Parker İddialı: Anthony Joshua ile Ringe Çıktığımızda..

joshua-parker_5

Geçtiğimiz hafta sonu İngiltere’de namağlup Hughie Fury’nin karşısına çıkan ve 12 raunt sonunda rakibini puanla mağlup ederek WBO ağır sıklet unvanını koruyan Yeni Zelandalı şampiyon Joseph Parker, gözünü en yükseğe dikti.

2018 yılında Anthony Joshua ile ringe çıkmak istediğini ifade eden Parker, “Joshua çok güçlü ve büyük bir şampiyon, ama benimle karşı karşıya geldiğinde zayıflıkları da ortaya çıkacak. Ben ondan daha hızlıyım ve ringe daha çok hakimim, bu da ringe çıktığımızda belirleyici faktör olacak” şeklinde konuştu.

Parker ayrıca Joshua’nın da kendilerinin de kemerleri birleştirmek istediğini, bu nedenle İngiliz şampiyon ile en kısa sürede karşılaşmak istediklerini ifade ederken, Yeni Zelandalı şampiyonun antrenörü Kevin Barry de Joshua’nın boks stilinin de Parker için çok uygun olduğunu iddia etti.

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. ahmet kurt

    parker ı charles martin gibi patlamak için ona buna meydan okuyan bir boksör sanmayın. daha 2015 yılındayken bile chagaev, lucas browne gibi boksörlere meydan okumuş ve yanıt alamamıştı. geçen yıl zaten andy ruiz ve takam ile dövüştü. david haye sparring yaptığı takam ın chisora dan çok daha güçlü olduğunu söylemişti. takam-povetkin maçında da bunu görmüştük. takam pove yi birkaç kez ciddi şekilde sallamıştı. buna rağmen 24 yaşındaki parker hiçbir o güne dek daha elle tutulur hiçbir maça çıkmadığı halde takam ı yendi. 2015 te parker la sparring yapan wladimir klitschko da parkerın çok yetenekli bir boksör olduğuna şiddetle vurgu yapmıştı. parker ın tek sorunu bana gelişemiyor olmasıymış gibi geliyor. 23-24 yaşlarındayken yaptıkları bence gerçekten müthiş. joshua gibi kendini geliştirse eminim ortalığın altını üstüne getirir. hatta joshuayla kıran kırana dövüşür. sağlam çeneli ve hiç kimseden korkusu yok. ama nedense kendini geliştiremiyormuş gibi bir his var içimde. mesela son 1-2 senede çok büyük bir gelişme kaydetmiş gibi görünmüyor.

    ama inanıyorum 🙂 parker siklettekileri duman edecek ulen 🙂 büyük şampiyon olacak bu parker. demedi demeyin.

    • ahmet kurt

      yorumun ortalarında silmek istediğim bazı kelimeleri silmeyip, üstüne yorumu yanlış okuyup devamını da yanlış getirmişim 🙂 düzgün şeklini yazayım. ”buna rağmen 24 yaşındaki parker, o güne dek daha hiçbir elle tutulur maça çıkmadığı halde takam ı yendi”.

    • Big George

      Parker bence de balon falan değil ama bu yaştan sonra gelişmesi zor bence. Üç yaşından beri boks yapıyormuş adam, daha ne kadar gelişsin resmen boksör olarak doğmuş. 😀

      Ama ortalama üstü bir boksör. Hughie Fury maçından da önce Wilder ve Joshua’ya meydan okuyordu hatta burada yavaş gel yeğenim diyorlardı. Bence ilginç bir boksör bu parker ama çekici değil şov bakımından.

      Bence kemer birleştirme maçlarını hak ediyor. Ya kemer birleştirip yoluna devam etsin, ya da sahayı meşgul etmesin veteran bir boksör olsun. Her türlü Whyte, Wach, Chisora’dan falan iyidir.

      • Deontay_Wilder

        3 yasından beri boks mu bu bana birini hatırlattı 😀

        • boks dehası

          bu cihanda 2 yaşında babası ile birlikte boks maçı izleyen tek kişi bendim. ben 2 yaşında “anne ve baba” kelimesinden önce “boks” kelimesini öğrenmiş özel bir kişiyim. sırf bu sebepten dolayı büyükbabam bana dahi diyordu.

          sizin gibi orta yaş dönemimde boks ile tanışmadım. ben boks ile doğdum. boks benim için bir felsefe, ülke, damarlarımda akan pembe kan.

          ben hassas ve narin boks prensesiyim.

          not: boksun baş tacı.

    • Emre

      Kardeşim güzel yorum. Benim görüşümse Parker kesinlikle Joshua için küçük bir yem olacaktır. Parker joshuaya göre daha seri değil ve ani şiddetli patlamaları var ve bunlar indirici vuruşlar bence parker kariyerine joshuayı koymakla hata etti. Meydan okuma nedeni ise joshuanın son maçtaki eksiklerindendir. Ama joshua o maçtan büyük ders aldı ve hatalarını düzeltecektir. Farkındaysanız 11. Raundda ilk raund gibi indirdi Vladimiri. Joshuanın artık vücut değil taktik çalışması gerek. Joshua bir sonraki rakibinden sonra yıldızı tavan yapacaktır görecez hepimiz. Son maçtan aldığı olumsuz eleştiriler tersine dönecektir. Yine söylüyorum parkera olası joshua maçında başarılar dilerim. Benim açımdan parker bir balon sadece. Saygılar

      • Emre

        Joshuanın K.o edeceğine inanıyorum. Dillian whyte maçındaki gibi indirir

  2. Ordinaryus H

    parker shawn porter’ın çok daha yeteneksiz ve daha savruk ağırsiklet versiyonu gibi. berbat bir boksör.
    üstelik aj için fazla ufak.

  3. Garyosullivan

    Parkerda kesinlikle bir B planı yok. Rakip, antrenmanlarda çalıştıklarının dışında bir taktik içine girerse maç içinde hiçbirşey üretemiyor. Yine de kırışmalarda jashua karşısında şansı yok diyemem. Kesinlikle jashuaya sorun çıkarma ihtimali var.

  4. dogannn

    Bence parker tüm boksseverleri şaşkına uğratabilir. Ben parker ın joshua karşısında ciddi şekilde şansı olduğunu düşünüyorum. Joshua ya göre gayet hızlı ve dayanıklılığı çok iyi. Bence harika bir maç olur. Parker a boksör değil diyenlerede anlam veremiyorum. Joshua body ci köyü wilder teknik yoksunu boksör değil povetkin dopingci parker tırt ortiz yaşlı işi bitik eeee kim boksör

    • ahmet kurt

      boyu biraz daha uzun olsa bende ciddi ciddi şans verirdim. ama boy günümüzde çok büyük bir avantaj. mesela hughie fury o gece wilder veya joshuayla maç yapsa en fazla 4. yada 5. raundu görebilirdi. ama parker boyundan ve kısa kollarından dolayı bir türlü yakalayamadı. birkaç kez kırışsa nakavt edecekti. ama hughie fury bu imkanı parker a vermeyince başaramadı. joshua maçını da joshua nın stili belirler. joshua eğer uzaktan boks yaparsa çok zorlanmadan parkerı yener. parker ın tek şansı joshua nın ona hücum boksu yapması. belki whyte gibi çeneden yakalarsa nakavt edebilir(yada knockdown). çok çabuk elleri var. sağlı sollu çok hızlı vuruyor. salladığı bir rakibinin üzerine gözü kararmış bir çılgın gibi geliyor. çenesi de gayet sağlam. fakat ne olursa olsun bu yıl içerisinde joshua ile maç yaparsa bana göre şansı %15 ten fazla değildir. önümüzdeki yıl neler olup biteceğini zamanla göreceğiz.

      • dogannn

        Ahmet hocam kesinlikle joshua favori o konuda hemfikiriz ama joshua kasları nedeniyle hantal sayılabilecek boksör. Parker a şans vermemin asıl nedeni joshua saldırdığında yüzde 100 e yakın işi bitiriyor fakat çok dayanıklı bir boksör yıkılmaz ise veya geri dönüş yaparsa joshua yı bitirebilir. Bence joshua nın en büyük avantajı çok güçlü olması evet ama aşırı kasları bir bakımada dezavantaj ı. Parker dayanıklılık anlamında çok iyi sınavlar verdi. Ben parker a güveniyorum. Joshua ya süpriz yapabilcek iki üç boksörden biri bence. Yüzd 30 35 şansı var benim gözümde

  5. sa yo na ra

    parker fena bir boksör değil her türlü şansı var. kondisyon olarak joshua dan daha iyi gibi gözüküyor. çokta efendi bir adam ringe de yakışıyor..

  6. Emre Demir

    parker cesur ve josuaya göre daha hızlı bir boksör. ancak josuanın gücünü geçecek bir oyunu yok. tır gibi ezer josua bunu

  7. Deontay_Wilder

    tutmayın küçük enişteyi bırakın gelsin 🙂

    • ahmet kurt

      193 lük adamı küçük enişte yaptın ya helal olsun 🙂 parker küçük değil diğerleri çok büyük

      • Deontay_Wilder

        parker ne kadar mütevazı bir boksör olsa da joshua’ya karşı şansı yok denecek kadar az
        joshua’yı sevmem ancak parker’dan çok daha güçlü ve daha iyi fiziki yapıya sahip
        joshua’nın yumrukları bir ayıyı öldürebilecek kadar güçlü parker’n çenesi kaldırmaz o yumrukları
        joshua parker’i çok rahat yakalar
        1.93 boy günümüzde ağır sıklet için kısa sayılabilecek bir boy
        cruiserweight boksörler bile 1.90 ı zorluyorken 1.90 ağır sıklet için kısa sayılır
        bu bağlamda joshua wilder fury ve kliçkoların boyu ağır sıklet için ideal ölçülerdedir
        7 8 cm deyip geçmemek lazım çok fark ediyor.

  8. poisonman

    Bende Parkerin şansı olduğunu düşünenlerdenim… Ahmet Kurt’ un dediği gibi kendini fazla geliştirememiş gibi görünüyor, fakat balon olmadığı ve kemerini kolay teslim etmeyeceği kesin korkusuz bir boksör kondisyon ve teknik fena sayılmaz; Joshuayı zorlar sonucunu kestirmesi zor bir maç olur…

  9. Yusuf Can Furat

    Parker gözümde iyi bir boksör balon diyenler halt etmiş ama tespitleri abartılı yanlış. Kaybedeceği bir maçı içi boş argümanlarla ön plana çıkarmaya çalışıyor.

