Meksikalı Munguia vs İrlandalı Hogan Yüz Yüze Geldi


22 yaşında dünya şampiyonu olarak tüm dikkatleri üzerine çeken Jaime Munguia (32-0, 26 KO) ve mecburi rakibi Dennis Hurricane” Hogan (28-1-1, 7 KO) basın toplantısında yüze yüze geldi. Pazar akşamı 21.25’te DMAX‘ten itibaren Meksika’dan yayınlanacak WBO süper yarı orta sıklet boks dünya şampiyonluk karşılaşması için geri sayım sürüyor.

Gecede yer alacak diğer maçlar da ise Diego Dela Hoya vs Enrique Bernache tüy sıklet karşılaşması ile Patrick Teixeira vs Alberto Lozano WBO süper yarı orta sıklet Latin şampiyonluğu mücadelesi de yayın akışı içinde yer alacak.

Haberle ilgili başlıklar: , ,

Benzer Haberler

87
Yorumlar

41 Comment threads
46 Thread replies
16 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
16 Comment authors
mehmet dalgaçGGGökhanKlitschko24The Greatest of All TimeLeft Hook nd Ko Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

munguia çok sık maç yapıyor ve öyle zayıf rakiplerde seçmiyor doğrusu. helal olsun valla. yaşına göre çok sert ve güçlü bir boksör. 1-2 sene içinde orta siklete çıkar umarım. süper orta siklette dövüşebilecek bir fiziği var çünkü.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

orta sıklete çıkıp dişli rakiplerle maç yaparsa görür dünyanın kaç mungia olduğunu :). şaka bir yana mugianın agresif boksu hoşuma gitse de çok savruk olduğunu düşünüyorum. bu haliyle kemer sahibi boksörler karşısında işi çok zor. şuan ggg, canelo, bjs, jaco ve hatta hurd gibi adamlar karşısında şansı yok bence. weltere inse errol ve crawforda yenilir. brook un yerinde olsam mungia… Devamını oku »

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

canelo sonrası ppv adayı için munguia yı hazırlıyorlar
canelo yetenek olarak daha iyi.lakin fizik ve güç olarak biraz geride
munguia ise yetenek olarak geride lakin fizik ve güç olarak daha iyi durumda
süper welter ve middleweight için ideal ve avantajlı bir fiziğe sahip munguia

King
Üye
★★★★
King

Dostum bana sorarsan ppv adayı olmak için bir ağırlık olması lazım farklı bir tarz hiç bir reklam yüzü yok bence mungiada aksine ne kadar iyi olursada ihtimaller dahilinde hiç bir zaman ppv etmiycek bir boks figürü yansıtıyor bana.

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

bu arada 26 nisanda gerçekleşecek olan wangek estrada rövanş maçıda kaçırılmaması gereken bir karşılaşma olacak.ilk maç çok yakın geçmişti
wangek yenerse bir üst sıklete çıkıp noaya inoue ile karşılaşması lazım.inoue nin bir aksilik olmazsa wbss turnuvasını kazanacağını düşünüyorum.wangek inoue maçı harika olur

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

https://www.instagram.com/p/BwDnrHNAw6o/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1c9bq5dzg8834
Beyler munguialar falanlar filanlar boş işler bunlar 😀 gözünüz gözünüz şenlensin bsjnsksk

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

14 mü FBI kapıya dayandı. Ulan bunları cluenbuterolla mi büyütüyorlar

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

İnanılmaz değilmi? kızın yaşı aklıma gelince moralim bozuluyor min 18 yaşında görünüyor

Tuaman
Üye
★★★★★
Tuaman

Saf güzellik böyle bir şey heralde 😀

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Süper orta sikletteki kemer sahibi boksör lerin en aşağı sikleti Süper orta siklet ve üstüdür. bu net.

Fakat gelip bu siklette dovusup saygı bekliyorlar…ama o saygıyı asla göremezler.

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

hocam haklısın
ara sıkletler var boksta.süper welter süper middle curiserweight süper lightweight ara sıkletlerdir misal.

