkadaş söyler, isteyen de İstedigini dedtekler.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

Az önce gördum, geçen gun floyd ile ilgili yaptıgım bir yoruma da sen salça olmuşsun, bunlar ögretmen maaşına laf söylerler falan diye.Anladığım kadarıyla benimle bir problemin var. Benimle herhangi bir şekilde muhatap olmayı kes. Yoksa bu sitede her zamanki saygımı bozmak durumunda kalırım. Senin için iyi olmaz başka turlu bir diyaloga gireriz aslan haberin olsun.

Sugar ray robinson
Üye
Sugar ray robinson

Bu sitede sam langfordla ilgili bilgisi olan yada ulaşabileceğim bir yer bilen varmı

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt
peter quilin 8 eylül de david benavidez-ronald gavril gecesinde ringe çıkacak. maç 10 raund üzerinden değerlendirilecek rakip belli değil. errol spence bu yıl aralık ayında veya önümüzdeki yılın ocak ayında ringe çıkacakmış. düşünülen 2 rakip var. sanırım bu rakibin luis callozo veya lamont peterson olacağı söyleniyor. ikisi de iyi olur. ama lamont peterson ile dövüşürse ne kadar yürekli olduğunu bir… Devamını oku »
UMUTEJDER
Üye
UMUTEJDER
Deontay Wilder’in rüştünü ispatlamadan AJ ile maca cikmasini desteklemiyorum.Yani özetle;bu maci, boks etigi acisindan dogru bulmuyorum. Deontay Wilder’in once Luis ORTIZ ile maca cikip kendini ispatlamasi gerekiyor. AJ,en azindan kendini ispatlayip agir siklet kategorisinde kendini kabul ettirdi. DW ile AJ ,bence ayni klasmanda değiller.Aralarinda sinif farki var.Antonio Jousha,evet bir efsane degil su an icin ama en azindan Deontay Wilder ile… Devamını oku »
conan
Üye
★★★
conan

Balontayıma laf yok uleeeenn.

Hepinizi döverim ulen.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Yürü be kanka adamsın 🙂

Harun
Üye
★★
Harun

wilder’in kondüsyonu ve patlayıcı sağ yumruğu dışında joshua’ya tehlike yaratacak hiçbir özelliği yok. joshua ise her zaman sert yumruklar vuruyor. daha teknik bir çok özelliği çok daha iyi %60joshua, %40wilder diyorum.

Harun
Üye
★★
Harun
ringe çıktığım için tecrübeliyim. bu tecrübeleri bilgiyle birleştirip burda çok iyi yorumlar yapabilirim. boks yapmak, ringe çıkmak, yumruk yemek, karşılığını vermek, sert yumruklar yediğinde o canınızı çok yakan acıyı hissetmek, çenenize aldığınız sert yumrukta başınızın şiddetli derecede sarsılması, sizin ayakta kalmaya çalışmanız. bunlar çok farklı hisler. burada yazdığım her şey de tecrübelerimden yararlanıyorum. 16 yaşındayım ama boks tecrübem ve bilgim… Devamını oku »
Harun
Üye
★★
Harun
öncedende dedim. şimdi de diyorum büyük maçlar her zaman en son olur. tıpkı final gibi, bir filmin, bir romanın sonu gibi. joshua wilder maçı ise ağırsikletın krallığı için olacaktır. floyd-pacman maçı için beklediler. daha çok para kazandılar. floyd-conor maçı için beklediler. daha çok para kazandılar. canelo-golovkin maçı için beklediler. daha çok para kazanıcaklar. promotörler ve boksörler daha çok kazanmak için… Devamını oku »
Harun
Üye
★★
Harun

hepinizin kurban bayramı kutlu olsun 🙂 araba sürerken dikkatli olun. bayram kazaları çok acı oluyor. sevdiklerine ziyarete gidiyorsun. yolda ölüyor veya yaralanıyorsun. sevenlerin perişan oluyor. o yüzden daha geç gidin fakat sağlıklı gidin. iyi tatiller 🙂

Remzi BAYSOYU
Üye
Remzi BAYSOYU
şimdi olaya teknik açıdan yaklaşırsak wilder açısından uzanma mesafesi ve boy avantajı. kondisyon olarakda daha iyi durumda olduğunu rahat söyleyebiliriz. daha fazla tecrübesi var patlayıcılık konusunda da bir tık üstte eksileri ise savunması zayıf ayaklarınında iyi olduğu söylenemez rakiple arasındaki mesafeyi buzamanlara kadar fiziksel avantajı ile kapatıyordu joshua da aynı şeyi yaparken zorlanıcak. çenesi normal bir çene granit diyemeyiz. aj… Devamını oku »
Raze
Üye
Raze

wilderin joshuayı yenmesi tek şansı çenesine cok sert bir yumruk oturtup devamını getirmektir.puanla joshua yı yenemez defans olarakta joshuanın gerisinde teknik olarakta.
joshua kliçko maçında birçok yumruktan eskivle kaçtı. her maç biraz daha gelişiyor defansı. wilder joshua maçı %75 joshua % 25 wilder kazanır bence

chn
Üye
chn

Joshua için zor maç olmaz ( yani wlad macı kadar zor olmaz) zaten wilderi izlerken tam bir boksör olamamış izlemine kapılıyorum ve bu haliyle ortizin karşısında da pek şansı olmadığını düşünüyorum