  10. Uğur mehmet birdoğan

    İlk 6 raund geçerse neden olmasın geçebilir mi ? bu tartışmaya açık bence düşük ihtimal . Çenesi sağlam diyebiliriz ama Joshua hedefi bulursa … bu adam normal vurmuyor , kondisyon sıkıntısı yaşasa da yakarlarsa hemen arkasını getirebilen bir yapısı var .

    böyle bir maç olursa parker ın joshua nın one – two ve upper cut karşı planının ne olduğunu merak ediyorum . yakın mesafeye girince bitirici yumruğu olsa belki ama parker da joshua ya ilk raundlarda tehdit edebilecek bir güç yumruğu yok (en azından yakın mesafe de joshua nın ona atabileceklerine kıyasla ) zaten uzaktan dövüşmeye çalışırsa sonu çok daha kötü olur bence . belki ters bir kontra ama bunun içinde joshua nın zamanlamasını çözmesi lazım , ilk raundlarda böyle birşeyin ihtimali de çok düşük görünüyor .

    Parker ın boks kabiliyetlerinin bu maçta sadece saf güçle ezilebileceğini düşünüyorum .

  11. ahmet kurt

    yanlız boks siteleri hala maçın ortada geçtiğini iddia ediyor(çoğuna göre yakın puanlarla parker yenmiş). hatta 12. raunda berabere veren bir site bile var. yabancı videolarda inanılmaz geyiği yapılıyor. bu maçın yorumcular tarafından nasıl ortada görüldüğü, fury ekibinin ciddi ciddi maçı kazandıklarını sanmaları ve hughie fury nin sadece kaçarak nasıl md ile maçı kaybettiğine dair insanlar geyiğin kralını yapıyor. ilginçtir ki 1 kişi bile parker a laf etmiyor 🙂 sevdim bu adamları.

    • Big George

      Jablarla iyi puan topladı Fury öyle deme, daha önce dediğim gibi üç raunt garantisi var bence ama beraberlik çok ekstrem olur. Parker şansını bulduğunda farkını ortaya koydu.

      Bence dört raunt fury, yedi raunt parker, bir raunt berabereydi.

      • ahmet kurt

        aslında fury sitede hiç beğenilmedi ama beni biraz şaşırttı. gerçekten gücü ve yeteneği pek olmasa da boks zekası iyiydi. parkerı sürekli boşa alması. kaçması ve kollarıyla parkerın stilini bozması falan ne bileyim tyson fury i anımsattı biraz. bana göre alsa alsa 3 raund almıştır. ama çok kötü de değildi. bir an olsun rehavete kapılmadı. maçı o kadar ciddiye alıyordu ki 1 kez bile kırışmaya girmedi. yapabileceği en mantıklı şekilde dövüştü ama dediğim gibi yetenekleri ve gücü kısıtlı.

        • Big George

          Tyson Fury’de korkutucu bir cüsse ve baskı kabul etmez bir fiziki üstünlük vardı, bu tarz boks ile de taçlanıyordu o. Çok uzun ve çok iri, buna rağmen çok seri. Tyson Fury bu tarz boksu Parker’ı daha yakında kabullenerek yapar ve daha net döverdi mesela, böyle de olunca hem göze hoş veya değil gelen bir boks olurdu, hem de stilin esas sahibi yapınca bir anlamı olurdu.

          Bence fiziki yetkinliği yok Hughie Fury’nin o konuda. Çünkü ağır siklette o kırışmalarda bir yumruk alsa artık mahvolacak.

          • ahmet kurt

            gövdesi de bana zayıf gibi geldi. parker ne zaman midesine jab vursa vücudunu eğiyordu. sonlara doğru yoruldu ama maçı tamamlamayı başardı. tyson fury ile hughie fury arasında fizik farkı dışında bence yetenek farkı da var. tyson fury ondan çok daha iri olmasına rağmen küçük fury den daha hızlı. güç olarakta aralarında ciddi fark var. bu belki de fury nin iriliğiyle alakalı bir durum. ama dediğim gibi yumruk vurma şekilleri bile kalitelerini ortaya koyuyor. wlad-pulev ve h.fury-t.fury ikilisini birbirine benzetiyorum. bir tane gerçek boksör ve onun yan sanayisi.

            • Big George

              Hughie’de aynen yetenek farkı ve üstüne bir de korku var. Asla yakında kabul etmiyor karşısındaki boksörü, kendisi de bir halt edemeyecek olsa bile o riske girmiyor.

              Tyson Fury öyle şeyler yapıyordu ki aha bu sefer yiyecek çeneye diyorduk, yılan gibi sıyrılıp kırışıyordu rakiple. Cesaret, ortalama bir güç ve hücuma dönüklük de vardı.

  12. Sait

    Parker kemer sahibi iyi boksör ama caşua vilder ikilisini yenmek zor

  13. Remzi BAYSOYU

    bakıyorumda parker hafife alınmış bu adam ingiliz yada amerikalı olsaydı daha ön planda olucaktı. bence okadar emin konuşmayın parker kendini geliştiriyor kimse merak etmesin 5m geriye kaçma olm altın madalyalı fury maçını baz almayın. wilder den bahsetmişsiniz parker savruk dövşen wildera çok sıkıntı yaratabilir aynı şekilde aj yada yaratır aj fizik avantajına rağmen inside dövüşüyor çoğu zaman kırışmalara giriyor parkerın çenesi malum zaten bence çok sağlam bi çenesi var parkerin en çok zorlanacağı rakipler büyük fury tarzı outsidersler ki günümüzdede o stilde pek adam kalmadı

  14. Remzi BAYSOYU

    bu adam 25 yaşında bi iki sene sonra tam potansiyeline ulaşır

  15. Samantha Fox

    Parkerin Kaybedeceği hiç bir şey yok . Bütün Kariyerinde kazanabileceği parayı bir maçta kazanır . Aj altın yumurtlayan tavuk .

  16. Amorous

    Joshua macı parker a sadece para kazandırır. Joshua yı yenecek yumruklara sahip degil.

  17. Yasin Yavuzyılmaz

    3’ünün stili de yakın olduğundan dolayı Parker’ın Klitcshko karşısında şansı ne ise Joshua karşısında da şansı o dur. buna cevap bulduğunuzda kazanacak boksörü de doğru tahmin etmiş olacaksınız. Ancak böyle anlatabiliyoruz bazılarına.

  18. ahmet kurt

    sorun şu ki joshua nın stiliyle wlad ın stilinin uzaktan yakından alakası yok.

  19. Yasin Yavuzyılmaz

    3’ü de “bir adım” ile rakipleri üzerine gidiyor. Geri gittikleri çok ender. 3’ü de rakiplerini ringde takip ediyor. aynı stilde 2 boksör karşı karşıya gelince joshua – klicshko maçındaki gibi bir çarpışma oluyor. Stillerine uymadığı için Geri gidemediklerinden yumruklar konuşuyor. Sadece klicshko diğer aynı stil boksörlere göre biraz daha daire çiziyor ve bunu zıplayarak yapıyor. parker ve joshua ona göre biraz daha hareketsiz sadece. Bu yüzeysel oldu ama istersen daha teknik anlatırım.

    • ahmet kurt

      +1

    • ahmet kurt

      Wilder çoğu rakibini down ettikten sonra bile hücum etmez. Direkleriyle yavaş yavaş rakibini eritir. Joshua ise direklerle wlad kadar başarılı değildir. power punch ağırlıklı dövüşür. Rakibini tyson gibi parçalamaya, mahvetmeye dövüşür. Wlad hemen hemen hiç aparkat vurmaz hatta savurduğu kroşeleri bile az sayıdadır. ama joshua bazen çok güzel aparkatlar vuruyor. Kullandığı Yumruk çeşitleri ve rakiplerine saldırış biçimleri farklı. Wlad açık gard ile dövüşürken joshua kapalı gard ile dövüşür. Joshua genel anlamda temiz boks yaparken wlad sarılma, rakibin kafasını koltuğunun altına alma, çelme takma, ayağa basma, vurduktan sonra rakibi itme gibi pek çok kuraldışı hareketle maçlarını en pis şekilde kazanmaya çalışır. Herşeyden önemlisi de bu iki adamın maçlarını izlediğinde birbirlerine zerre kadar benzetmezsin. Bunu söyleyen ilk kişi sen olabilirsin 🙂 wlad ile joshua bana göre siklette en farklı stile sahip boksörlere örnek verilebilir. Wladın stilinde şuan bir tek pulev dövüşüyor. Joshua ile alakası yok.

    • Yasin Yavuzyılmaz

      Bazı arkadaşlar aşağıdaki yorumlarda joshua ve klicshko stillerinin farklı olduğunu yazmışlar. O zaman şöyle anlatayım. joshua, parker ve klicshko bir maçın genelinde kontra dediğimiz stili kullanan boksörlerdir. klicsko stilini kullanırken bir ali kadar olmasa da arada stick/move ‘a başvurur. circle da sol veya sağ uzatıp boksta şaşırtma dediğimiz yöntemle sağını veya solunu vurur. eliyle vision’u kapatır, tahmin edilmesi güç vuruş gönderir. (joshua bunu daha kısa mesafelerde veya köşelerde yapar.) böylelikle rakibi takipte zorlanır ve avlanır. Parker boyundan dolayı uzun böksörlere kaşrı distant ayarını yapamadığından dolayı mike tyson gibi kontra da in/out yapmak zorundadır ama genel olarak kontrada kalır. Joshua tipik kontra boksörüdür, sadece farklı olarak kısa mesafede cap atar. yeni dubois gibi hepsi pressure boksörler fakat kontrol daha fazla olduğu için dubois kadar değiller. Parker’dan ikisini en belirgin “puncher” özellikeri ayırıyor. yani tek punc da knockout potansiyelleri. Boksta en zevkli maçlar kontra boksörlerin karşılaşması ile olur. En zevksiz maçlar ise 2 infighter boksörün yaptığı maçtır, genelde kafa kafaya dayanma ve sarılma ile geçen maçlardır. parker & fury maçı da zevksizdi o neydi peki derseniz aslında kontra veya infighter + outfighter güzel maç olur, en azından hareketlidir, fakat fury outfighter’ın o kadar kötü bir örneği ki ne stili kullandığını biz de bilmiyoruz 🙂 En kısa 3 boksörün yakın kontra stilini bu şekilde açıklayabilirim.

  20. drfbb

    O gun parkerinda fury nin de performası berbattı. Zaten fury e çok güldum. Yaptıgı boks falan değildi. Tamam kaçarsın outbox yaparsın direklerle dovusursun ama bu yetmez direklerden sonra kroseyi sallayıp rakibi yipratip yorman indirmen gerekir. Adam outbox değil duck fight yaptı. Parker da da bir şampiyon kumaşı göremedim güzel hareketleri olmasına karşın. Joshua bu parker i fiziğiyle gücüyle kombineleri ile mahveder. Adam zorlansa da son 10 yılın en iyi wlad ini ko etti. Joshua yi wilder da zorlayamaz uzaktan ıyi dövüşüyor sagi öldürücü ama joshua eskivi iyi zor oturtur ama joshua kesin yakalar wilder çeneden de vücuttan da kolay yatar çok yumruk yemeye alışık olmadığı için dayanıklı olduğunu düşünmüyorum. Joshua yi amatörde yenen majidov ve nestor var. Nestor tam povetkin gibi dövüşüyor ıyi ve biraz uzun bir pove ve majidov gibi akıllı puancı iyi savunmacı boksörler joshua yi zorlar

    • ahmet kurt

      Son 10 yılın en iyi wladı? 41 yaşındaki wladdan mı bahsediyorsun?