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

bu arada naoya inoui nin pacmanin izinden gidip 30 lu yaşlarında welter e çıkacağını tahmin ediyorum.pacman de kariyerine fly da başladı.ve 31 yaşında ilk welter ünvan maçına çıktı(cotto maçı).inoui ise şu anda 26 yaşında.boylar hemen hemen aynı 1.65 inoui pacman ise 1.66 boyunda.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Pacman çok ciddi ilaçlar kullandı ama. İnoue bence o kadar kilo alıp da çıkmaz 66 kilo ya zaten şuan 53.5 da çok zor ama inoue gibi bir adam 57 59 hangisine gelirse gelsin heyecan katar.

GGG
Üye
★★★★
GGG

CHRİSTİNA vs CLARESSA MAÇINI YAYINLAYACAK BİR HAYIRSEVER YOK MU EY BİLGEHAN???

Conan
Üye
★★★★★
Conan

maçı polonya kanalı TVP sport yayınlayacak. aynı gece mungia maçı da olması nedeniyle çakışmaması için kadınların maçı daha erken başlayacak. Yayın 4’te başlayacak. toplam 3 maç yayınlanacak. ana maç sanırım 5-5.30’da başlar.

GGG
Üye
★★★★
GGG

Eyvallah Hacı Dayı

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

bu arada lomachenko-crolla tartısına baktım. crolla net şekilde daha iri görünüyor. eğer lomachenko nun yumruklarına dayanabilirse o kadarda kolay bi lokma olmayabilir. aradaki ciddi kalite farkını size avantajıyla biraz olsun kapatabilir. lomachenko nun rakiplerinin en büyük problemi çok korkak dövüşmeleri. aynı şekilde floyd dan korkanlar da vardı. hatta cotto bile floyd karşısında o kadar korkak dövüşmüştü ki floyd yıllar sonra… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Yav sen takmışsın bu size olayına, yine bir şekilde konuyu Floyd’a da bağlamışsın, Floyd gibi Loma gibi adamlara karşı size mize işlemez arkadaş. Linares yeterince gözü kara ve kaliteli bir boksördü, Loma karşısında çaresiz kalıyorlar. Loma tıpkı Ali gibi, Floyd gibi çağ dışı bir boks yapıyor. Mikey gibi bir çılgınlık yapmadığı sürece onu yenmek imkansız gibi birşey

GGG
Üye
★★★★
GGG

Al işte Ahmet kurt, ben dedim sana size mize işlemez Loma’ya diye. Loma’yı izlediğiniz için şükür namazı kılmanız lazım

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

eğer lomachenko nun yumruklarına dayanabilirse demiştim dayanamadı. dayanıklı ve sağlam çeneli olmadığını düşünüyordum ama maça olan inancı nedeniyle kolay kolay yılmayacağını düşünmüştüm. crolla da lomachenko nun diğer korkak rakipleri gibiydi. sanki ringe zorla çıkarıyorlar. tamam loma kesinlikle güçlü yumrukları olan bir boksör ama bu kadar korkaklıkta fazla bence. size işlemez diyorsun ama linares karşısında neden zorlandı o zaman? linares kalite… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Size mize işlemez bize 😀 Ben Mikey’in çılgınlık yaptığını maçtan önce de söylüyordum, sadece yaptığı çılgınlığı destekliyordum. Kazanacağına inanıyordum. Mikey’in kaybetmesinin sebebi size mize değildi, Mikey kilo alınca adaptasyon sorunu yaşadı, hızını ve reflekslerini kaybetmişti o yüzden maça ortak olamadı. Hala Spence’den daha iyi bir boksör olduğunu düşünüyorum. Loma’nın rakiplerinin korktuğu yorumuna da gülüyorum. Adam korkuyorsa niye ringe çıksın, o… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