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

@samsunlu gardaşım tyson aliden iyi idi, wilder ise tysondan hemen sonra gelir benim icin #no1tyson #no2wilder #no3foreman #no4vitali. siralama budur

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

+999 remzibaysoyu gardasim. yorumun harika

mostwanted
Ziyaretçi
mostwanted

önceki yorumları okumadım konusu geçtiyse haberim yok.genelde kim kimi yener şeklinde muhabbet geçiyor da gelir dağılımı nasıl olur sizce?

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Harun kardeşim kaç kilo dövüşüyosun,istanbul şampiyonasına çıktın mı yoksa sadece sparinglerinimi anlatıyosun, hedefin boksör olmak falan mı

Harun
Üye
★★
Harun
dövüştüğüm siklet şu anlık 60 kg. salon bulamadım. bu yüzden lisansta yapamadık. henüz maçlara çıkamadım istanbul’da oturmuyorum 🙂 . kaskız ve korumasız yaptığım sparringleri anlattım. maç gibi yani. kurban bayramı tatilinden sonra antrenmanlar tekrar başlıyor. ben kendimde gelecek görüyorum. ne yazıkki günümüz türkiyesinde gelecek göremiyorum :/ önümüzü kapatıyorlar resmen. oturduğumuz yerde boks salonu dahi yok. kickboks salonunda çok sevdiğim ve… Devamını oku »
BronzeBomber
Üye
BronzeBomber
Yorumlara bakıyorum rüya görüyorsunuz Boş Boş Konuşuyorsunuz Josua 6. rounda yine dizleri titreyecek ve wilder bunu affetmez bir örneğini glovkin vs canelo maçında göreceksiniz. canelo uzun süre patlama yapamaz duygusal degil istatistiksel yaklaşın. Wilder josua maçının sonucu knock out olmasa bile puanla maçıda kemeride wilder e verir. ha josua atak oynar da üzerine giderse ve wilder elastik adam kaçarda dizleri… Devamını oku »
Harun
Üye
★★
Harun

sen 29 eylül de caneloyu izle . bizde 16 eylülde izleyelim.

HAYEEE
Üye
HAYEEE

Wilder en az 10 kilo artış gösterirse jashua yı yener yoksa hiç bir şansı yok malesef.

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay

Wilder’ı biraz daha önde görüyorum. Bakalım Ortiz maçı nasıl geçicek. Notunu o zaman vericem. Joshua ise Wlad maçından sonra benim için hayal kırıklığı…

Hi Tech
Üye
Hi Tech

İzlerken Sesi fazla açmayın patlama sesleri sağır edebilir.

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo
Wilderin yumrukları çok güçlü bunu kimse inkar edemez ama teknik yok savunma denen bir kavram hiç yok adamda. Nasıl bir antrenörü var bu wilderin aklım almıyor. Ya hiç mi savunmayı öğretmez boksörüne bir antrenör ? Wilderin yumrukları çok güçlü evet o güçlü yumrukları ile Joshuanın çenesini yakalayabilecek mi önemli olan bu. Joshuanın buna izin vereceğini düşünmüyorum çünkü Joshuanın savunması çok… Devamını oku »
serhat king
Üye
serhat king

olayı özetlemişsin katılıyorum.
ama wlder areolaya dövüştüğü gibi dövüşmeyecektir.
böyle büyük bir maç olursa açıklarını wildere biri söyler illaki.
bu maç olursa şanslar eşit olur bence

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

Herkese İyi Bayramlar. Nice mutlu bayramlara…

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

Ağırsiklette şuan Joshua dan başka maçları zevk veren kaç boksör var ?

Seyir zevki olarak ağırsiklette izlediğimde en çok keyif aldığım boksör Joshua şuan. Uzun zamandır böyle keyif almamıştım ağırsiklet maçlarını izlerken.

Joshua nın her maçında heyecan var. Bunu çıktığı her maçta izleyenlerin stadyumu doldurmasından anlıyoruz zaten.