  21. conan

    haye-bellew maçı kesinleşti. 10 aralıkta o2 arenada yapılacak
    .

  22. Remzi BAYSOYU

    joshua ile kliçkonun stillerinin alakası yok birbirleriyle kliçko outsider yanı fury kliçko desen anlarımda bu çok alakasız olmuş

    • Yasin Yavuzyılmaz

      klitschko outfighter tam anlamıyla sayılmaz, daha çok stick/move kontra boksörüdür. Yani 12 round da ağırlıklı olarak stili kontradır. outfighter maç içinde sıklıkla başvurduğu bir yöntem değildir. Outfighter’a dünyada en güzel örnek Floyd Mayweather ve Chris Eubank’dir. Çoğu yerde “move” olayından dolayı outfighter’a benzetilse de klitcshko outfighter gibi geri adım atmaz, sürekli ileri geri zıplar ve circle çizer. Outfighter boksörün en önemli özelliği diğer boksörün onu sürekli takip etmesi, köşelere sıkışmadan yumruklar atması ve ringi parsellemesidir. Outfighter genellikle puan ile kazanmaya yönelik boksörlerdir. Kısaca bu tanım klitcshko ile doğrudan alakalı değil. Ayrıca bu stili uygulamak için çok hızlı ayaklarınız olmalı. Yani tyson fury de değil kardeşim. Outfighter için sikleti genelde daha hafifletmelisin 🙂

      • Remzi BAYSOYU

        müdür şimdi sana şöyle söyleyecem floyd counter puncher bak counter punch olan boksörler genellikle geri yürüyüp aparkat vb step back yapıp yumruk atarlar eubank ise puncher tam alakasız senin anlattığın counter puncher boksörler outfighter ler de kontra yumruklar çıkardığı için karıştırıyorsun birbirine stiller in arasındakiortak özellik agresif olmadan kontra çıkararak maçı sürdürmedir sen karıştırıyorsun bunu anlamak için bu terimleri bilmeye gerek yok

  23. Severinus

    daniel jacobs, luis arias ile dövüşecekmiş,
    luis arias,kovalev-ward undercardında çıkmış ama ben hatırlayamadım,

  24. Deontay_Wilder

    wlad ve joshuanın stilleri arasında kuzeyle güney kadar doğuyla batı kadar fark var.
    joshua geriye adım atarak dövüşen bir boksör değil bir kere
    joshua yumruk yediği zaman sadece gard alıyor
    wlad ise çoğu kez geri kaçarak yumruklardan kaçıyor
    joshua wlad kadar hareketli değil ring içinde zaten wlad’ın footworkleri efsanedir wladın footworklerini izleyen muhammed aliyi hatırlar joshuanın ayakları wlad kadar hareketli değil

    joshua muhammed ali dansı yapsın bakalım bir tarafından solumazsa ben yorum yapmayı bırakırım yapamaz da zaten o stillde bir boksör değil
    joshua daha çok baskı kuran press yapan bir boksör
    joshuanın baskısı rakibi fazla bunaltır çünkü wlad gibi yumruk yemekten korkan birisi değil
    wlad her zaman kontrol delisi olduğu için en zayıf rakipleriyle bile kırışmaya girmemiştir her zaman direkleriyle maçı götürmüştür
    jab vurup geriye çekilir wlad wladın olayı bu jab jab jab
    joshua uppercut direk kroşe allah ne verdiyse..

  25. drfbb

    Arkadaşlar 180 cm boy 110 kg im. Ama ellerim çok büyük değildir. Everlast in 12 oz eldiven paketinin üzerinde 140 lbs 12 oz, 160 lbs 14 oz, 180 lbs 16 oz yazıyordu. 12 oz elime iyi oturdu dıştan görünüş de iyiydi ama biraz antrenman yapsam elimi sikacak gibiydi. 14 oza elim rahat girdi antremanda rahat ederdim ama oda elime bol geldi gibi elimden az düşecek hissi verdi. 110 kg 240 lbs tekabul ediyor 16 oz giymem gerek tarife göre ama piyasada yok artı 14 bile biraz bol geldi sanırım. Artık 14 ‘le mi idare etmeliyim biraz bol mol ama rahat yoksa 180 cm boy ideal kilom son iki rakam 80 kabul etsek o zaman 176 lbs oluyor yine 14 oza denk geliyor ama eli çok büyük biri değilim 12 oz mu alsam. Kilo verince parmaklar da biraz incelecek eller az küçülecek. Bu işlerden anlayan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi

    • GGG Fatih

      Kardeșim antrenda herzaman büyük ozlu eldivenle çalıș. Eline büyük geliyorsa bandaji guzelce Sar öyle giy eldiveni. yüksek Ozlu eldiven demek daha agir eldiven demek macta giyilen eldiven 10-12oz olur senin kilondakilere amatör maclarda 12oz giyer Buda daha hizli daha cigerli daha patlayici yapar seni. Hafif kilolardaki boksörler bile lomachenko felan 20 Oz eldivenle calisir bende oyle calisiyorum tavsiye ederim.

      • Remzi BAYSOYU

        +1 dostum 16 oz en ideali kasları yıpratmaz ama aynı zamanda belli ağırlığyla maç eldivenine geçince bare takılıyorsun bildiğin en iyisi 16 oz

    • Remzi BAYSOYU

      Everlast 3110-BLACK 3110 PROTEX2 bende bu modelin prof olanı var en iyi antrenman eldiveni diyebilirim sana kolay yıpranmaz ama ellerin küçükse bandajını iyi ayarla benim 2 parmağım çıktı o yüzden

      • GGG Fatih

        Bende de ayni eldivenin cirtli ve deri olani var 16oz tek pișmanligim Internetten almistim bedeni oldugunu bilmuyodum S M olanini almisim L XL olanini alsam daha iyi olurdu bandaj uzun olunca sıkıntılı oluyor. Ama eldiven güzel iyi aslinda en iyisi bu lonsdalenin pro safe eldiveni ama 500 tl nerdeyse eldivenin yuzeyi dumduz degil yuvarlak ve kalin amatör maç eldivenleri gibi bizdekiler prof maç eldiveni gibi ince

  26. Hotter

    Parkerin joshua karşisinda elbette şansı var. Eğer joshua klitschko maçındaki gibi saldırıya geçer ve parkeri yıkamaz ve yorulursa işte o zaman parkerin şansı daha çok artıyor. Ama joshuanin o bombardımanından sonra parker ayakta kalabilecekmi tüm sır burda

    • Bedir Altın

      kardeşim yorumunu görmeden yazmışım birbirine yakın zamanlarda yazınca öyle olabiliyor. ikimiz de neredeyse aynı şeyleri söylemişiz. aklın yolu birdir…

  27. Bedir Altın

    böyle bir maçta anahtar kelime bence bu: parker ın çenesi joshua nın yumruklarını ne kadar kaldırabilir? joshua yı da uzaydan falan geliyor sanmayın brezeale bile 7 raund dayanmıştı. eğer parker ın granit çenesi varsa joshua ya karşı şansı çok da düşük olmaz. joshua nın kondüsyonu ve çenesi malumunuz. eğer parker tempolu bir maç çıkarırsa joshua ya ölümcül yumruklar vurmasına gerek kalmaz. çeneden düşmese de vücut zaten belli bir tempodan sonra joshua yı taşıyamıyor.

    • Bedir Altın

      brezeale bile dedim çünkü ugonoh karşısında 4. raund ve mansour karşısında 3. raundda knock down oldu. yani ahım şahım bir çenesi yok. kaldı ki mansour ıvır zıvır rakiplerle maç yapmış buna rağmen %62 gibi çok yüksek olmayan bir ko oranına sahip.

    • ahmet kurt

      Eğer joshua sağlı sollu kırışmaya girip yatıramazsa olabilir(wlad maçındaki gibi). Ama en yukarıyada yazdığım gibi joshua uzaktan dövüşür bence. Boksunu uzaktan yaparsa(breazeale maçındaki gibi) enerjisini 12 raunda rahatlıkla yayabilir. Bence joshua doğru bir boks oyunuyla pek kondisyon sorunu yaşamaz. Yani rakiplerine Wlad veya whyte maçlarındaki gibi “kudurmuş köpek” modunda saldırmamalı 🙂 bakalım pulev maçı uzarsa kondisyonunu bir kez daha görebileceğiz.

      • Bedir Altın

        Parker da brezeala gibi joshua nın oyununu kabul ederse dediğin gibi olur. Ama önce ki yorumda dediğim gibi parker in çenesi çok güçlüyse ve parker buna güvenerek kirismaya girerse joshua da cevap vermek durumunda kalacağı için kondüsyon sorunu yaşar. Ayrıca çeneden de indirebilir. Joshua begenmedigimiz hughy fury gibi de ayak hareketleri yapamayacagindan tempolu bir maç olur. Yine kondüsyon sorunu yaşar. Ama bu varsayimlarda anahtar kelime, parker joshua nın yumruklarını nereye kadar kaldırabilir.

  28. conan

    efsane haltercimiz naim süleymanoğlu karaciğer yetmezliğinden ölümle pençeleşiyormuş. inşallah iyileşir. geçmiş olsun 🙁

  29. conan

    bu arada promotörler joshua-parker maçını temmuz ayında yapmak için çalışmalara başlamışlar. bizim wilder reyiz ise joshuayı patlatmak için anlaşılan daha çok bekleyecek.

    • ONUR ERTEKİN

      Wilder ve Joshua’yı patlatmak mı?

      Ne kadar kolpa bir lâkırdı..

      Wilder, Joshua ile hayatı boyunca karşılayamayacak..