Aslında bende ahmete katılıyorum loma bunaltıcı bir boks yaptığı için öyle size muhabbetini görmezden geliyorsun ama kendi boy oranlarında bir değil çok üst düzey champlar shawn porter gibi elit bir boksör bile bence lomaya cehennemi direk yaşatır loma çok teknik bir boksör olabilir ama floyd a nazaran kesinlikle daha narin bir boksör bence. Hatta ve hatta dışarıdan lomaya diş geçirmek… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Rigo, Linares, Walters, bunlar yeterince agresif Champ rakiplerdi. Tabiki Floyd daha iyiydi, Floyd en iyidir. Loma Floyd değil ki hiç yenilmesin. İleride belki yenilecektir. Ama günümüz boksunda loma’yı yenebilecek biri yok

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

hayır değillerdi rigo falan hikaye 2 siklet alttaki adam ben kendisinin siklet yükseltmeye karar verirse veya yakın sikletlerde olan agresif adamları kastediyorum. loma gayet yenilebilir biri fazla büyütülüyor. loma sanılanın aksine diş geçirilebilir biri zamanla bunu farkedeceksin dostum. linares kim walters kim bunlar da yukarda dediğim tarzda elit boksörler benim bahsettiğim tarzda şampiyonlar değiller.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

eline sağlık dostum. %99 katılıyorum.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Allah seni çarpacak bak çok yalan konuşuyorsun. 10 lafının 9 u yalan 1 i şüpheli

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

nerede yalan konuşmuşum? örnek ver bakalım

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Munguia çok aktif dövüşüyor. Yaşı genç üstüne koyarak giderse gelecekte yenilmesi çok zor olur canelo gibi

GGG
Üye
★★★★
GGG

Munguia birinci sınıf bir boksör olamaz, harcarlar onu

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Aynen çenesi sağlam gibi görünüyor ama rakipleri çok ufak kaldığı gibi munguia’yı yıkacak yumruklara sahip olmayan boksörler oldu hep ve munguia çok da yumruk yiyen bi çocuk ama kendi yumrukları da yıkıcı olmayan bir boksör munguia bence asla bir canelo olamaz teknik çok zayıf savunma berbat hücum berbat direk kullanımı yok allah ne verdiyse yiyor kamil, olası bir hurd maçında… Devamını oku »

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Süper welter de kimi konuşsak sende hurd yener hurd döver diyon be biladerim 🙂

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

mungia nın 22 yaşında olduğunu unutuyorsunuz. üstelik amma da gömmüşsün 🙂 bahsettiğin kadar kötü de değil.

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Asla ben sadece elit seviye olmadığını ve de kendisinden umutlu olmadığımı belirtmek amacıyla elit seviye standartlarını göz önünde bulunarak şeettim 😀 ama görürsünüz rakibi son iki rakibinden zayıf biri rahat kazanıcaktır.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

hiç izlemedim ama sikletin ilk 20 sinde olan bir boksör. zayıf çıkarsa da bu munguia nın suçu olmaz 🙂

King
Üye
★★★★
King

Conan sanırım sen soylemisdin geçen hafta için mi bu hafta için mi tam hatırlamıyorum.bir maç cumartesi sabahı olucakti diye hangisiydi o.bu arada aylar geçti bir türlü wilder fury maçı full fight düşmedi bir türlü youtube sanırım.ara ara bakıyorum.sebebi ne kaynaklı veya adam akıllı full HD şekilde tamamını doğru dürüst izliycegimiz bir yer varmıdır.

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

Janibek Alimkhanuly yetenekli kazak boksör.fakat eksiği indirici yumruğunun olmaması.middle da kemer sahibi olması işten bile değil yakın gelecekte.26 yaşında

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

bi bok olmaz

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

bu gece yeni isimler keşfetmeye devam ediyoruz
Arnold Barboza Jr
süper lightweight de harika bir maç çıkardı mike alvarado karşısında
yakında kemer sahibi olup weltere çıkması işten bile olmaz.
1.75 boy 1.83 reach i ile welterde ortalığı karıştırabilir.

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Beyler loma crolla’yı 4.raundda tarumar etti. Aslında 3.raundda nak dawn olmamasına rağmen hakem araya girdi nak dawn kabul etti araya girmese 3. Raundda bitecekti. ama crolla nın yapacağı bir şey yoktu. Adamın mesafe ayarlaması içeri girip çıkması rakibinin hamlesini boşa çıkarması süper…uzun sürseydi keşke

Conan
Üye
★★★★★
Conan

corolla bir yumruk bile atamadan yenildi.

