BoksDiğer

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun


Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün Tüm Dünya Çocuklarına Armağan Ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
60 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
3 yıl önce

kutlu olsun çocuklar geleceğimiz

sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
3 yıl önce

amir khan: fury en iyi ağırsıklet, joshua ve wilder henüz sınanmadı

sa yo na ra
sa yo na ra
3 yıl önce
Reply to  sicilyamafyasi

formda bir fury günümüzün en iyi ağır sıklet boksörü, ama şu an bu ikilinin karşısında pek bir şansı yok. bunu en fanatik fury destekçisi olarak söylüyorum. reis’in 9 hazirandaki maçından sonra her şey belli olacaktır.

sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
3 yıl önce
Reply to  sa yo na ra

evet hocam çok haklısın bu ikisiyle dövüşmeden önce 4 maç kazanması lazım umarım kazanır çingeneler kralı 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  sicilyamafyasi

en iyi ağırsiklet diye bişey yoktur wilder ile maç yapmamış ağır siklet vardır 🙂 muhabbetiniz bol olsun beyler hayırlı haftalar seviyorum sizi

sa yo na ra
sa yo na ra
3 yıl önce

yakup abi, harçlığımı hazırla el öpmeye geliyorum. bu gün bayram 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  sa yo na ra

hahaha 😀 ESTAĞFURULLAH kardeşim gel ben senin elini öpeyim para neymiş gidelim beraber yemek yiyelim içelim sen gel yeterki 🙂

sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
3 yıl önce

eyvallah reis bizde seni seviyoz 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  sicilyamafyasi

baş tacısın kardeşim benim

sa yo na ra
sa yo na ra
3 yıl önce

yakup abi kraldır candır 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  sa yo na ra

o senin krallığın kardeşim benim ya inan kendi kardeşim gibi seviyorum sizi

Hotter
Hotter
3 yıl önce
Reply to  sa yo na ra

yakup abi candır gerisi heyecandır 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  Hotter

sağol kral kankam sende cansın

Prorsum
Prorsum
3 yıl önce

Ooo hoşgeldiniz sayın admin gözümüz yollarda kaldı 🙂

tipitip
tipitip
3 yıl önce

Gdo lu ürünler,artan hava ve çevre kirliliği,baltalanan ormanlar,petrol şirketlerinin neden olduğu Okyanus kirliliği,kaçak avcılık, nükleer silah denemelerin sebep olduğu çevre felaketleri,artan insan nüfusu,büyüyen egolar,çoğalan adaletsizlik ve iletişim teknolojisinin neden olduğu sahte gerçeklik…insan varlığıyla, doğa ananın imkanları arasındaki çelişkiye zaman babanın daha fazla tahammül göstereceğini sanmıyorum şahsen…ve sonumuz çok uzak değil..bencil insanoğlu olmadan yeryüzünün daha istikrarlı ve huzurlu olacağına,diğer canlıların daha… Devamını oku »

sa yo na ra
sa yo na ra
3 yıl önce

bilgehan abi, vallaha özlettiniz kendinizi. sitede daha çok şeyler paylaşmanızı istiyoruz. bırakın şu instagramdaki saçma sapan survivor paylaşımlarını, biz sizin boks dünyası hakkındaki görüşlerinizi bilmeyi istiyoruz. önceden ara sıra da olsa sitede maç sonlarında yorum falan atardınız. artık hiç uğramaz oldunuz…

tipitip
tipitip
3 yıl önce
Reply to  sa yo na ra

Beyler bi önceki konu neden silinmiş anlamadım,bilgisi olan var mi?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce
Reply to  tipitip

sorma ya. o kadar yorum yaptım haber silinmiş. canım sıkıldı valla.

tipitip
tipitip
3 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet hocam bu konuya ilk yorumu ben yaptım ama o da güme gitmiş..