      Çünkü onu miladı doldu dostum

      04.11.2017

      Burada Olacağım o gece…

      • conan

        onurum sitede ignore özelliğini buldum. senin mesajlarını bu sayede okumadan geçiyorum. bir kaç kişiye daha uygulayacağım bunu 🙂

        • ONUR ERTEKİN

          SONER REİS ÜZÜYORSUN BENİ, BEN SENİN WİLDERI BALLAMANI GÜLEREK OKUYORUM AMA… 🙂 🙂

  30. serhat king

    joshuanın yumruklarının bir ayıyı öldürebileceği tabiri abartı olmuş.
    joshua nın yumrukları bayıltıcı değil molinaya net sağ abanarak vurduğu halde molina ayağa kalktı.

    ayrıca joshua son 10 yılın en iyi wlad ını yendi demiş bir başkasıda bu doğru değil.kliçko pulev maçından sonra düşüşteydi en son iyi hali pulev maçıydı.pulev karşısındaki kliçko 6 ve 7. roundlarda işini bitirirdi.
    boksörlerin 35-38 arası performanslarının düştüğünün farkında olanlar 41-42 yaşın ne anlama geldiğinide bilirler o yüzden kliçkoya saygı duymamak mümkün değil.

    joshua eski joshua değil kendini oldukça geliştirdi şuan parkerin joshua karşısında çok bir şansı olamaz ama çenesi sağlamsa kırışmalarda sürpriz olabilir. boks dünyasında rakip olabilecek adam gibi boksör kalmadığı için çok iyi bilemiyoruz çenelerini çok yıpranmıyorlar çünkü.

  31. Antijoshua

    Parkerin yol haritasi,onumuzdeki muhtemel 3 maci;
    B.jennings aralik
    Haye/bellew galibiyle ilkbaharda
    Joshua ile yaz aylarinda

    Bob arum parker-jennings maci ile ilgili parkerin menajeriyle gorusmelere baslamis maci amerikada aralik gibi dusunuyorlarmis

    • conan

      jennigs haberini ben de okudum. bence aşırı gereksiz bir maç. hem wlad’a hem de ortiz’e yenilmiş bir adamı yenip de ne ispatlayacaksın? bari povetkinle maç yapsa veya d.whyte ile

    • conan

      alper panpa, peki olası bir wilder galibiyeti ile wilderın yol haritası nasıl olur? görünen o ki en az 6 ay parker ve joshua wilder için uygun olmayacak. keşke wilder-pove maçı yapılsa.

      • Antijoshua

        Wilder icin bir sonraki mac artik joshua olur bence ortizi gecerse.belki stiverne breazele galibini araya sikistirsa sikistirir.

      • Antijoshua

        Povetkin wilder maci artik imkansiz.
        Povetkin hem wbc de hala yok hemde wilder icin gereksiz risk olur.zaten wbc listesinde olmayan bir adamla mac yapmaninda mantigi yok dogal olarak.

        • mostwanted

          poveden haber varmı

          • Antijoshua

            Su an yok.yil sonuna dogru maca cikar.c.hammer veya a.ustinov muhtemel rakipler.

            • ahmet kurt

              yalnız 2.5-3 aylık arayla jennings ile dövüşecek(tabi maç olursa). fena maç saılmaz. hele jennings eski performansını kaybetmemişse güzelde bir maç olur. wladı bayağı zorlamıştı. ortiz den ise çok net şekilde 2 raundu ezerek almıştı. ama gel gör ki ortizle o kadar kırışırsan olacağı buydu. nakavt oldu ama yumruk istatistiklerinde daha öndeydi.

  32. Raze

    eddie hearn amerika şubesini acti matcroom boxing usa diye bakalim amerikada ne kadar etkili olabilecek bana gore matchroom golden boy seviyesine geleblir dunya boksunda.ve daniel jacops la anlasmislar artik eddie hearn yani matchtoom hayirli olsun bakalim eddie hearn parayi severr…

  33. enricoss

    Reyiz ortize nakavt olmazsa joshuaya rakip olur patlayabilir dikkat…

  34. conan

    balontayımın yolu inşallah emir’in yolu dizisi gibi kısa soluklu sürmez 😀 😀

  35. conan

    shannon briggs dede, tyson fury boksa dönerse gözünü ona dikmiş. haye’ye de hayefaker demiş. alem adam bu shannon dede ya. 😀 😀

    • Tek kral DEONTAY WİLDER

      Tyson fury nin modeli boksorlükten çıkmış kamyon şoförlüğüne dönmüş… o kiloları nasıl veripte boksa dönecek… direk sumo ya başlasın daha mantıklı

  36. Tek kral DEONTAY WİLDER

    Ayazz ben bu senin söylediğininin aynısını savunduğumda bana adeta saldırdılar sitede… kesinlikle dediklerinin altına imza atarım.. joshua kim ne derse desin boks dünyasının şu an en iyisi diyebiliriz..tabi wilderdan sonra 🙂

  37. serhat king

    joshuanın 5 ve 6.roundlarda aldığı darbeler göz ardı edilmemeli.herkes bir daha izlesin 5 ve 6.roundları.kliçkonun normal değen solları dahi yıpratıcıdır.5.round 1:48 kala joshua nın aldığı sola bakın.

  38. ONUR ERTEKİN

    Iyi geceler dostlar…

    Öncelikle Parker’dan başlamak istiyorum…
    Cumartesi gecesi izlediğimiz H.Fury – Parker maçı bana gerçek bir ağır Siklet boks maçı tadını vermedi..

    H.Fury, bu zamana kadar nasıl 20 küsür maçta yenilgisiz buralara gelmiş gerçekten çok enteresan… Yaptığı iş boksla pek alakasının olmadığı aşikar, ayrıca maçın sonunda Tyson Fury ve Diğerlerinin ringe girip maçı kazanmışçasına sevinmeleri de çok komik ve rezil bir durumdu.. H.Fury bundan sonra asla ünvan maçı falan göremez..

    Joseph Parker;

    Gördüğümüz ve izlediğimiz kadarıyla diğer kemerleri beline takması son derece zor gibi görünüyor.Diğer arkadaşların yorumlarını da okudum gerçekten güzel yorumlar mevcut..

    Parker, Joshua ile ringe çıkmakla ilgili sözler zikretmiş bence kesinlikle öyle bir Yanlışlık yapmasın, Joshua ve ekibi kemer birleştirmek istemediği sürece kesinlikle Joshua ile maç yapmaya kalkmaması onun sağlığı için isabet olur, zaten ağır siklette wbo kemerini Tyson Fury sayesinde almış değerini bilmesi aklı selim bir hareket olur..

    Parker – Fury maçında, bence bu kadar iddaalı konuşan Parker, bize daha çeşitli daha zengin bir boks izletebilirdi mamafi bana Parker sınırlı seviye de olduğunu gösterdi, Joshua, Wilder, Ortiz, Povetkin, Tyson Fury bu adamın bırakın kemerini donunu bile söküp alırlar…

    Parker için yarı ağır siklette, Briedis, Usky,Bellew, gibi boksörlere karşı %100 alır diyemem diye düşünüyorum..

    Konudan bağımsız bir kaç kelam daha etmek istiyorum, stil olarak Joshua, asla ve asla Klitschko’ya benzemediği aşikar, bana göre Joshua’ya ters gelebilecek kesinlikle Luis Ortiz’dir…

    Luis Ortiz dayanıklılık, güç ve uzanma mesafesi olarak Başlı başına büyük bir risk arz ediyor…

    Buna istinaden 04.11.2017 tarihinde, Wilder’ın gerçekten çok zor, Ortiz çekirdekten gelme bir boksör Wilder, basketbol dönmesi,

    Wilder, zamanında Povetkin’den kaçmamalıydı, eğer kaçması gerekecekti Ortiz’de şansını denemeliydi çünkü o şansı Povetkin’de kullandı…

    Sünnet olacak çocuk gibi mecburen Sünnet olacak kaçma şansı yok, Wilder’da öyle Ortiz ile ringe çıkacak kaçma şansı “0”

    Saygılar,

  39. ONUR ERTEKİN

    Ayaz, sana Katılıyorum kardeşim..

    Tek Kral Deontay Wilder kardeşim, sana katılmıyorum..

    Yalnız sizi 4 Kasım’a kadar idare edeceğiz… Her dediğinize He he diyeceğim Haklısınız diyeceğim, yeter ki kalbiniz kırılmasın diye, 5 Kasım da zaten, Sizler ya bu siteye girmeyecek ya da yeni bir isimle beyaz bir sayfa ile burada sizi göreceğiz

  40. ömer uzel

    6. raunttan sonra parker ve wilder gibi boksörlerin Jashua’ya karşı aşırı ölçü de şansı var..Eğer geri dönerse 2 yıl sonra Tyson Fury ve Luiz Ortiz ise bence Jashua’ya karşı yüzde 80 favoridirler..Jashua kesinlikle yenilmeyecek bir boksör değildir, 90’larda olsaydı maçlarının yarısında nakavtlarla yenilgiye uğrardı..Bu yoklukta bile en az 4-5 boksörün ona karşı az yada çok şansı var..Parker ise bir David Tua değil, olamazda..ama Tua’ya nasip olmayan Dünya şampiyonluğu ona nasip oldu, orası da ayrı ironi..Gerçi Tua kariyerinde sadece bir şampiyonluk maçına çıktı 2000’de Lewis’e karşı..Daha sonra hiç şampiyonluk maçına çıkamadı, çıkarmadılar..Tua’ya nakavtla yenilen Ruiz, Rahman ve Maskaev daha sonra Dünya şampiyonu oldular, yine Tua’ya nakavtla yenilen Moorer ise öncesinde 2 kez dünya şampiyonu olmuştu..Hayat ne garip..

  41. Tugay Özay

    Parker’ın, Joshua’yı alt edecek pek bir özelliği yok. Joshua’nın, Wlad maçındaki düştüğü durumlar baz alınarak Parker’a şans veriliyor ama Joshua’nın aynı hataları tekrarlayacağını sanmıyorum. Kondisyon mesela, en büyük eksisi kondisyon Joshua’nın. Bunu da gözü görüyordur herhalde, kondisyonunda kısmi de olsa bir iyileşme bekliyorum. Kısmi diyorum çünkü o kas kütlesi varken kondisyon sıkıntısı çekmemek mümkün değil.

    Ayrıca Ortiz, Wilder’a kaybederse çok yazık olacak. Çünkü Ortiz, şuanki piyasada Joshua’yı en rahat yenebilecek boksör. Sanki Ortiz’i aradan çıkarmak için Wilder’ın önüne attılar ama bakalım.

    • Big George

      harfiyen katılıyorum.

    • Tek kral DEONTAY WİLDER

      Belli olmaz açıkçası wilder ortiz ayarında kimseyle dövüşmedi şu ana kadar ortiz wilder için kapalı kutu… ortiz dediğimiz adam sonuçta joshua nın biraz daha yaşlı modeli kimse wilderin rahat kazanacağını iddaa etmesin.. çok sıkıntılı bi maç olacak .. %55 wilder %45 ortiz bence

      • ahmet kurt

        ortiz joshua nın yaşlı modeli değil çünkü stil olarak alakaları yok 🙂 gerçekten alakaları yok.

  42. Marvin Hagler

    parker hafife alınacak bir boksör değil. onu hafife alan maçı baştan kaybeder. bu joshua ve wilder için de geçerli.