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Aslında maçın saat kaçta başlayacağını tam bilmiyordum. uyku tutmadı,telefonu bi karıştırayım dedim.Tam açtım baktım loma ringe çıkıyor.Hemen izlemeye koyuldum 🙂

benim anlamdığım bu cek reis niye araya girdi? corolla knock down olmaıştı ama; maç nakavta gidiyordu. maçı durdurdu, knock down olarak kabul etti,loma fena sinirlendi iki görevli ringe atladı. ardından 4. raund başlayınca loma fişini çekti.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

olsun bir raund daha izledik işte fena mı? corollanın yenileceği zaten ilk raundda belliydi. parasını aldı oh kebap.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Beyler aynı gece hem Hammer hem de mungia maçları olduğu için, yayınların çakışmaması için Hammer gecesi daha erken başlayacak. Sabah bunu dikkate alarak kalkın.

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Bilgehan bey Pazar akşamı yayınlayacak. Sonucuna bakmadan izlerim artık. Acaba bayanların maçını da yayınlayacak mı ?

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Maçın nakavt anı… loma maç sonrası Mickey garcia ile maç yapmak istediğini söyledi

https://www.instagram.com/boksdunyasitr/p/BwMKv1rhHHl/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wp84dafom3yk

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

3. Round da net teknik nakavttı aslında. Sıradaki maçı için Mikey veya Richard commey den aşağısı kurtarmaz.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

crolla nın o kadar maçını izledim de bu kadar narin olduğunu görmemiştim. linaresle 2 kez 12 raundluk maç yaptı. ricky burns ile 12 raund kırıştı, yendi. ama aynı adam lomachenko nun karşısında süt dökmüş kediye döndü. lomadan üst sikletlerin adamı olan crolla o yumruğa brutal ko olacaksa, alt sikletlerdeki roman martinez loma dan yediği kroşeden sonra ölmeliydi. hem lomayı küçümsedim… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Aslında loma crollayı çok aşırı yıpratmadı ama çabuk yığıldı. 🙂

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Loma bu maçta hiç heyecanlı değildi. Commey maçının olmamasından dolayı morali bozulmuş belli ki. Commey sakatlandığı için maç olmadı. wba de zorunlu olarak crolla atanmıştı. Ondan crolla tercih edildi. Commey de ibf kemeri var sırada o maç olursa güzel olur veya Mikey Garcia maçı ama Mikey direk lomayla maça çıkar mı yeni mağlubiyet aldı orası da muamma.

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

beyler fury sparingde nakavt oluyo.

King
Üye
★★★★
King

Harbiden bu ne böyle fury bence ya.gelci 6 gün öncenin videosu.olsaydi böyle birşey etiket olurdu.ayrica fury böyle ortamda bence sparring yapmaz sanki ya.bilemedim.ama kimse brutal olmuş
https://www.instagram.com/p/Bv9hC-eAsUy/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1az38qe3ye5m8

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

attığım li n k te olmadığını anlarsın

King
Üye
★★★★
King

Benim şey zaten ilk dikkatimi çekti.fury hiç böyle tayt tarzı şeyler giymez.ama insan ister istemez bir korkuyor :)o yumruğu almadan son andaki duruş tarzı çok benzerdi ya içime oturdu 🙂 zaten senin attığın acidaki foto ve videodan bariz belli ama benimki tehlikeli idi 🙂

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

attığım videoyu bulana kadar kalpten gidiyordum bende 😀 harbiden fury nin yan sanayisi gibi.