Hit_The_Lights
Hit_The_Lights
3 yıl önce
Reply to  tipitip

Hassas noktalara deginilmis olabilir…

tipitip
tipitip
3 yıl önce
Reply to  Hit_The_Lights

Selamlar dostum…sadece çocukların geleceği ile ilgili karamsar bir yorumdu…daha doğrusu yarınlarla ilgili huzursuzlugğumu paylaştım biraz…

Hit_The_Lights
Hit_The_Lights
3 yıl önce
Reply to  tipitip

Yok ustad acikcasi senin yorumunu okuyamadim silinmeden once. Zannediyorum benim siteye yonelik elestirilerim neden olmus olabilir. Adamlara bu siteyi ayakta tutan yorumcular, gozunuz gibi bakin dedik, karsiliginda 400 kusur yorum gume gitti gibi geldi bana 🙂

tipitip
tipitip
3 yıl önce
Reply to  Hit_The_Lights

Htl,dostum ben de öyle tahmin ettim…eğer bu nedenle silmislerse hiç hoş değil..

Hit_The_Lights
Hit_The_Lights
3 yıl önce
Reply to  tipitip

Saglik olsun hocam. Eskisi kadar bakmiyorum zaten. Senin donmen ii oldu, Conan da donecek galiba. Iddiali maclar yaklasinca tezgahi kurariz yine. Saygilar.

tipitip
tipitip
3 yıl önce
Reply to  Hit_The_Lights

Döndü sayılır conan ) saygılar benden dostum )

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce

Siteyi takip eden bebeler varsa hepinizin bayramı kutlu olsun 🙂 vatana millete faydalı olacak bilinçli insanlara ihtiyacımız var.

Şuan sitenin giriş sayfasında 1 tane bile boks haberi yok…

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ufc manyağı olduk iyice acayip acayip haberler var sürekli ..mesela vargas broner ; charlo hugo centeno maçlarıyla ilgili bi haber neden yapılmıyor çok tuhaf

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce

yorum yapan üyeler olsa birkaç gün içinde siteyi takip eden biri kalmaz 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

olmasa yazacaktım. yorum yapan üyeler olmasa siteyi takip eden insan kalmaz 🙂

Hotter
Hotter
3 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

hatanı fark ettim. hatta senin hatan yüzünden 50 kere okudum yorumunu. benmi okuduğumu yanlış anlıyorum diye. ama hatanı yüzüne vurmadım. lakin biz yanlış yazınca sen bizi yerden yere vuruyorsun 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  Hotter

valla bende bi mana veremedim ama söyleyemedim 🙂

Hotter
Hotter
3 yıl önce

yok artık lale devri bitti. yükselme devrine geçiyoruz. hiç kimseye acımak yok artık. ahmet kurta da 🙂 artık her hatayı söyleyeceğiz.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce
Reply to  Hotter

niye söylemiyorsunuz ki? 🙂 yorumumu okumasam orada saatlerce mal mal duracak :)) yorumumda hata yaptıysam düzeltmenizi isterim.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  Hotter

HAHAHA 😀

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce

valla bende okuyorum ne yazmışım lan ben diyorum 🙂 bide ayıp olmasın diye beğenmişsin yorumu :))

Hotter
Hotter
3 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

🙂 🙂

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
3 yıl önce

daha once yorum yaptığımız sayfa kaldırılmış 🙂

BlackMamba
BlackMamba
3 yıl önce

Maçlar biteli nerdeyse iki gün oluyor haber yok . Hem de böyle güzel bi boks haftasında . Ayrıca önümüzdeki günlerde de çok güzel maçlar var yine haber yok .. anlamıyorum bu durumu

About Billions
About Billions
3 yıl önce

Öyle bi ağlasam,
Öyle bi ağlasam ki çocuklar
Size hiç gözyaşı kalmasa.

Öyle bi aç kalsam,
Öyle bi aç kalsam ki çocuklar
Size hiç açlık kalmasa.

Öyle bi ölsem,
Öyle bi ölsem ki çocuklar
Size hiç ölüm kalmasa.

23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
3 yıl önce
Reply to  About Billions

üstad gerçekten muhteşem bi şiir okurken duygulandım yemin ederim ..ağzına eline yüreğine sağlık ..