  43. GGG

    Parker Joshua’yı yenebilir. Kısa ve net
    Ama bunun için parker’ın kendini biraz geliştirmesi ekstra birşeyler yapması gerek. Yener demiyorum, ama yenebilir diyorum. Bence Wilder’ın Ortiz’le maça çıkacağı şu dönemde, joshua da Parker’la kemer birleştirmeliydi

  44. Harun

    joshua yumrukları balyoz gibi olan, hücumu çok iyi, fiziki avantajı olan günümüzün favori boksörü. anlatmama gerek yok zaten. parker henüz genç son maçında savunmasında eksikler gördüm. çok savruk bir stili var. joshua karşısında bu açıkları verirse nakavt olur. fury’nin üzerine giderken bodoslama gitti. bir ayak oyunu veya herhangi bir teknik göremedim. bir boğanın matadora saldırması gibiydi. joshua karşısında şu an çok yetersiz. yumruk gücünü tam olarak bilemiyorum. kafası ve çenesi joshua’nın yumruklarını kaldıramaz. bu adam çok sert vuruyor. parker joshuaya sataşıp adını duyurmalı fakat şu zamanlarda kesinlikle maça çıkmamalı.

  45. ahmet kurt

    bak işte yanlış konuşuyorsun. joshua-wlad maçını dikkatli izle. joshua bütün yumruklarını bütün gücüyle sallıyordu. boşa çok sayıda power punch salladı. 5. raundda ise wlad ı inanılmaz bir yumruk bombardımanına tuttu. arka arkaya çok sayıda yumruk atınca da nefesi kesildi. dillian whyte maçında da tempolu dövüştükten sonra 1 er raund pasif dövüşüp dinleniyordu. bu adamın kondisyonu kötü. bu arada aklımızda bulunsun wlad karşısında dövüşen bir insanla breazeale karşısında dövüşen bir insanı da kıyaslayamayız. çok mantıksız…

  46. IRON TYSON

    Parker fena bi boksör değil fakat furyinin bi kaç yumruğu karşısında kapanır gibi oldu.Son maçına göre değerlendirirsek o şekilde bir kontra yiyip kapanırsa AJ affetmez.Aj karşısında şansı %10.

  47. Abdullah yılmaz

    parker’da jashuayı yenecek potansiyel yok. jashua onu ringe yapıştırır. şuan jashuayı yenebilecek kişiler vilder-ortiz ve formda bir fury…

  48. tipitip

    Parker’ın maçı alması için büyük bir mucize gerekir…onun adına yapılabilecek en iyi tahmin Ko olmaz şansı yaver giderse belki berabere bitebilir…Ama kimse böyle sanmaz tabi…Aj’ı devirme potansiyeli olan boksörler ortiz, wilder ve wlad dır…Bir röpörtajında benden daha iyisi olarak wilder ve wlad var ama onları da yenecem demişti…şuana kadar sözünü tuttu…Bakalım, zaman ne gösterir, ne göstermez…görecez yada görmeyecez…

  49. conan

    jarrel miller 11 kasımda demir çene, mazlum wach ile maç yapacak.

    • Big George

      O çeneye demir az gelir, adam sanki uzaktan 450 km hızla gelen bir tren çarpsa grogi olmayacakmış gibi bir hali var.

      Bu kadar kalas bir boksöre böyle bir çene de evrimin adaletsizliği…

    • ahmet kurt

      adam wladın sağ direkleriyle t.şak geçmişti 🙂

    • ahmet kurt

      yuh be kardeşim. istatistiklere baktım isabetli yumruk sayısında wlad neredeyse 5 e katlamış. wladdan 274 yumruk yemiş ve nakavt olmamış. joshua 94 yumruk yedi de ne hallere düştü. aylarca şişik gözlerle gezdi. bu wach dayak yemek için yaratılmış 🙂

      • Remzi BAYSOYU

        onun hakkından povetkin geldi en güzel baktı yatmıyor adamın derisini yüzdü

      • serhat king

        Joshua nın yumruk yiyip kemiğinin şişmesine ve acı çekmesine sevindim.böylece yumruk yiyerek gerçek boksu yaşamış oldu.şimdiki boksörler hiçbir dişli rakip olmadığı için yumruk yemeden şampiyon oluyorlar.ağırsiklete adam lazım ortalık şarlatanlarla dolu

  50. Garyosullivan

    Fury ye bel bağlayıp, çok iyi boksör diyenler nasıl bir boksör olduğunu net şekilde gördü. İddia ediyorum, wilder maçından sonra aynı durum ortiz için de söz konusu olacak. Ortizi ilk 3 boksör içinde sayanlar bir daha adını bile anmayacak. Ortiz kesinlikle şampiyon olacak bir boksör değil arkadaşlar.

    • conan

      wilder ortizi nakavt ettiğinde başta alper panpa olmak üzere tüm antiwildercılar ortiz yaşlıydı, abartılmış bir boksördü, zaten bugüne kadar kimi yenmişti ki demeye başlayacaklar. ama joshuayı da pert ettikten sonra ağızlarını açamayacaklar. bu adamdaki potansiyeli gören nadir kişilerden biri benim.

      • TÜRK OĞLU TÜRK

        walla soner reis eğer wilder öyle deli dana gibi ortiz e saldırmaya çalışırsa canı yanar ortiz şu an aktif ağır sıkletler içinde en iyi tekniğe sahip adam…stivernie maçındaki gibi bir taktikle çıkması lazım maça…

        • tipitip

          +100 …daha dün buna benzer bir şeyler yazdım bir yerlere, kesinlikle doğru.

    • Big George

      Adam 38 yaşına gelmiş, yenemezse yaşlandı der geçeriz. Balon kesinlikle değildir ama.

      • tipitip

        wilder, Aj, Ortiz bu üçü kesinlikle zamanın öncüleri… Tabi eleştirilecek yanları var kesinlikle fakat bunlardan hiçbiri balon değil bence…üçü de mevcut parametrelere göre gerçek birer boksör…

        • Big George

          Keşke Ortiz’i daha erken profesyonel izleseydik. Çok yaşlı geçti profesyonele.

          • tipitip

            Keşke Big George… adam ring de rakibine patlatınca oturduğum yerde ben geri çekiliyorum nerdeyse inan, çok kaliteli… Maç sonrası burası yine ggg-canelo maşı sonrasındaki forma dönecek muhtemelen…umarım beraberlik çıkmaz…

  51. tipitip

    Arkadaşlar Ortiz Wilder maçında bahisler ne? Büyük otoritelerin favorisi kim? artı maç geliri tahmini ne kadar ve aralarında nasıl bir paylaşma olmuş? yüzde kaç filan.. Bilgisi olan var mı ?

    • ahmet kurt

      yanlış hatırlamıyorsam bahisler 1.6 ya 2.1 civarıydı. az farkla wilder favori gösteriliyor. yabancı sitelere de bir göz attım. bazı sitelerde wilder bazılarında ise ortiz daha çok favori gösteriliyor. genel görüş maçın nakavtla sonuçlanacağı yönünde.

      • tipitip

        Zaten böyle bir maç berabere biterse hiç iyi olmaz… bir nakavtla taçlandırmaları, renklendirmeleri lazım sonucu… Tyson-Dougles maçı kıvamında olsun ya da vitali-lewis tarzında… keyif versinler yeter…

  52. Ziyaretci

    Joshua 2017 veya 2018 De yenildi yenildi
    2019 dan itibaren bu çalışma ve iş disiplini ve sürekli gelişme kaydetmesi ile yenilmez olacaktır

  53. GENNADYMUSTAFA

    Joshua parkeri fena nakavt eder, joshua kliçkoyu nakavt etmiş bir adam parkeri mi edemiyicek joshua herkesi nakavt edebilcek bir isim ama nakavt olmayacak ya da yenilmeyecek bir isim deyil fury belki oyun kurarak wilder nakavt ederek yenebilirler belki. Parker joshuaylan karşılaşsın bu 2019 da olsun hatta joshua ağır bir şekilde nakavt eder wilder de nakavt eder kliçko olsaydı parkerdan yumruk yemez direk komasına sokup rtd ederdi parkerda iş yok. Gelişmez bu adam, vücüt yapmaya üşenen bi adam dan bi b*k olmaz vücut yapmayan adam disiplinsiz adamdır wilder joshua kliçko çok disiplinli şampiyonlar bunlar birbirleriyle. Savaşıcak adamlar diğerleri çöp ve şampiyonlara yakın isimler

  54. GENNADYMUSTAFA

    parker o kemeri eninde sonunda kaybedicek ya povetkine ya da kemer birleşmede kim vurduya…

  55. lennox

    Parker’ı fury karşılaşmasındaki performansını olası joshua maçı için ölçü almak bana pek doğru gelmiyor fury’nin kaçak stilinden dolayı birazda fury’nin indirici yumruğu olmamasının rahatlığı ile bazı anlarda bodoslama dalmış olabilir fakat en büyük tehlikesi güçlü yumrukları olan joshua karşısında çok daha dikkatli bir oyun ortaya koyacaktır

    Böyle bir eşleşmede ben elbette parker’ı desteklerim söylediği gibi joshuaya göre daha hızlı ringi daha iyi kullanan kondisyon yönünden daha dayanıklı bence çene olarakta daha dayanıklı bir isim joshuanın hayvani gücüne dayanabilirse kazanma ihtimali elbet var ama indirici yumruğu olmadığı için işi puanlamaya götürsede kaybedebilir doğruyu söylemek gerekirse bu eşleşmede parkeri desteklesemde favorim joshua olur

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      vicdansızın çingenesi tyson fury bir dönse de gözümüz gönlümüz şenlense biraz ağır sıklette 🙂

      • lennox

        Fury tartışmasız ağır sikletin en yetenekli adamı uygulaması en zor ve saf olan boks stiline sahip İsmi aynı stilde dövüşen kuzenini izleyince değeri daha iyi anlaşılıyor

        Eskiv yeteneği ayaklarını kullanmadaki müthiş beceresi kıvraklığı hafif siklet tadında ring kullanımı kondisyonunu roundlara yayma okun okuma bozma ve kurma konusunda üst düzey bir dahi

        şimdiki şampiyonları rahat şekilde yener diye bir idiada bulunsam kimsenin sen delirmişsin diyemeyeceği acaba diye bir soru işareti bırakacagı bir manyak

        Fury sumo yapsın bu saatten sonra ondan cacık olmaZ diyenleri ben ciddiye almam fury potansiyel bir tehlike ve yeteneği genlerden gelen özel bir adam

        Boksun kas güç ve estetik bir vücuttan ibaret olmadığının kendine has parametreleri olan bir spor olduğunun kanıtı

        nasıl yüzmeyi bisiklet sürmeyi ögrendiğinde bir daha unutmazsan bu adamda boksu unutmaz kodlarında yazılı uygun forma geldiğinde yetenekleri açığa çıkacaktır joshuadaki azimden birazda onda olsa agırsikletin loması olurdu orasıda net