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

I Control My Destiny

https://www.instagram.com/p/BYI4W5wjz1o/?taken-by=anthony_joshua

3 Years In This Bumba & Still Running

https://www.instagram.com/p/BYOL72Njxxn/?taken-by=anthony_joshua

Head to @voxi_uk on Twitter from 8:30pm to catch live action from tonight’s launch!

https://www.instagram.com/p/BYeDaY6Dnyc/?taken-by=anthony_joshua

Remzi BAYSOYU
Üye
Remzi BAYSOYU

mehmet bey conor hakkında bir haber okudum eğer doğru ise beyin sarsıntısı geçirmiş sayfada hiçbirşey göremedim

Harun
Üye
★★
Harun

evet doktoru açıklama yapmış. beyninde hasar olmuş galiba

Remzi BAYSOYU
Üye
Remzi BAYSOYU

yazık olmuş yani boksun nekadar sert olduğunu birkez daha görüyoruz mma den çok daha sert bir spor diye boşuna demiyoruz

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
@cemalatalay kardesim. hayret bu yorumun cidden objektif ve teknik bir yorum olmus ve katiliyorum. ama wilder kitismalarda rakiplerini mutlaka yakaliyor ve joshuayida yakalayabilir. seninde dedigin gibi wilder bu macta olaganustu fiziginin ustunlugunu kullanamaz, zira ikiside ayni boyda ve reach mesafeleride ayni sayilir. buna birde jishuanin savunmasini, teknik olsusunu, rakibin hatasinda dogru kontrayi isabetli sekilde vurdugunu, bunun yaninda wilderin savruklugunu ekledigimizde,… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Harun kardeşim Ben eskiden yapıyodum 3 sene falan yaptım, eğer kadıköyde olsaydın bu konuda çok şanslı olabilirdin.

Harun
Üye
★★
Harun

kocaeli’de oturuyorum. aramızda en fazla 1-2 saat var 🙂 akrabalarımın çoğu da istanbul’da oturuyor. umarım hayat yolumu iyi yerlere düşürür.

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Conor o paraylan kendine yeni bir beyin satın alır 😀 sıkıntı olmaz.

Deontay_Wilder
Üye
Deontay_Wilder
teknik ve boks zekası çok önemli iki şeydir bu spor için teknik sizin bu spora yeteneğinizin olup olmadığını gösterir boks zekası ise boksu bilip bilmediğinizi gösterir özellikle boksa çekirdekten başlamak bu noktada çok önemlidir çünkü çekirdekten başlayan bir boksör boksu daha iyi bilir boks zekası sonradan başlayana göre daha iyidir bu tecrübe ile sabit belli bir şey bir boksör komple… Devamını oku »
unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

conor haşat eder diyen therebel nickli ergen nerede simdi acaba? anlamistir boylece boksun nasil bi spor oldugunu ve birdaha mma icin vik vik ötmez

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

the rebel bayram tatili için memlekete gitmiş 🙂

MrN0
Ziyaretçi
MrN0

jashua nın son maçını kazanması klichonun salaklığından naşka birşey değildir !!!! jashunanın tüm maçlarını seyredin ? adam gibi sadece kklickhodan yumruk yedi ondada yeri öptü !!! kıçından soluk alan jashua wilder karşısında sadece yeri öper başkada birşey olmaz !!! ha bu arada jashuanın zamanında aldığı steroidler şimdidde görüyorumki midesini tırmalıyor bunuda unutmayın !!!!

MrN0
Ziyaretçi
MrN0

benim bu maçda fovarim TYSON FURRY 😀 kesinlikle bu maça gitmeli ve maç bitiminde olay çıkartmalı 😀

Ahmet
Üye
Ahmet
Her iki boksöründe ayrı ayrı özellikleri var o yüzden kesin hüküm vermek doğru olmaz.. fakat benim kendi şahsi kanaatime göre Wilder Joshua’ya göre biraz daha iyi gibi duruyor. Her iki boksöründe nakvatlarını maçlarını izledim evet Joshua da dev isimleri devirdi Vladimir Kliçko gibi bir boksörü yere yıkı. Anthoney Johsua favorim ama Deontay Wilder ı tanıyınca Joshou nın bu sefer işi… Devamını oku »
Ahmet
Üye
Ahmet
Söylenenlere göre Anthony Joshua bu kaslı vücudunu steroid alarak yapmış ama ne derece doğru ne derece yanlış bilemem. Deontay Wilder in vücuduna bakılırsa gayet doğal gözüküyor görünen köy kılavuz işitmez zaten. Mesela Deontay ın biceps (Ön kol) ölçüsü ile Joshua nın biceps ölçüsünde bariz fark vardır. Şunu da belirtmek isterim ki, güçlü bir yumruk sadece hıza dayalı değildir elbette bunun… Devamını oku »