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

Kime oluyor çok merak ettim 🙂 eğer izlediğimiz video aynı ise o adam fury değil dostum 🙂

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

valla hocam inşallah değildir çok şaşırdım açıkcası. link paylaşmak yasak diye biliyorum yoksa atıcam linkini

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

kanka değil o fury gönlün rahat olsun 😀 bir an sen fury nakavt olmuş deyince benimde kalbime iniyodu sonra o videoyu izlediğimi hatırladım D:

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

:d bana da arkadaşlar yolladı bi an benim de kalbim duruyodu. iyi bari fury değilmiş rahatladım, 2.5 yıl ara verdi şampiyonluk maçına çıktı ko olmadı şimdi ko oldu dedim oha bi an ben sallandım açıkcası neyseki yanlış anlamaymış.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

fotodaki adamın sadece trapezius kasından bile fury olmadığı belli 🙂 beli zaten incecik, omuzlar geniş. fury olma ihtimali 0.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

comment image
tyson fury de böyle vücut ne arar 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=zYHrMyzPWFc
%100 fury değil

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

fury değil net. adamın sırtı da göğsüde badici gibi. fury nin vucudu hiçbir zaman böyle kaslı olmadı, olmayacakta.

King
Üye
★★★★
King

Teknik boksörün çeşitleri vardır mesela myweather Tyson fury ve lomayi örnek koyalım.bir defansif ağırlıklı teknik boksörler birde atak ağırlıklı teknikler mesela fury narin yakalanınca İncek tip ama yumruk yemiyor.fiziginden ziyade kendini korumaya yönelik dövüşüyor bu yüzden yemiyor. myweather da çok aman aman sert dayanıklı biri değil ama kendini çok iyi koruduğu için grogi olsada nakavt olmadı hiç.lomada aşırı teknik süreklilik… Devamını oku »

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Hammer maçı yarım saat içinde başlıyor

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Mungia maçı daha önce başlıyor. Mungia ringe çıkıyor.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Maç çakışmasın dedik çakıştı. Claressa ringe çıkıyot

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Claressa iyi kaçıyor yumruklardan.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Şimdi açtım usta. 🙂 Kim önde.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

5. rounddayız. Hammer’dan nakavt gelmeyecek gibi. Shields daha diri duruyor. Daha aktif.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Hammer yoruluyor. Shields daha önde gibi.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Claressa Shields tam bir makine.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Hammer aşkım nakavt olacak 🙁

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Hammer çok zor durumda.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Claressa Shields muhtemelen aldı maçı.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Klarisa 98-92 puanla maçı kazandı.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Mungia maçı sürpriz bir sonuçla bitebilir

Kahveci Wlad
Üye
★★★
Kahveci Wlad

Christina Hammer’ın krallar liginde olmadıgını önceden göremediğiniz için üzülüyorum . Abazanlıktan mı göremediniz yoksa boks bilginizin çöp oldugundan mı ? İnşallah 1.dir

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

İlk 3 roundu kaçırdım fakat geri kalan tüm roundları Claressa aldı. Çok diriydi. Kondüsyonu çok iyiydi. Yorulmadı hiç. Hammer kazanmak için son roundlara doğru daha çok saldırmalıydı, maçı puana götürmemeye çalışmalıydı ama malesef çok yoruldu o da, bunu başaramadı.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Mungia patlayacak sanırım. Hogan çok ters geldi

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Munguia da çok zor durumda.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Munguia’nın savunması bu kadar zayıf değildi. Ama Conan’ın da dediği gibi Hogan ters geldi.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Hogan Briedis kadar kirli dövüşmese de, ona yakın bir tarzı var. Maçı alabilir.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

De la hoya hakemleri ayarlamıştır. 115-113 mungiaya verdirir

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Munguia’yı tebrik ediyorum ne olursa olsun sonuç. Şampiyon gibi dövüştü. Çekinmedi, Meksika tarzından ödün vermedi. Sürekli saldırdı.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Hassiktirin ipne hakemler. Hoganın hakkını yediler.
Majority decisionla Mungia kazandı.
Bir hakem 114-114
115-113
116-112

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

En azından berabere bitseydi maç, daha adil bir sonuç olurdu. Hogan bayağı iyiydi son roundlarda izlediğim kadarıyla.

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Munguiayı baya abartmışım. Hoganın hakkını yediler en azından beraberlik olabilirdi. Boyunun hakkını veremiyor. Savunması iyi değil. Direklerini kullanamıyor.