        • lennox

          Aklı başında Kimse yumruk yemediği bir adamdan korkup milyondolarları elinin tersiyle itip boksu bırakmaz ki bu adamın aklı başında hiç değil bir noktada haklısın fury ring içinde olduğu kadar ring dışındada renkli bir kişilik egosuz içinden ne geçerse onu yapan bir tip senin düşüncelerin onun boks konusunda oldukça yetenekli biri olduğu gerçeginide değiştirmez

          • TÜRK OĞLU TÜRK

            bir laf vardır form geçici klas kalıcıdır diye…fury nin klası da kalıcıdır ama joshua nın ve wilder ın formu kalıcı değil işte…

        • TÜRK OĞLU TÜRK

          fury isterse joshua ve wilderi tek eliyle bile yener…wlad karşısında guard almayan adam wilder ve joshua gibi teknik özürlülere karşı mı alacak…
          ne joshua ne de wilder ikisinin boks yetenekleri 1 fury etmez…
          @ayazz; fury wlad ı donunu çeke çeke ellerini kollarını indirerek aşağılayarak yendi…rövanş niye versin…
          ali foreman ı yendiğinde rövanş verdi mi hayır…lennow vitali yi yendiğinde rövanş verdi mi hayır… sırf sözleşmeden yazıyor diye aşağılayarak yendiği adamla niye dövüşsün…adam daha iyisini yaptı wlad ın kariyerini bitirdi…son noktayı da steroid oğlanı koydu…

        • ahmet kurt

          wilder ın wawzyrk isimli(pek ihtimal yok ama inş. doğru yazmışımdır 🙂 ) bir boksörle yapacağı maç iptal olduğunda tyson fury 130-140 kiloluk vücuduyla wilder a meydan okumuştu. bana 5-6 hafta yeter sıkıysa kabul et tarzı şeyler söylemişti. wilder ise kilolu fury den bile korktu. rakip olarak washington ı seçti. üstelik bunu yaparken bahanesi de şunun gibi bir şeydi ”herşeyin bir zamanı var sıra sana da gelecek”. ulan daha adamın antrenmansız haliyle maç yapmaya cesaret edemiyorsun birde iyi zamanındayken mi dövüşeceksin? joshua-fury tartışmalarında 1 kez fury nin geri vites yaptığını gördün mü? psikolojik sorunlarından dolayı wlad maçından çekildi ve diyelim ki sana göre korktu. lakin hiçbir şekilde fury, joshua ve wilder a laf sallamakla yetinen korkak bir boksör değildir.

          • lennox

            Aynen wilderin ringini bile bastı yine bişe çıkmadı ajyede neler söyledi buradaki fanlar kabul etmesede ikiside furyden çekiniyor dönmesini isteyeceklerinide sanmam ayazz arkadaşım sporda genlerden gelen bir üstünlük vardır bunu sen kabul etmesende spor camiasının çoğu kabul eder mesela messinin belgeselini izlemeni tavsiye ederim çok çalışarakta olur tabi aynı ronaldo gibi ama bazı meziyetleri hayatın boyu çalışsan kazanamazsın Tanrı’nın lütfu varsa vardır yoksa zaten olmaz

  56. Hayrettin Yeğin

    10/12/2017 David Haye-Tony Bellew o2 arena

  57. Hayrettin Yeğin

    Tom Loeffler ” Golovkin kariyerine 5 yıl daha devam edecek güçte.o kötüye değil daha iyiye gidiyor” dedi.

  58. Hayrettin Yeğin

    04/11/2017 Dimitry Bivol – Trent Broadhurst Monte Carlo

    • ahmet kurt

      bivol iyi boksör ama hep orta seviye boksörlerle dövüşüyor. bu yüzden kalitesini tam olarak anlayamıyoruz bence.

  59. Hayrettin Yeğin

    11/11/2017 Dereck Chisora – Agit Kabayel Ebu European kemer maçı.

  60. EmreOzcelik

    Parker cok konusma kardes joshua her turlu yatirir seni .

  61. Remzi BAYSOYU

    şu balon muhabbetide baydı abi o ringe çıkan her boksör saygıyı hakediyor korkak yada balon olan adam o ringe çıkmaz ordaki adamlar hepimizden daha yürekli bunu kabullenin

  62. Remzi BAYSOYU

    parker birilerinin ittirip kaktırmasıyla şampiyon olmadı adam harederek geldi buralara ingiliz yada amerikalı boksörler gibi avantajıda olmadı hiçbir zaman. bence saygı duyulacak boksörlerin başında geliyor

  63. GENNADYMUSTAFA

    Bu sitede joshua golovkin wilder dışında bit de ahmet kurt fanları var 😀

    • tipitip

      Doğal olarak.. Ahmet hoca Boksun vikipediası gibi… aman yine de böyle demeyelim ne olur ne olmaz, sonra Ahmet hoca yı de erişime engellerler, mazallah…Big George, Conan, Ordinaryus ve şuan hatırlamadığım bi kaç arkadaşta iyiler bilgi olarak…

      • conan

        eyvallah tiptip hocam. ama benim bilgiden ziyade hislerim kuvvetli. iyi olacak boksörü 1-2 maçını izleyip anlayabiliyorum. gervonta davisin ilk maçını 2 yıl önce izlemiştim. o zaman bu çocukta gelecek var demiştim. şu 4te 4 nakavtla giden çocuk da iyi. adını unuttum.

      • ahmet kurt

        estağfurullah dostlarım samimi olarak söylüyorum sitede benden çok daha bilgili insanlar var. ama yine de çok teşekkür ediyorum 🙂

    • Remzi BAYSOYU

      pp sinde kliçko olan gennady mustafa nickli arkadaşlarımızda var 🙂 boks takım sporu değilki fanları bende anlamıyorum elalem kendi boksörünü destekler bizde avniyi desteklememiz lazım olucaksak avninin fanı olalım

  64. Marvin Hagler

    ward emekli olduğu için beterbiev-koelling maçında boştaki ibf hafif ağır siklet dünya şampiyonluk unvanı ortada olacakmış.

  65. ömer uzel

    Luiz Ortiz çenesi çok güçlü de olsa ani bir nakavt dışında wilder’e kesinlikle yenilmez, ağır sıklette nakavt veya nakdavn olmamış çok az boksör var..Valuev, T. Fury, Vitali, Tua, İbeabuchi, Wach, Marciano, Rudenko..Bu sayıyı zorlasak en fazla 10 eder..Wlademir Kliçko’yu nakavt eden Jashua, Parker’i mi edemeyecek mantığı yanlış..Adamda yukarıda ki boksörler de olan çene gücü varsa edemez tabiki de..Her boksörün çene gücü bir değildir..Parker gibi Ortiz’de bence çok sağlam bir çeneye sahip.. Vitali kadar olmasasa da Holyfield kadar yine var çenesi..Holyfiled’i 2 maçtada Lewis nakdavn edememişti, Tyson, Moorer ve ya Foreman da edememişti..Ama sanırım Bert Cooper, (Bowe ve Toney maçlarında yorgunluktan), Ruiz(ikinci maç) maçlarında nakdavn olmuştu..Umarım wilder- Ortiz maçı 8-12 raunt arası sürer’de Ortiz’in seviyesini tüm dünya aleni bir şekilde görmüş olur..Bu arada Ortiz’in yaşı 48 diyenlerde var, eğer hakkaten 48 ise bu yaşta bu tempoda ki dirilikte ki adama helal olsun..adam 38’de olsa 48’de olsa 32 yaşında gibi dövüşüyor..Son olarak Ahmet Kurt kardeşimiz bence de bu sitede ki en objektif yorumları yapan kişidir, bazen yorumları sıradan okusam da, bazen önce Ahmet Kurt’un yorumlarını okuyup, sonra diğer arkadaşların yorumlarını da okuduğum oluyor..

    • Deontay_Wilder

      tyson fury kd oldu ama 🙂

      • ömer uzel

        aslında onu en son ekledim, sanki grogi oldu ama nakdavn olmadı sanıyordum..Hangi maçtı kardeşim söyler misin? Chisora maçlarından biri mi?

    • ahmet kurt

      ömer uzel kardeşim teşekkür ederim. bende senin özellikle eski boksörler hakkında yaptığın yorumları keyifle okuyorum.

  66. GENNADYMUSTAFA

    Bende fanlık yok karakter beğenisi var ggg ve kliçko ların efendiliğine bayıldığım için ikisinide severim.

  67. Abdullah yılmaz

    arkadaşlar ; haye-ellew maço henüz boxrec’a girmemiş. maçı kesinleşti mi acaba ?

  68. Bruiser

    Bu sitede devamlı balon patlatan, kanında çılgınca steroid akan, boks adına hiçbir şey yapmamış Wilder ve Joshua gibi adamlar seviliyor ya şok içine giriyorum. Wilder ve Joshua fanıysanız acilen boks izlemeyi bırakın. Sizin gibi tipler yüzünden ağırsiklet boksu öldü.

    Parker bikere temiz dövüşen bir boksör, ayrıca baya bir efendi, gerçek sporcu disiplinini almış. Kimisi gibi 20 sinden sonra basketboldan geçiş yapmamış tabii.

    Parker Joshua’yı patlatır nasıl mı? Parker Hugie Fury’e 12 round boyunca durmadan saldırdı kovaladı. Parker’da en ufak bir yorgunluk belirtisi gördünüz mü? Hayır! Neden çünkü adam 3 yaşından beri boks yapıyor ve kondisyon da çalışıyor. Joshua’nın 3 yumruk salladıktan sonra bodybuildingçi kollarının nasıl şiştiğini ve kendini yerlere attığını gördük. Joshua dediğiniz adam Wladimir’e 10 kere KO olmuştu eğer Wlad isteseydi.

    Parker Joshua’yı sürekli baskı yaparak kondisyonunu bitirerek yener. Parkerın yapması gereken ilk 6 round kaçıp rakibini yormak bukadar basit.

    Ballontey Wilder cam çenesiyle Parker karşısında duramaz. Parker patlattığı balonlara benzemez.

    NOT: Parker’da David Tua’nın karizması yok,ya da diğer bazı medyatik şampiyonların karizması duruşu yok ama umarım organizatörlerin elinde harcanmaz da şampiyonluğunu devam ettirir.

  69. Bruiser

    Bu arada Tyson Fury’den bahsedilmiş. Tyson Fury bugün ringlere dönsün aynı gecede Joshua’yı üstüne Wilder’ı yener.Üzerine’de tatlı niyetine Parker’ın kemerini alır.