About Billions
About Billions
3 yıl önce

Teşekkür ediyorum dostum.

tipitip
tipitip
3 yıl önce
Reply to  About Billions

Sevgili aziz nesin, huzur içinde uyu..

Prorsum
Prorsum
3 yıl önce

Site para kazandırmıyor arkadaşlar kimse de getirisi olmayan bir platformla profesyonel bir şekilde ilgilenmez dolayısiyle bu durum boks haberleri rating yapana yani para kazandirana dek böyle sürer gider

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
3 yıl önce

fightclub türkiyemizde boksun tek kalesi, zaten türkiye’mizde boksa ilgi duyan belli ve özel bir kesim var. bu site de sekteye uğrarsa bizim için iyi olmaz.

conan
conan
3 yıl önce

İyi bayramlar.

Ne mutlu türküm diyene.

sa yo na ra
sa yo na ra
3 yıl önce
Reply to  conan

hoş geldin sensei.

tipitip
tipitip
3 yıl önce
Reply to  conan

Ne mutlu yorumlarını görene)hoş geldin

Roman
Roman
3 yıl önce
Reply to  conan

Ne mutlu türküm diyene 🙂 nerelerdesin sen ya sensiz buraların tadı tuzu yok. Bu arada iyi bayramlar yazma aklıma nejdet abimiz geldi direk 🙂

BombeSquad
BombeSquad
3 yıl önce

iyi bayramlar

BombeSquad
BombeSquad
3 yıl önce

Conan dayı hoşgeldin

Prorsum
Prorsum
3 yıl önce

İngilizce bilmeyen insanlar için burası çölde bir vaha bilenler için zaten kaynak sınırsız sorun yok

tipitip
tipitip
3 yıl önce
Reply to  Prorsum

Dostum ben ana dilim gibi bilirim ingikizceyi ama inan memleket insaniyla yapılan muhabbetin yerini tutmaz hiç birşey…

tipitip
tipitip
3 yıl önce

Bilgehan amca Bilgehan amca, bugün hep uslu durdum,hiç yaramazlık yapmadım,annemi de üzmedim…site de hiç haber yok ne olur bu 23 nisan admin koltuğunda ben oturayım…

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
3 yıl önce

arkadaslar haye-bellew bu prgramda ne demis biri cevirebilir mi https://www.instagram.com/p/Bh2FNlIlZi6/

sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
3 yıl önce

bellew: sen beyaz köşeyi istiyorsun bellew: sen tarafsız köşeyi istiyorsun bellew: neden tarafsız köşede sen olasın? haye: beni kandırmaya çalışıyor bellew: beni az daha yakalıyordun bellew: az daha düşüyordum bellew: az daha yerlerde sürünüyordum haye: mesele bu, bellew bi uzman bellew: david ben sadece gerçekleri söylüyorum haye: sana söylüyorum sen en iyisin haye: beni orada yıktın haye: iyi işti kardeşim… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
3 yıl önce
Reply to  sicilyamafyasi

eyvallah tesekkuler kardesim eline saglik. elemanlar gereksiz bir konuda konusmus desene. iddiali konusmalar gecmemis

sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
3 yıl önce

aynen hocam boş muhabbet yapmışlar 😀 lafı bile olmaz hocam elimizden geldiğince uğraşırız

tipitip
tipitip
3 yıl önce

Uzun bir yorum yazmıştım ama çıkmadı,sağlık olsun. bayramlarini kutluyorum tüm çocukların,barış ve sevgi dolu bir dünya versin yarınlar size…

Junkie
Junkie
3 yıl önce

Cocuklara bu günü bayram olarak ilan eden kadına avusturya isveç fransa gibi bir çok avrupa ülkesinden önce seçme secilme hakki vererek ne kadar naif bir adam olduğunu bir kez daha gösteren Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm silah arkadaşları ve geçmişten günümüze bu ülke için kanlarını vermiş tüm şehitlerimizden allah razı olsun bayramımız kutlu olsun

Roman
Roman
3 yıl önce

23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun. Bu siteden rebelin bayramınıda en içten dileklerimle kutluyorum.

Başa dön tuşu