    Tyson Fury’nin boks tekniği eskivleri ayak oyunları kondisyonu ne yazikki diğer şampiyonlardan 10 gömlek üstün sevgili wilder joshua fanboyları. Kral tahtına oturmaya hazırsa basketbolcular bodybuildingçiler onu tutamaz. Gerçek boksör gerçek şampiyon T. Fury 😉

  70. conan

    tyson fury’nin ipiyle kim kuyuya inebilir? wlad’a rövanş vermeden kaçarak wlad’in boks hayatını bitirdi. adam 1 yıl boşuna bu güvenilmez adamı bekledi. ben wilder veya joshua olsam, fury ile maç yapmazdım. çünkü sözleşmeye imza atarsın, antremanlara başlarsın. sonra maça 2 hafta kala, beyfendi çıkar benim moralim bozuk, tükenmişlik sendromuna tutuldum, koko krizim tuttu, başım ağrıyor vs gibi bahaneler bulur maça çıkmaz. ee kim verecek o kadar zamanın hesabını?

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      walla adam wladı aşağılayarak yenmiş bir de rövanş mı verecek…hadi maç ortada olur 2 tarafta ben kazandım diyebilir rövanş olur ama bariz bir şekilde büyük abinin küçük kardeşi dövdüğü gibi dövdü wladı…
      walla fury o maçlara çıkar ikisinin arasına fotokopi kağıdı koyup yine döver…yeter ki wlad maçındaki haliyle çıksın…sonra rövanş isterlerse utanmadan s.kt.r i çeker gider 😀

      • serhat king

        Maça bir ay kala bahane yaratıp maçı erteleten sonrada maç günü yaklaşırken tekrar maçtan kaçan adam delikanlı deģildir dövüşmeye maçası yememiștir.
        yani fury den bahsediyoruz.
        Rövanş yapmayacaksan en baştan söylersin wladın 1,5 senesini yedi şerefsiz rövanş maçından kaçarak.

      • Deontay_Wilder

        kontratta rövanş maddesi vardı wlad cephesinin rövanşı istemesi yasal hakkıdır ve talep ettiklerinde de fury rövanşı vermek zorundaydı wlad o kemerleri tek maçta kazanmadı ki tek maçta kaybetsin wladın rövanş sonuna kadar hakkıydı
        fury’in savunulacak bir tarafı yok bence resmen maçtan kaçtı wlad iyi hazırlanmıştı fury’nin ise kaçacak yeri yoktu çünkü rövanş zorunluydu
        kaldı ki wlad 2.maça çok daha risk alacak çıkacaktı tıpkı joshua maçındaki gibi

    • Ordinaryus H

      tyson fury wlad’ı aşağılayarak yenmedi. wlad sonradan açıldı son roundlarda fury’nin canı baya yandı. ama rövanş olsa fury yine aynı taktikle kazanırdı. yalnız fury wlad’a uyguladığı oyun tarzını joshua’ya asla uygulayamaz. joshua wlad gibi sabit değil sürekli üzerine yürüyor. fury maç boyunca geri adımlarla joshuayı jablerle dövemez canını da yakamaz. joshua fury’nin üzerine yüreyeceği 4 adet hızlı adım sonucu dibine girer ve yakalar, ko kaçınılmaz olur. joshua’nın hayvani yumruklarını hiçbir insanoğlu kafatası kaldıramaz. joshua’yı yenmenin tek yolu onu nakavt etmek. bu potansiyel de bir tek wilder’da var. eğer tabi joshua wilder’ı yakalamadan wilder joshua’yı yakalayabilirse. rus ruleti olur bu maç. önce isabet ettiren kazanır.

      • lennox

        Ordinaryüs dostum joshua yakalarsa elbet yatırabilir ama esas soru furyi yakalayabilirmi bence o kondisyonla furyi yakalayacağım diye kondisyonunu bitirip kendi kendini ko bile edebilir kaldiki furyi kroşe ile yakalayabilmek özellikle stabil bir pozisyonda çok ama çok zor yedigi yumrukları genelde geriye doğru adımlarken alan hareketsiz anı olmayan kondisyonu fiziğine tezat bir boksör fury kaldıki joshuanın gücünü bildiğinden çok daha konsantre olacak açık vermek istemeyecekttir

        stabil bir duruma göre geriye doğru kaçarken yediğiniz yumruğu şiddeti fizik kuralları çerçevesinde çok daha az etki eder ayrıca fury kafasını omuzları arasında iyi saklayan eskiv yönüde üst düzey bir boksör kabul edersin etmezsin ama joshua için en büyük tehlike furydir

        Boks tarihi böyle maçlarla doludur sevmediğim halde bende kabul ediyorum joshuada hayvani bir güç var ama furydede bu gücü Pasifize edecek özellikler var nasıl Muhammet ali foremanı haye valuevi kendilerine has özellikleriyle yendiyse furyde bunu yapabilir böyle bir maçta ben furyi favori görüyorum kendimi ona yakın hissettiğimden değil boks sporunun sadece kaba kuvvet olduğuna inanmadım için

      • Claymaker

        yorumun mantıklı ama katılmıyorum ikinci maçta joshua karşısındaki wlad olsaydı wladı yakalayamazdı fury

  71. lennox

    Arkadaşlar fury kaçtı wladı oyaladı zamanını çaldı diyorsunuz tamamda ilk maçta aynısını wlad yapmadımı sakatım ayağına maçı ertelediğinde kimseden ses çıkmamıştı oda furynin zamanını çaldı kusura bakmayın yağmur erken fırtına biçer wladı severim ama oda çok temiz değil bu konuda ertelemeyi bırak ring ölçüsünden eldivene kadar dayatma yapan bir boksördü

  72. serhat king

    Tyson fury ninde savunulacak bir tarafı yok.boks dünyasının bur senesi bu adam yüzünden kayıptır bu adam asla sporcu olamaz.
    Madem kazanacaktı neden çıkmadı rövanşa madem wlad kolay lokmaydıda.geçin bunları.wlad asla asla hiçbir maçtan kaçmadı 41 yaşındayken bile sporcunun nasıl olması gerektiğini gösterdi.kliçko kardeşlerin bu disiplinini seviyordum.

  73. Deontay_Wilder

    ordinaryus’un dediklerine katılıyorum
    joshua illaki fury’i yakalar bence 12 round boyunca
    fury ne kadar hareketli olursa olsun ne kadar hızlı olursa olsun

    joshua açık bulduğu zaman affetmiyor
    whyte’a attığı aparkat ve wlad’a attığı aparkat bunun en güzel örnekleridir
    keza martini çeneden yakalamasını da söyleyebiliriz
    tamam joshua’nın da çenesi çok sağlam değil ama fury’nin indirici yumrukları zaten olmadığı için joshua’yı ko etmesi söz konusu olamaz

    fury belki ve belki sayıya götürürse kazanabilir o ihtimalde çok düşük çünkü dediğim gibi joshua illaki yakalar furyi
    wlad furyi niye yakalayamadı çünkü yumruk almaktan korkan bir boksör wlad risk almadı o maçta kemerlerin ağırlığı ile maçı 12 round sürdürürsem nasıl olsa hakemler bana verir diye düşündü maçı

    joshuayı ancak ko ederek yenebilirsiniz yani powerpunch dediğimiz indirici yumrukları iyi olan boksörlerin şansı var bu konuda
    o da bu siklette wilder’da var onun haricinde yok

  74. serhat king

    Joshua çok net vurduğu halde hiçbir rakibi kendinden geçmedi.
    Yumruk gücü orta denilebilir ama kombinasyonu güzel.
    Joshuayı wilder harici yenebilecek bir boksör görünmüyor şuan.
    Parkerin ise fiziksel potansiyeli var ama hem teknik hemde gücünü geliştirmesi gerek.

    • lennox

      Bencede tek yumruğu o kadar etkili değil ama kombine girdiğinde rakibi kapalı guardda bile dağıtan bir gücü var

  75. Ordinaryus H

    lennox, joshua daha önce whyte ve breazeale’e karşı gayet yorulmadan üzerine defalarca yürüdü. 7 round boyunca kondüsyon sıkıntısı yaşamadı. wlad maçındaki kondüsyon sıkıntısı tamamen o maça 114 kg kas yığını çıkmasıyla alakalıydı kondüsyonu bitmese wlad 6. round’ı göremezdi joshua kendi kendini bitirdi o maçta. bence 109 kg’da joshua’nın kondüsyonu gayet yerindeydi.
    joshua fury maçı, wlad maçına göre çok daha basit olur. joshua wlad’ın sağından korkuyordu. bu yüzden üzerine temkinli yürüdü. fury nin yumruklarından korkmayacagı için bodozlama dalarak fury’nin işini istediği an bitirir. ileri adım atmak geri adım atmaktan fizik kurallarına göre daha kolay ve daha hızlı olduğu için illaki iplerde yakalar emin ol. ayrıca joshua sadece kaba kuvvetten ibaret değil. ringi kesmesi , isabeti, zamanlaması, yumruk atma stili çok başarılı. kombinasyon yaparken kolları ahenkle akıyor resmen. hiç savruk değil. dediğim gibi joshua’nın işini sadece wilder bitirebilir. ko ederek.

    • lennox

      Whyte ve breazeale ile fury maçalarının kondisyon yoğunluğunu bir tutarsan en başta hataya düşersin fury gibi bir adamla maç yapıyorsan kondisyonunun zirvede olması gereklidir nabzın sürekli tavanlarda gezer eger joshua gibiyseniz bu durum sizi wlad maçında olduğu gibi katabolik etki sorunsalına düşürür oyun planınızı sekteye ugratır gücünüzü tüketir oksijensizlikten ellerinizi dahi kaldıramazsınız

      bir sporcu olarak şunu söyleyebilirimki kısa kaslarınızı azaltmanız kondisyonunuzu çok yukarı taşımaz bu altyapınızla alakalı bir durumdur spor geçmişiniz kondisyon üzerine kurulu olmalıdır uzun kaslarınızın ve solunum sisteminizin yıllar boyu çalışmalar sonucu o seviyeye adapte olmasıyla alakalıdır

      Dolayısıyla joshua kiloda versede wilder tarzı kondisyon altyapısı yaptığı sporlardan Dolayı sağlam olan bir adamla yakın seviyeye gelemez o seviyenin kıyılarında bile gezemez kaldiki o kasları kazanmak için kullandığı steroidler kondisyon konusunda geri dönüşü olmayan negatif etkiler oluşturur bir sonraki kondisyon yoğunluğunun üst seviyede olması gereken örneğin wilder fury parker maçı gibi bir maçta aynı sorunları yaşayacağına şahit olacaksınız o zaman lennox söylemişti dersiniz 🙂

      Bu adam vucudcu aynı benim gibi çevrem Herkül gibi kusursuz %10 civarı yağ oranıyla gezen adamlarla dolu bu adamlar 2 kat merdiven çıkarken bile tıslar cardio işkence gelir koşu bandına çıkaramazsın ver ağırlığı kaldırsın güç uygulamasını iste kralını uygulasın ama belirli bir süre içindir bu durum dayanıklılık ve uzun süreli direnç gösterme farklı alanlarda çalışma gerektirir benim joshuada gördüğüm klasik vucudcu özellikleri fazlası Yok

      Seninle bu konudada anlaşamayacağız belli oldu 🙂 sağlık olsun zaman herşeyi gösterir benim furynin döneceğine ve döndüğünde joshuaya meydan okuyacağına inancım büyük aynı wilderin ortizle karşılaşacağına inandığımı geçmiş zamanda öngörmem gibi inanıyorum bu konuda tek inanmadığım ingilizler umarım şampiyonlarını patlatır korkusuyla lisansını vermeye yanaşmadıkları furynin dönüşüne ve joshua ile kozlarını paylaşmasına izin verirler hepimiz gerçekleri görürüz

      • lennox

        Ayrıca wladı pasif duruma düşüren furynin distance ve timing’inin ona göre daha iyi olmasıydı aslında wladı kontrollü davranmaya yiten bu durumdu joshuanın bu özellikleri wlada fury kadar iyi uyguladığını ben göremedim benim görüşüme göre joshua sadece kaba kuvvet yönünde furyden iyi birde isabetli aparkat çıkarma özelliğini sayabiliriz furye çıkarabilirmi bu aparkatları ben kolay olduğunu sanmıyorum

        • Ordinaryus H

          benim de fury’nin eski haliyle ringlere döneceğine inancım yok. umarım döner. joshua’nın kondüsyonuna gelince umarım pulev maçı 7 rounddan uzun sürer, o zaman kondüsyonunu görürüz.

  76. GENNADYMUSTAFA

    Wilder ya da Dubois joshua nın sonunu getirebilecek favori isimler. Fury çok hareketliydi joshuayı yenebilirmiydi bilemiyorum nakavt da olablir,puanlada yenebilirdi ama dubois joshuayı nakavt edicek çünkü dubois hem uzaktan net vuruşlar yapıyo hemde kombinedeyken, wilder uzaktan tekli vuruşlarda kral,kombineleri allaha emanet joshua karşısında wilder ve dubois.

  77. GENNADYMUSTAFA

    En zevklisi dubois joshua olur iki tane iri yarı baskın canavar korkusuz, geri vites kim yapar acaba, wilder le yaparsa wilder sürekli kaçar sonra saldırıya bi anda geçer yatırabilir tabi yatmazsa

  78. Remzi BAYSOYU

    bence charles martin aj den intikamını alacak demedi demeyin sıkleti domine etmeye geliyor elindeki 3 lüyü bitirsin görürsünüz

  79. conan

    wilder joshua’dan ve ortiz’den daha hızlı atletik. basketboldan gelmenin avantajı var. kondisyonu çok iyi. o öldürücü sağını iki boksöre de mutlaka atacaktır. ortiz maçında da puan olarak gerideyken bir bakmışsın ortiz kendisini yerde bulmuş. wilder’ı yenmenin tek yolu gözünüzü kapatıp allah ne verdiyse üzerine dalmaktır. tabi o sırada sağ yumruk gelmezse maçı alırsınız.

    • lennox

      Reis Son maçlarında kondisyon yönünden wilderde biraz gerileme gördüm ben tabi bu sakatlık durumu yada oyun planıyla alakalıda olabilir wilder gibi altyapısı sağlam adamlar düşen kondisyonunu doğru bir antrenman planıyla çabucak geri kazanabilir

      wilder kilosu yüzünden eleştiriliyor kilo alması gerektiği söyleniyor ama ben kilosunu kondisyonunu en etkili şekilde kullanabilmesi için ideal buluyorum kilo aldığınızda gücünüz artar bu doğrudur ama indirici yumruk bakımından wilder rakipsiz zaten titanyum çene warch mıdır nedir onu ve povenin yatıramadığı ahmet hocamında maçtan önce bu konuda bizi bilgilendirdiği rudenkomudur nedir dayak yemek için dünyaya gelmiş bu adamları bile bayıltabilir

      Ama bir gerçek varki ortiz çok tehlikeli bir adam kingkong lakabını boşuna almış birisi değil çok güçlü teknik ve isabetli ve etkili kontraları olan guardı gibi ters bir adam kesinlikle hafife alınacak birisi değil wilderin yendiği tüm isimleri yenecek kalibrede bir boksör eger wilder ortizi geçerse çok büyük iş yapmış olur ve hala çamur atan olursada kıskançlıktan atmış olur

      Wilderde ortizde yakın zamanlarda sakatlık yaşamış isimler ortizinki biraz daha yakın tarihli sanırım umarım ikiside tam formunda çıkar güzel bir maç izletirler bize

      • conan

        wilder ortizi nakavtla geçecektir. ha geçemezse balonmuş derim üzülürüm.

  80. dogannn

    Wilder ortizi ilk 3 raundta ko edeceğim diyormuş. Hatta ilk raunttada olabilir. İki boksöründe kader maçı. Wilder ko edip kazanırsa joshua wilder maçı tadından yenmez. Ortiz bence bir adım önde ama wilder kazansa daha iyi olur. Wilder joshua kemer birleştirme maçını düşünemiyorum.

  81. dogannn

    Nasıl joshua wlad galibiyeti ile boksunu taçlandırdı ise wilder da yenebilirse ortiz maçı ile taçlandıracak boksunu. Alper hocam povetkin den ses yok parker la unvan maçına çıksa keşke. Kemeri alıp bir birleştirme maçıda povetkin den görsek boksu bırakmadan

    • lennox

      Zaman zaman Alpler’i kızdırmak için poveyi çok ti’ye almıştım aslında bu steroid bağımlılığı bu alışkanlığı yüzünden wilder maçının iptal olması ve Alperin esprili olduğunu düşündüğüm mesajlarına karşılık vermek için yapılmış şaka maiyetindeki takılmalardı

      aslında can çekişen ağırsiklet boksunun içinde pove kalbur üstü bir boksördür joshua gibi birçok boksör steroid kullanırken sadece povenin cezalandırılmasıda haksızlık ama rus sporuna son zamanda doping yüzünden uygulanan linç Kampanyasından nasibini alan birisi oldu fatura ona kesildi ben siyasi sebeplerden dolayı ingilizlerin ve amerikalıların tekelleştirdiği boks camiasında povenin kemer maçı alabileceğini düşünmüyorum

      • dogannn

        Lennox hocam bildiğim kadarıyla wbc hariç wbo dan sonra inf de povetkin i aldı ilk 15 e. Seneye kemer maçına çıkar bence. Parker ile kemer maçına çıkması çok mantıklı. Parker ile çok kırışmalı maç yaparlar ve parker ın kazanma şansı çok düşük olur

  82. TÜRK OĞLU TÜRK

    bir arkadaş yukarıda fury nin indirici yumruğu yok demiş…pardon arkadaşlarda 116-120 kg aralığında müsabakaya çıkan bir adamdan bahsediyoruz burada…her vuruşu bir etki bırakır bu adamın…maç sonu wlad ın suratını görmediniz herhalde…

    • lennox

      Fury rakibi yavaş yavaş eriten tahrip gücü yüksek kuzeniyle kıyaslanmayacak kadar etkili ve güçlü yumrukları var joshua gibi çenesi ortaşeker bir adamın bodoslama dalması pek akıllıca hareket olmaz tabiki

      • TÜRK OĞLU TÜRK

        yeni çıktı bu da fury nin indirici yumruğu yok…
        25 win 18 ko yu bu adam nasıl yaptı o zaman…kısır bir ağır sıklet için bir elmas gibiydi fury ama işte kafadaki kontaklarında biraz kısa devre var 😀
        bu arada hala the ring magazine lineal kemeri fury de 😀

        • serhat king

          dostum ben 40 yaşındayım ve 90 lardan buyana boks izliyorum.
          evet joshuanın indirici yumruğu yok çünkü joshua nın wlad hariç hepsi çürük adamlarla maç yaptığı halde ve net abandığı halde hangisi bayıldı.bak daha yeni molinaya abandığı halde net sağ ile tüm gücüyle abandığı halde molina ayağa kalktı.
          onu bırak zayıf çeneli wlada bile dünya kadar yumruk oturttu adam hemen ayağa kalktı.
          sen bitirici yumruk görmemişsinki neyi tartışıyorsun benimle burada.joshuanın yumruk gücü öyle aman aman şişirdiğin gibi değil.
          ancak isabetli kombinasyonlar yaptığı için çok etkili oluyor.

          • TÜRK OĞLU TÜRK

            dostum sakin ol ben joshua yı övmedim ki burada fury i övüyorum 🙂

            • serhat king

              pardon yanlış anlamışım kardeşim.

  83. serhat king

    evet joshua eric molinaya abanarak net bir sağ oturttuğu halde adam hemen ayağa kalktı.
    birde david tua abansaydı öyle o zaman görseydiniz molinayı ne oluyor.
    joshua nın tekniği güzel bende beğeniyorum artık ama yumruk gücünüde körü körüne abartmaya gerek yok yoksa eskilere haksızlık olur.

    • Cemal

      Joshuayı eskilerle kıyaslayan boks izlemeyi bıraksın zaten bu körü körüne fanatikliktir.

      Ama şu bir gerçek ki günümüzdeki ağırsikletler arasında en güçlü yumruğa sahip ve en iyi boksör Anthony Joshua dır.

  84. serhat king

    aslında yorum yazdıktan sonra düzenleme seçeneği olsa fena olmazdı bazen değiştirmek istediğimiz mesajlar oluyor yoksa değiştirme seçeneği varmı

  85. emregani yavuz

    Aj e Mike Tysonun yaşadığı dönemdeki popülerliğini günümzde yaşıyor. Mike göre hayatı daha düzenli çalişkan ve genelde etrafi balon yani döneminde düzgün zorlayacak rakip yok, ortiz wilder fury pove gibi bu açidan şanslı uzun süre piyasayı sürklerese edecektir. Ya alttan iyi adam gelecek yada yarıagır sikletten usyk gibi saglam adamlar cıkıp zarlayacak örnek. Holmes 2 kere yenen spinks ,hoyfield haye gibi

  86. Cemal

    Hughie Fury i indirememiş ve puanla kazanmış bir boksör Joshua ile ringe çıktığında gerçekleri görecektir.

    Joshua Parker a boks dünyasına hoşgeldin diyecek 🙂

  87. Fatihhh

    parker çok maçını izldim a.j karşı biraz direnç gösterebilir ama kazanma şansı yok denecek kadar az.ha ben parayı genç yaşta vurayım kendime yeni bir hayat kurayım diyorsa aj ile maç yapmak istemesi doğru bir karardır.:)

  88. Champion

    Joshua ile dövüşme ihtimali daha öncede vardı ıbf ve wboda 1 numaraydı joshuanın zorunlu rakibiydi ama boştaki wbo kemerine kaçmıştı joshuadan sopa yememek için

Yorumlarınız